Komunikaty PR

Nowa strona internetowa Toyota Bank i Toyota Leasing

2021-02-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank oraz Toyota Leasing działające w ramach struktur Toyota Financial Services Polska, odświeżyły swoją stronę internetową oraz wprowadziły dodatkowe funkcjonalności wykorzystując nowoczesne zaplecze technologiczne. Nowa wersja serwisu www przygotowana została w zgodzie z globalną identyfikacją wizualną Toyoty, którą opracowano z myślą o coraz bardziej różnorodnych klientach i w ramach najnowszych trendów rynkowych.

Toyota Bank i Toyota Leasing w związku z nieustannym poszerzaniem zakresu produktów i usług, pozyskują systematycznie kolejne grupy klientów. Nowa, odświeżona wersja strony internetowej ma na celu podnoszenie jakości świadczenia usług dla wszystkich grup użytkowników, zarówno dla dotychczasowych, jak i potencjalnych Klientów poszukujących atrakcyjnych produktów finansowych.

Nowy serwis www został opracowany z myślą o przejrzystości, prostocie i opiera się na trzech podstawowych zasadach. Są to: patrzenie w przyszłość, synchronizacja z urządzeniami mobilnymi oraz spójność dla wszystkich obszarów Toyoty.

W ramach zaplanowanej gamy zmian nastąpiło odświeżenie graficzne serwisu, a także rozszerzenie obecnych funkcjonalności, m.in. kalkulatora finansowego online. Toyota Financial Services zapewnia, że intensywnie pracuje nad kolejnymi projektami z obszaru mobility i digital. O wszystkich nowościach spółki będą informowały w kolejnych komunikatach.

- W duchu filozofii Toyota Way, której jednym z podstawowych filarów jest ciągły rozwój i doskonalenie - wprowadzamy odświeżony serwis www w nowym designie, korzystając przy tym z niezawodnych, nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W serwisie udostępniamy również rozszerzone funkcjonalności, mające na celu zwiększenie jego użyteczności i jeszcze prostsze korzystanie z naszych usług. Liczymy, że nasi obecni jak i przyszli Klienci odczują zmiany na lepsze, zwłaszcza w zakresie dostępu do informacji o naszej ofercie, a także funkcjonalnego korzystania z serwisu www. – mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska.

Nowy serwis www został przygotowany we współpracy z Agencją K2.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Nawet 100 zł premii za założenie Moto Lokaty w Toyota Bank Biuro prasowe
2021-02-23 | 15:00

Nawet 100 zł premii za założenie Moto Lokaty w Toyota Bank

Toyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Moto Lokata z premią”. W ramach akcji, klienci którzy posiadają aktywne konto w Toyota Bank oraz założą Moto
Finanse Finanse w związkach Polaków - wspólne życie, osobne portfele
2021-02-12 | 08:00

Finanse w związkach Polaków - wspólne życie, osobne portfele

Osoby, które znalazły swoją drugą połowę oprócz uczucia często dzielą także finanse. Wspólne życie nie zawsze oznacza jednak wspólny portfel. 51 proc.
Finanse Zmiany w zarządach spółek Toyota Financial Services w Polsce
2021-02-02 | 11:00

Zmiany w zarządach spółek Toyota Financial Services w Polsce

Spółki należące do Toyota Financial Services wprowadziły zmiany w swoich strukturach kierowniczych. Do zarządu Toyota Bank Polska dołączył Krzysztof Krakowiak, któremu

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Media

Gabi Drzewiecka: Należę do grona szczęśliwców, którzy w trakcie pandemii mieli pracę. Nie dotknęło mnie to aż tak bardzo pod względem finansowym

Prezenterka zapewnia, że pandemia nie odbiła się negatywnie na jej sprawach zawodowych. Co prawda w połowie ubiegłego roku po sześciu latach zakończyła współpracę z radiem Chillizet, ale nie wyklucza, że niedługo pojawi się w innej stacji radiowej. Na razie swoją autorską audycję „Gabinet dźwięku” kontynuuje online i jak podkreśla, nadal spotyka się ona z dużym zainteresowaniem odbiorców. Dziennikarkę można też oglądać na antenach telewizji TVN i Canal+, a jednym z największych wyzwań w najbliższych tygodniach będzie udział w programie Music MasterClass Fundacji Fabryki Norblina.

Finanse

Branża muzyczna dotkliwie odczuwa przedłużające się zamknięcie. Odbicie może potrwać co najmniej trzy lata

Polska branża muzyczno-festiwalowa przeżywa trudny okres w związku z pandemią COVID-19. Koncerty na żywo nie odbywają się już od wielu miesięcy, a artyści stracili dochody ze sprzedaży biletów, które są dla nich jednym z głównych źródeł przychodów. W jeszcze trudniejszej sytuacji ekonomicznej znalazły się też tysiące pracowników backstage’owych, takich jak dźwiękowcy, oświetleniowcy, choreografowie czy ekipy scenograficzne. Dziennikarz muzyczny Piotr Metz podkreśla jednak, że publiczność jest spragniona możliwości pójścia na tradycyjny koncert i obcowania z muzyką, dzięki czemu – po zakończeniu przymusowego przestoju – branża muzyczna może przeżyć prawdziwy boom.