Komunikaty PR

Nowe aplikacje w akcji „Pobieraj i wygrywaj” od Huawei – do zdobycia Punkty

2020-04-14  |  15:40
Biuro prasowe

Rusza nowa odsłona akcji Huawei „Pobieraj i wygrywaj”. Użytkownicy sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery mogą otrzymać Punkty Huawei za pobranie co najmniej dwóch z nowej puli 20 aplikacji obecnych w sklepie firmy.

Codziennie aż 5000 osób może wygrać Punkty Huawei, które można wykorzystać na zakupy różnych usług mobilnych Huawei. Akcja potrwa do 23 kwietnia 2020 roku.

 

Aplikacje, które można pobrać w ramach akcji, to: Aliexpress, Blix, Empik Foto, Gol24, Grocery Shopping List – Listonic, Guns of Glory, Legimi, Medicover, mobiParking, OLX.pl, Onet Polska, Player, Radio Złote Przeboje, SkyCash, Star Trek Timelines, Taxi Polska powered by ELE Taxi, Tik Tok, World of Tanks oraz Zdrowe Zakupy.

 

Warunkiem udziału w konkursie jest posiadanie ID Huawei, a w kolejnych krokach – pobranie co najmniej dwóch aplikacji z nowej puli 20 wskazanych aplikacji. Każdego dnia pierwsze 5000 użytkowników sklepu AppGallery, którzy wezmą udział w „Pobieraj i wygrywaj”, otrzyma po 5 Punktów Huawei. Punkty te można wykorzystać na zakup różnych treści w grach i aplikacjach dostępnych w AppGallery. Można je wykorzystać także na zakup dodatkowego miejsca w Chmurze Huawei oraz zakup tapet, motywów czy nowych czcionek w Motywach Huawei.

 

Więcej o akcji: https://bit.ly/download_get_pr_II_pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.