Komunikaty PR

Nowe kolekcje marki Nobonob

2020-03-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Do pobrania 03 ( 0.02 MB )

Pięć nowych modeli składa się na kompletny zestaw wzajemnie uzupełniających się mebli. Poszczególne modele można ze sobą zestawiać, tworząc spójną wzorniczo przestrzeń. Nowości meblowe stanowią podstawę obecnej koncepcji marki, która zakłada całościowy charakter kolekcji. W ten sposób Nobonobo stawia na harmonijny język estetyczny i oryginalną tożsamość.

Najważniejszą cechą tegorocznych premier Nobonobo jest komplementarność. Wśród nowości znalazły się sofy i fotele modułowe Wadi i Raksa, stoliki kawowe Oo i Nato, a także rodzina foteli Tupak. Wszystkie modele zaprojektowane przez Tomka Rygalika są uniwersalne i ponadczasowe. Ich charakter wzorniczy w świadomy sposób dystansuje się od chwilowych trendów i mód. W meblach tapicerowanych kluczowa rola przypada komfortowi i wyważonym proporcjom, nowatorskim i szlachetnym rozwiązaniom materiałowo-konstrukcyjnym oraz funkcjonalnościom przyjaznym użytkownikowi.

 

Sofa Wadi jest najbardziej charakterystycznym meblem wśród nowości Nobonobo. Jej forma skonstruowana jest poprzez odpowiednie połączenie wąskich modułów, które pozwalają na dopasowanie jej do każdego wnętrza, zgodnie z preferencjami użytkownika. Kolekcja Wadi obejmuje również fotel oraz pufę. Pokrowce mebli tapicerowanych można zdjąć i wyprać, co pomaga utrzymać je w czystości. 

W sofie modułowej Raksa samodzielnie zdejmiemy pokrowce nie tylko z siedziska i oparcia, ale także z podłokietników czy podstawy. Raksa jest powściągliwa w formie i wyrafinowana w proporcjach. To połączenie wyjątkowego komfortu i miękkości z ponadczasową linią. Oparcie harmonijnie skomponowane jest z dużych poduch, a w zestawie poza modułami umożliwiającymi różnorodne konfiguracje, znajduje się również twardy moduł w postaci stolika. 

Fotel Tupak, będący nowym meblem wypoczynkowym, wyróżnia organiczna forma i okalające użytkownika wygodne oparcie ze zintegrowaną poduszką lędźwiową. Mebel ma stabilną, drewnianą konstrukcję na toczonych nogach podkreślającą formę siedziska, które wraz z oparciem jest miękko tapicerowane. 

Wśród nowości nie mogło zabraknąć stolików kawowych. Modele z serii Nato posiadające trzy charakterystyczne kształty blatów można nasuwać na siedziska sof, zwiększając ich funkcjonalność i wspierając komfortowe użytkowanie. Podczas wypoczynku na sofie, stolik posłuży jako odpowiednie miejsce na książkę, laptop czy filiżankę.

Kolekcja Oo to różniące się wymiarami oraz wysokością stoły i stoliki o okrągłych blatach i podstawach. Ich charakterystycznym detalem jest obręcz okalająca metalową podstawę. Modele świetnie łączą się z fotelami Tupak. Kolekcja daje możliwość zestawiania stolików w ciekawe aranżacje. Blaty wszystkich nowych stolików mają miękkie podfrezowanie dolnej krawędzi blatu i wykończone są fornirem orzech amerykański. 

Na swojej drodze zawodowej spotkałem wielu projektantów purystów, którzy przy prostym założeniu koncepcyjnym osiągali wyrafinowane finalne rozwiązania. Ten kierunek projektowy przyświecał powstaniu nowych produktów dla marki Nobonobo. Jestem bardzo zadowolony z sofy Raksa, która świetnie reprezentuje popularną kategorię sof modułowych, oferując połączenie komfortu i funkcjonalności nieobecne do tej pory na rynku. Jednocześnie, dzięki sofie Wadi udało się zrobić coś zupełnie świeżego. Jej innowacyjna konstrukcja daje możliwość dostosowania do każdej przestrzeni z dokładnością do 20 cm – komentuje Tomek Rygalik, dyrektor artystyczny Nobonobo.

Warto podkreślić, że meble tapicerowane zaprojektowane zostały zgodnie z założeniami gospodarki cyrkularnej. Ten nowy sposób myślenia o produkcie oznacza, że sofy i fotele można rozłożyć na mniejsze komponenty odpowiednie do ponownego przetworzenia. Premierowe modele cechuje najwyższa jakość wykonania, a zwłaszcza wyjątkowo precyzyjne tapicerowanie. Nowości mogły powstać dzięki zaawansowanym, innowacyjnym materiałom w połączeniu z materiałami tradycyjnymi (jak pierze), w ramach powiększonych zasobów produkcyjnym firmy, która z początkiem nowego roku przeniosła się do nowych hal produkcyjnych. www.nobonobo.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nowicki PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.