Nowe logo Maxi Zoo i szereg korzyści dla klientów
Made in PR
Wejnerta
02-619 Warszawa
n.piekacz|madeinpr.pl| |n.piekacz|madeinpr.pl
783 505 900
madeinpr.pl
Nowe logo Maxi Zoo i szereg korzyści dla klientów
Maxi Zoo pod nowym szyldem? Dokładnie tak! Już teraz możesz zobaczyć popularną sieć sklepów z artykułami dla zwierząt w odświeżonej odsłonie. Nowe logo marki to twarz uśmiechniętego pupila. Firma ruszyła też z kampanią „Wasze szczęście to nasza radość”, skupiającą się na relacji człowieka ze zwierzęciem. Jakie korzyści czekają na klientów?
Szczęście i radość pupili to misja Maxi Zoo. Sieć jest na polskim rynku od 12 lat i stale się rozwija. Poprzez zmianę logo oraz nową kampanię podkreśla, że jest nie tylko sklepem, ale także partnerem, opiekunem zwierząt i Twoim przyjacielem. Od właściwego żywienia po wybór odpowiednich akcesoriów – Maxi Zoo chce być obok Ciebie na każdym etapie życia Twojego podopiecznego, pomagając zapewnić mu bezpieczeństwo, zdrowie i szczęście.
Zmiana, którą zobaczysz
Pies i kot, czyli dotychczasowi bohaterowie logotypu, zmieniają się w uśmiechniętą twarz zwierzaka. Już teraz możesz zobaczyć nowe szyldy i wystrój w wybranych sklepach w całej Polsce. Poprzednie logo nie odchodzi jednak całkowicie w zapomnienie. Nowa wersja będzie pojawiała się stopniowo w kolejnych lokalizacjach. Co więcej, już teraz w telewizji i w mediach społecznościowych marki możesz zobaczyć spoty reklamowe, w których pojawia się logo w najświeższej odsłonie.
Poczuj radość z oszczędzania
Zmiany w Maxi Zoo oznaczają szereg korzyści dla klientów. Teraz możesz liczyć na jeszcze więcej rozwiązań, które pomogą Ci robić zakupy przyjazne nie tylko dla Twojego pupila, ale również Twojego portfela. Abyś mógł czerpać radość z oszczędzania, korzystaj z aplikacji Maxi Zoo. Dzięki niej zyskasz 5% rabatu Friends* przy każdej transakcji na Twoje zakupy zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i online. W aplikacji znajdziesz również specjalne kupony rabatowe które obniżą wartość Twojego koszyka podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Warto również obserwować cyklicznie pojawiającą się gazetkę z najciekawszymi promocjami oraz odwiedzać stronę maxizoo.pl po specjalne kody rabatowe.
„Wspólnie dla Zwierząt” - niezmiennie pomagaj z Maxi Zoo
Od samego początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażowało się w wiele działań charytatywnych na rzecz zwierząt. Pod hasłem „Wspólnie dla Zwierząt” od lat sieć współpracuje ze schroniskami, wspiera odpowiedzialne adopcje i pomaga organizacjom prozwierzęcym. Dla marki ważne jest, aby nie tylko dbać o klientów, ale także wspierać zwierzęta, które czekają na dom w schroniskach. W każdym sklepie Maxi Zoo znajdziesz specjalne pojemniki, w których możesz zostawić dary dla bezdomnych zwierząt z Twojej okolicy. Co roku organizowana jest również świąteczna akcja, dzięki której klienci mogą spełniać życzenia psów i kotów ze schronisk. Dodatkowo, cyklicznie prowadzona jest sprzedaż specjalnych produktów, a pozyskane fundusze kierowane są na wsparcie psich ratowników GOPR.
Nowy standard opieki nad zwierzętami
Maxi Zoo to więcej niż sklep. Doradcy klienta to prawdziwi pasjonaci z ogromną wiedzą na temat opieki nad zwierzętami, którą chętnie się z Tobą podzielą. Dzięki temu masz pewność, że wybierzesz odpowiednie produkty dla Twojego pupila. Co więcej, do Maxi Zoo zawsze możesz przyjść ze swoim zwierzakiem, a to pomaga chociażby w przymiarce szelek czy innych akcesoriów. To jednak nie koniec! Sieć nieustannie rozwija swoją ofertę, aby jeszcze bardziej ułatwić Ci dbanie o pupila. W ciągu kilku kolejnych lat planuje przekształcić swoje sklepy w centra usług. Dzięki temu pod jednym dachem kupisz potrzebne produkty, a także skorzystasz z wizyt u specjalistów, m.in. weterynarza czy groomera. Te usługi sprawdzają się już w sklepach Maxi Zoo i Fressnapf za granicą, a wkrótce będą dostępne również w Polsce.
*Rabat Friends w wysokości 5% obowiązuje do 30.06.2024 r., dla posiadaczy aplikacji i konta Klienta Maxi Zoo. Nie obejmuje toreb na zakupy, bonów, kart podarunkowych oraz kosztów wysyłki. Może łączyć się z niektórymi innymi akcjami rabatowymi czy promocjami, z wyłączeniem indywidualnych rabatów, jak np. kupony, bony, promocje z okazji otwarcia sklepu. Kwota Rabatu nie podlega wypłacie w gotówce ani uwzględnieniu po zakupie. Więcej informacji na Maxizoo.pl/Friends i u pracowników sklepu.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.