Nowa odsłona linii kabanosów Tarczyński Rośl-INNE
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
W ostatnim czasie można dostrzec zmianę nawyków żywieniowych Polaków. Wielu konsumentów poszukuje sposobów na urozmaicenie swojej diety, interesującą propozycją stają się wówczas roślinne zamienniki mięsa. Aby jednak przekonać konsumentów do wyboru tych produktów, kluczowym czynnikiem jest smak. Odpowiadając na te potrzeby, marka Tarczyński wprowadza na rynek nową wersję swojej linii kabanosów Rośl-INNE, dostępnych w trzech smakach: 3 Ziarna, Piri-Piri i Oryginalne. Dzięki nowej, ulepszonej recepturze produkty zyskały bardziej wyrazisty smak, a także charakterystyczną strukturę kabanosów, mimo że są w 100% roślinne.
Roślinne zamienniki mięsa i wędlin zyskały ogromną popularność w Polsce w latach 2019-2022, jednak obecnie tempo wzrostu tej kategorii nie jest już tak dynamiczne. Marka Tarczyński, jako lider w kategorii roślinnych zamienników wędlin, chce ponownie wyznaczyć kierunek rozwoju tego segmentu. Wykorzystując swoje doświadczenie w produkcji kabanosów, firma rozwija ich roślinne warianty, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom konsumentów.
Aby ponownie ożywić zainteresowanie kategorią i zachęcić konsumentów do zakupu kabanosów roślinnych, marka Tarczyński wprowadza na rynek nową odsłonę linii Rośl-INNE z całkowicie zmienioną recepturą. Produkty te wyróżniają się intensywniejszym smakiem, a atrakcyjny design ich opakowań z jasnym komunikatem „NOWY LEPSZY SMAK” ma przyciągnąć uwagę klientów. Smak, obok marki i ceny, jest jednym z kluczowych czynników wpływających na decyzje konsumentów o powrocie do danego produktu spożywczego.
Roślinne zamiennki mięsa, takie jak Tarczyński Rośl-INNE, nie tylko przynoszą korzyści zdrowotne i środowiskowe, ale także otwierają nowe możliwości kulinarne, wspierając innowacyjne podejście do żywienia.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.