Nowa oferta Dine In w Nobu Warsaw
Restauracja Nobu Warsaw ponownie zaprasza gości, tym razem do hotelowych apartamentów. Z tej okazji przygotowana została specjalna oferta, dzięki której można cieszyć się kultowymi daniami z restauracji w przestrzeni hotelowej. Dine In to ekskluzywne doświadczenie kuchni Nobu z prywatnym serwisem w wynajętym za niewielką opłatą apartamencie.
Nobu Hotel Warsaw wychodzi naprzeciw potrzebom swoich gości, którzy od miesięcy tęsknią za wyjątkową atmosferą hotelu i restauracji. Luzowanie obostrzeń epidemicznych marka pragnie uczcić specjalną usługą Dine In. To przeżycie, które pozwala na zorganizowanie kolacji czy obiadu w zarezerwowanym tylko do własnej dyspozycji apartamencie. Gościom korzystającym z Dine In przysługuje prywatny serwis, dlatego zamówione przez nich dania i napoje zostają bezpośrednio dostarczone do ich pokoju. Po wielu miesiącach oczekiwań nareszcie można poczuć na własnej skórze niezwykłą gościnność i indywidualną obsługę, z których marka znana jest na całym świecie.
WIECZÓR JEDYNY W SWOIM RODZAJU
W czasach, gdy stoliki polskich restauracji pozostają niedostępne dla gości, Nobu postanawia przenieść klimat przestrzeni restauracyjnej do hotelowych apartamentów. Dine In to propozycja, w której kultowa kuchnia łączy się z prestiżem prywatnych i stylowych apartamentów. To świetna okazja na randkę – romantyczny wieczór we dwoje, specjalną okazję, np. urodziny lub nieco inne, niż te, do których przywykliśmy, spotkania z przyjaciółmi.
Przed gośćmi korzystającymi z usługi stanie ciężki, lecz przyjemny wybór – w ramach Dine In dostępne są najbardziej znane pozycje z karty restauracyjnej. Innowacyjne podejście Nobu Matsuhisy do japońskiej kuchni pozwoliło na stworzenie kultowych dań godnych miana wizytówki firmy, takich jak sałatka z homara z sosem Spicy Lemon czy Black Cod Miso. Od tego tygodnia cieszyć się nimi można już nie tylko w swoim domu.
ATRAKCYJNE OFERTY OD NOBU
Dine In to jednak nie wszystko, co Nobu Hotel Warsaw premierowo przyszykowało dla swoich gości. Sympatyków tradycyjnej kuchni japońskiej może również zainteresować pakiet Taste of Nobu, czyli pobyt połączony z 5-daniowym posiłkiem Omakase, serwowanym do pokoju w postaci room service. Omakase oznacza „Zostawiam wybór Tobie”. To wyjątkowa selekcja dań w formie niespodzianki przygotowanych przez Szefa Kuchni – Yannicka Lohou.
Ponadto, Nobu Hotel Warsaw oferuje obecnie w pełni elastyczną opcję rezerwacji noclegów, która zawiera śniadanie oraz bezpłatny upgrade w cenie pokoju.
Dzięki wieloletniej tradycji dbania o zachowanie najwyższej jakości zarówno usług, jak i posiłków serwowanych gościom, Nobu nie zapomina o przestrzeganiu obowiązkowych przepisów oraz respektowaniu ograniczeń. Wszelkie atrakcje dostępne w ofertach, w tym Dine In, spełniają wszystkie zasady bezpieczeństwa i higieny, co pozwala gościom czuć się w przestrzeni hotelowej swobodnie i bezpiecznie.
Więcej o ofertach specjalnych na: https://warsaw.nobuhotels.com/pl/offers/

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.