Nowe odcinki „Scooby-Doo i… zgadnij kto?” w Boomerangu!
Słynny dog niemiecki z paczką przyjaciół zagości na kanale Boomerang, aby rozwiązywać zagadki i tropić duchy. Jednak… czy na pewno są one prawdziwe? W nowych odcinkach do ekipy detektywów dołączą światowe sławy takie jak Cher, Morgan Freeman czy Lucy Liu. Premiera już w poniedziałek 3 maja na antenie Boomeranga.
Pies Scoobert, znany jako Scooby-Doo, wraz z przyjaciółmi rozwiązuje nietypowe sprawy. Paczka poznała się w liceum i choć każdy z nich ma zupełnie inny charakter, razem tworzą zgraną drużynę. Niezdarny Kudłaty, ponadprzeciętnie mądra Velma, odważna Daphne i wysportowany Fred wsiadają w niebieski Wehikuł Tajemnic i ruszają vanem w stronę przygód. W swojej detektywistycznej karierze spotkali już Batmana, uciekali przed wybudzonym dinozaurem i połączyli siły z modelką Gigi Hadid.
W nowych odcinkach czekają ich spotkania z gwiazdami!
- Legendarna piosenkarka Cher zaprasza ekipę nastoletnich detektywów na urodzinowy rejs luksusowym jachtem. Niestety niespodziewanie zabawę zakłócają duchy-rekiny.
- Słynny aktor Sean Astin, który grał Sama we „Władcy pierścieni”, jest dobrym znajomym Daphne. Drużyna spotyka go podczas tropienia roślinnego potwora.
- Aktor Morgan Freeman nagrywa film dokumentalny o duchu Jeana Lebeau – ekipa detektywów bardzo chce wziąć udział w produkcji. Przyjaciele nie wiedzą jeszcze, że więzienna zjawa wciąż straszy.
- Aktorka i mistrzyni kina akcji Lucy Liu zaprasza nastolatków do swojego niezwykłego muzeum. Kiedy Daphne, Fred, Kudłaty, Velma i Scooby oglądają wystawę, jedna z rzeźb ożywa i przegania zwiedzających.
- Aktorka Jessica Biel wybiera się z bohaterami w podróż do Afryki. Jednak zamiast buszować po safari, postaci trafiają na gigantycznego, siejącego spustoszenie goryla. Kluczem do rozwikłania jego zagadki będzie odkodowanie zaszyfrowanego dziennika.
A to tylko jedne z wielu gwiazd, które pozna gang młodych detektywów. Przed nimi również poszukiwania złotego mikrofonu, występ w telewizyjnym quizie i spotkanie z kosmitami.
Nowe odcinki „Scooby-Doo i… zgadnij kto?” już w poniedziałek 3 maja o 15:00 na antenie Boomeranga. Emisja premierowych epizodów codziennie o 15:00.
O Boomerang
Boomerang to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który swoim odbiorcom przez 24 godziny na dobę dostarcza powodów do śmiechu. Stacja prezentuje skierowane do dzieci w wieku 4-7 lat seriale animowane, które zapewniają lekką, pełną humoru rozrywkę zarówno najmłodszym, jak i ich rodzicom. Obok popularnych kreskówek, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!”, „Tom i Jerry Show”, „Nowe Zwariowane Melodie”, na widzów czekają też ich ulubione postacie z takich produkcji jak „Jaś Fasola”, „Angelo rządzi”, „Grizzy i lemingi”, „Dorotka i Czarnoksiężnik z Krainy Oz” czy „The HAPPOS Family”. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. Właścicielem marki Boomerang jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior Marketing & PR Manager Eastern Europe & Poland | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.