Nowe dane opisujące siłę marki Huawei w Polsce
Przy okazji premiery nowych smartfonów z flagowej serii P, Huawei zaprezentował najnowsze wyniki badania siły marki wykonane przez instytut Ipsos. W najnowszej, styczniowej fali badania Huawei w Polsce zanotował znaczący wzrost wskaźników, które opisują pozytywny stosunek konsumentów do marki i rosnącą chęć zakupu produktów Huawei.
- Zmiana, która cieszy nas najmocniej, to wyraźny wzrost wskaźnika preference, który opisuje gotowość konsumenta do wyboru i de facto zakupu naszego urządzenia, a ten wskaźnik w ciągu zaledwie 6 miesięcy wzrósł do 18% z 14% zanotowanych w lipcu zeszłego roku. Zważywszy na fakt, że zeszły rok przyniósł nam wiele wyzwań, duma z tego rezultatu jest nawet większa – powiedziała Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Inny ważny wskaźnik opisujący siłę marki – consideration, czyli rozważanie zakupu – także wzrósł do 43% z 40%, wynika z danych Ipsos.
Dwa pozostałe wskaźniki są stabilne – familiarity opisujący wiedzę konsumentów o działalności i produktach marki, utrzymał się na wysokim 83-procentowym poziomie, a awareness, czyli świadomość marki, pozostał wysoki na poziomie 92% wobec 93% w lipcu 2019.
- Jesteśmy w Polsce od 16 lat i nieustannie dążymy do tego, by Polacy nam ufali, lubili nas, rozważali wybór i zakup produktów Huawei. Udaje się to pomimo szeregu wyzwań, które się przed nami ostatnio pojawiają. Jesteśmy wdzięczni naszym konsumentom i partnerom biznesowym za to, że są z nami od tylu lat i razem z nami budują siłę marki Huawei w Polsce – dodaje Dorota Haller.
Strategia marketingowa Huawei 2020 będzie opierać się na znacznie mocniejszym niż dotąd komunikowaniu ceny produktów, szczególnie w zestawieniu z możliwościami nowych urządzeń. Drugi element nowej strategii to komunikacja edukacyjna odpowiadająca na najważniejsze pytania konsumentów dotyczące czysto praktycznych kwestii związanych z użytkowaniem nowych urządzeń Huawei opartych na autorskich rozwiązaniach dla usług mobilnych Huawei. Ważnym elementem będzie promowanie całego ekosystemu Huawei Mobile Services z naciskiem na atrakcyjne oferty we własnym sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery. Firma będzie też komunikować autorską aplikację Phone Clone, pozwalającą w łatwy sposób przenieść dane ze starego smartfona na nowy.
Nowa strategia związana jest z premierą nowych smartfonów z flagowej serii P. Huawei P40 lite dostępny w przedsprzedaży z opaską sportową Huawei Band 4 Pro w cenie 999 zł oraz Huawei P40 lite E z opaską sportową Band 4 w cenie 699 zł. Towarzyszy im unikalna oferta serwisowa, w tym 24 miesięczna gwarancja, również na zmiany wprowadzone w oprogramowaniu przez użytkownika, bezpłatny serwis door-to-door przez cały okres gwarancji oraz dedykowana pomoc poprzez infolinię oraz czat.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.