Komunikaty PR

Nowe logo Maxi Zoo i szereg korzyści dla klientów

2024-05-13  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Piekacz
Made in PR

Wejnerta
02-619 Warszawa
n.piekacz|madeinpr.pl| |n.piekacz|madeinpr.pl
783 505 900
madeinpr.pl

Nowe logo Maxi Zoo i szereg korzyści dla klientów

Maxi Zoo pod nowym szyldem? Dokładnie tak! Już teraz możesz zobaczyć popularną sieć sklepów z artykułami dla zwierząt w odświeżonej odsłonie. Nowe logo marki to twarz uśmiechniętego pupila. Firma ruszyła też z kampanią „Wasze szczęście to nasza radość”, skupiającą się na relacji człowieka ze zwierzęciem. Jakie korzyści czekają na klientów?

Szczęście i radość pupili to misja Maxi Zoo. Sieć jest na polskim rynku od 12 lat i stale się rozwija. Poprzez zmianę logo oraz nową kampanię podkreśla, że jest nie tylko sklepem, ale także partnerem, opiekunem zwierząt i Twoim przyjacielem. Od właściwego żywienia po wybór odpowiednich akcesoriów – Maxi Zoo chce być obok Ciebie na każdym etapie życia Twojego podopiecznego, pomagając zapewnić mu bezpieczeństwo, zdrowie i szczęście.

Zmiana, którą zobaczysz

Pies i kot, czyli dotychczasowi bohaterowie logotypu, zmieniają się w uśmiechniętą twarz zwierzaka. Już teraz możesz zobaczyć nowe szyldy i wystrój w wybranych sklepach w całej Polsce. Poprzednie logo nie odchodzi jednak całkowicie w zapomnienie. Nowa wersja będzie pojawiała się stopniowo w kolejnych lokalizacjach. Co więcej, już teraz w telewizji i w mediach społecznościowych marki możesz zobaczyć spoty reklamowe, w których pojawia się logo w najświeższej odsłonie.

Poczuj radość z oszczędzania

Zmiany w Maxi Zoo oznaczają szereg korzyści dla klientów. Teraz możesz liczyć na jeszcze więcej rozwiązań, które pomogą Ci robić zakupy przyjazne nie tylko dla Twojego pupila, ale również Twojego portfela. Abyś mógł czerpać radość z oszczędzania, korzystaj z aplikacji Maxi Zoo. Dzięki niej zyskasz 5% rabatu Friends* przy każdej transakcji na Twoje zakupy zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i online. W aplikacji znajdziesz również specjalne kupony rabatowe które obniżą wartość Twojego koszyka podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Warto również obserwować cyklicznie pojawiającą się gazetkę z najciekawszymi promocjami oraz odwiedzać stronę maxizoo.pl po specjalne kody rabatowe.

„Wspólnie dla Zwierząt” - niezmiennie pomagaj z Maxi Zoo

Od samego początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażowało się w wiele działań charytatywnych na rzecz zwierząt. Pod hasłem „Wspólnie dla Zwierząt” od lat sieć współpracuje ze schroniskami, wspiera odpowiedzialne adopcje i pomaga organizacjom prozwierzęcym. Dla marki ważne jest, aby nie tylko dbać o klientów, ale także wspierać zwierzęta, które czekają na dom w schroniskach. W każdym sklepie Maxi Zoo znajdziesz specjalne pojemniki, w których możesz zostawić dary dla bezdomnych zwierząt z Twojej okolicy. Co roku organizowana jest również świąteczna akcja, dzięki której klienci mogą spełniać życzenia psów i kotów ze schronisk. Dodatkowo, cyklicznie prowadzona jest sprzedaż specjalnych produktów, a pozyskane fundusze kierowane są na wsparcie psich ratowników GOPR.

Nowy standard opieki nad zwierzętami

Maxi Zoo to więcej niż sklep. Doradcy klienta to prawdziwi pasjonaci z ogromną wiedzą na temat opieki nad zwierzętami, którą chętnie się z Tobą podzielą. Dzięki temu masz pewność, że wybierzesz odpowiednie produkty dla Twojego pupila. Co więcej, do Maxi Zoo zawsze możesz przyjść ze swoim zwierzakiem, a to pomaga chociażby w przymiarce szelek czy innych akcesoriów. To jednak nie koniec! Sieć nieustannie rozwija swoją ofertę, aby jeszcze bardziej ułatwić Ci dbanie o pupila. W ciągu kilku kolejnych lat planuje przekształcić swoje sklepy w centra usług. Dzięki temu pod jednym dachem kupisz potrzebne produkty, a także skorzystasz z wizyt u specjalistów, m.in. weterynarza czy groomera. Te usługi sprawdzają się już w sklepach Maxi Zoo i Fressnapf za granicą, a wkrótce będą dostępne również w Polsce.

 

*Rabat Friends w wysokości 5% obowiązuje do 30.06.2024 r., dla posiadaczy aplikacji i konta Klienta Maxi Zoo. Nie obejmuje toreb na zakupy, bonów, kart podarunkowych oraz kosztów wysyłki. Może łączyć się z niektórymi innymi akcjami rabatowymi czy promocjami, z wyłączeniem indywidualnych rabatów, jak np. kupony, bony, promocje z okazji otwarcia sklepu. Kwota Rabatu nie podlega wypłacie w gotówce ani uwzględnieniu po zakupie. Więcej informacji na Maxizoo.pl/Friends i u pracowników sklepu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami Biuro prasowe
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.