Nowa odsłona linii kabanosów Tarczyński Rośl-INNE
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
W ostatnim czasie można dostrzec zmianę nawyków żywieniowych Polaków. Wielu konsumentów poszukuje sposobów na urozmaicenie swojej diety, interesującą propozycją stają się wówczas roślinne zamienniki mięsa. Aby jednak przekonać konsumentów do wyboru tych produktów, kluczowym czynnikiem jest smak. Odpowiadając na te potrzeby, marka Tarczyński wprowadza na rynek nową wersję swojej linii kabanosów Rośl-INNE, dostępnych w trzech smakach: 3 Ziarna, Piri-Piri i Oryginalne. Dzięki nowej, ulepszonej recepturze produkty zyskały bardziej wyrazisty smak, a także charakterystyczną strukturę kabanosów, mimo że są w 100% roślinne.
Roślinne zamienniki mięsa i wędlin zyskały ogromną popularność w Polsce w latach 2019-2022, jednak obecnie tempo wzrostu tej kategorii nie jest już tak dynamiczne. Marka Tarczyński, jako lider w kategorii roślinnych zamienników wędlin, chce ponownie wyznaczyć kierunek rozwoju tego segmentu. Wykorzystując swoje doświadczenie w produkcji kabanosów, firma rozwija ich roślinne warianty, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom konsumentów.
Aby ponownie ożywić zainteresowanie kategorią i zachęcić konsumentów do zakupu kabanosów roślinnych, marka Tarczyński wprowadza na rynek nową odsłonę linii Rośl-INNE z całkowicie zmienioną recepturą. Produkty te wyróżniają się intensywniejszym smakiem, a atrakcyjny design ich opakowań z jasnym komunikatem „NOWY LEPSZY SMAK” ma przyciągnąć uwagę klientów. Smak, obok marki i ceny, jest jednym z kluczowych czynników wpływających na decyzje konsumentów o powrocie do danego produktu spożywczego.
Roślinne zamiennki mięsa, takie jak Tarczyński Rośl-INNE, nie tylko przynoszą korzyści zdrowotne i środowiskowe, ale także otwierają nowe możliwości kulinarne, wspierając innowacyjne podejście do żywienia.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.