Nowe, duże tabliczki nadziewane od E.Wedel zaskakują smakami
Przypomnij sobie smaki dzieciństwa z nowymi czekoladami marki E.Wedel. Strzelający cukier, chrupiące orzeszki i delikatne, budyniowe nadzienie to pyszne dodatki, które uzupełniają oryginalną wedlowską czekoladę mleczną. Nowe tabliczki: Czekolada Mleczna Bombowa Truskawkowa Booom, Czekolada Mleczna Chrupiący Peanut Butter Chrrrup oraz Czekolady Mleczne z nadzieniem o smaku budyniu w dwóch wariantach: waniliowym z malinami i czekoladowym, oferują zaskakujące, wielowymiarowe i multisensoryczne doznania.
Dwa klasyczne smaki budyniów – waniliowy oraz czekoladowy, zawsze świetnie sprawdzały się w roli podwieczorków. Desery stały się inspiracją dla marki E.Wedel, która pragnie zabrać konsumentów w podróż do wspomnień z dzieciństwa i przypomnieć im ich ulubione smaki. Dlatego do oferty wedlowskich tabliczek dołączyły czekolady mleczne z nadzieniem o smaku budyniu w dwóch wariantach: waniliowym z malinami i czekoladowym. Nowe czekolady to warstwy oryginalnej wedlowskiej czekolady mlecznej, które przełożono aksamitnym i pysznym nadzieniem inspirowanym budyniem.
Wśród nowości pojawiły się również te, które przygotowano z myślą o miłośnikach zaskakujących połączeń smakowych. Pierwszą z nich jest Czekolada Mleczna Booom z nadzieniem o smaku truskawkowym. Nowość to połączenie delikatnej mlecznej czekolady z nadzieniem jogurtowo-truskawkowym i… strzelającym cukrem! Wystrzałowy dodatek przyjemnie zaskakuje, pobudza oraz zapewnia dużo frajdy podczas jedzenia.
Z kolei dla wszystkich wielbicieli chrupania, do portfolio dołączyła Czekolada Mleczna Peanut Butter Chrrrup, która zachwyca wielowymiarowością smaków. Cząstki orzechów arachidowych i chrupki, które charakterystycznie chrupią, połączono ze słodko-słonym nadzieniem o smaku peanut butter. Całość została oblana oryginalną wedlowską czekoladą mleczną. Zabawa smakami i dodatkami sprawia, że nawet najbardziej wymagający konsumenci doświadczą zaskakującej multisensoryczności smaków.
Nowe czekolady otrzymały opakowania w dedykowanym dla tej linii designie. Dzięki temu znalezienie produktów w ulubionych smakach będzie jeszcze łatwiejsze. Charakter nowych czekolad odzwierciedlają absolutnie wywrotowe grafiki! W Czekoladzie Mlecznej Booom i Czekoladzie Mlecznej Peanut Butter Chrrrup przewodnią grafiką jest kostka czekolady, która wskazuje na różnorodność wrażeń płynących z intensywności smaków i dodatków. Zaś opakowania Czekolad Mlecznych z nadzieniem o smaku budyniu, przedstawiają główne dodatki. Mowa o zawirowanym kremie, który ukazuje jak delikatne oraz aksamitne nadzienie skrywają w środku.
Nowości dostępne będą w sieci sklepów Biedronka od połowy października.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły
Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.
Podróże
Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.