Komunikaty PR

Nowe aplikacje w akcji „Pobieraj i wygrywaj” od Huawei – do zdobycia Punkty

2020-04-14  |  15:40
Biuro prasowe

Rusza nowa odsłona akcji Huawei „Pobieraj i wygrywaj”. Użytkownicy sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery mogą otrzymać Punkty Huawei za pobranie co najmniej dwóch z nowej puli 20 aplikacji obecnych w sklepie firmy.

Codziennie aż 5000 osób może wygrać Punkty Huawei, które można wykorzystać na zakupy różnych usług mobilnych Huawei. Akcja potrwa do 23 kwietnia 2020 roku.

 

Aplikacje, które można pobrać w ramach akcji, to: Aliexpress, Blix, Empik Foto, Gol24, Grocery Shopping List – Listonic, Guns of Glory, Legimi, Medicover, mobiParking, OLX.pl, Onet Polska, Player, Radio Złote Przeboje, SkyCash, Star Trek Timelines, Taxi Polska powered by ELE Taxi, Tik Tok, World of Tanks oraz Zdrowe Zakupy.

 

Warunkiem udziału w konkursie jest posiadanie ID Huawei, a w kolejnych krokach – pobranie co najmniej dwóch aplikacji z nowej puli 20 wskazanych aplikacji. Każdego dnia pierwsze 5000 użytkowników sklepu AppGallery, którzy wezmą udział w „Pobieraj i wygrywaj”, otrzyma po 5 Punktów Huawei. Punkty te można wykorzystać na zakup różnych treści w grach i aplikacjach dostępnych w AppGallery. Można je wykorzystać także na zakup dodatkowego miejsca w Chmurze Huawei oraz zakup tapet, motywów czy nowych czcionek w Motywach Huawei.

 

Więcej o akcji: https://bit.ly/download_get_pr_II_pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.