Komunikaty PR

Nowe odcinki „Scooby-Doo i… zgadnij kto?” w Boomerangu!

2021-05-03  |  12:00

Słynny dog niemiecki z paczką przyjaciół zagości na kanale Boomerang, aby rozwiązywać zagadki i tropić duchy. Jednak… czy na pewno są one prawdziwe? W nowych odcinkach do ekipy detektywów dołączą światowe sławy takie jak Cher, Morgan Freeman czy Lucy Liu. Premiera już w poniedziałek 3 maja na antenie Boomeranga.

Pies Scoobert, znany jako Scooby-Doo, wraz z przyjaciółmi rozwiązuje nietypowe sprawy. Paczka poznała się w liceum i choć każdy z nich ma zupełnie inny charakter, razem tworzą zgraną drużynę. Niezdarny Kudłaty, ponadprzeciętnie mądra Velma, odważna Daphne i wysportowany Fred wsiadają w niebieski Wehikuł Tajemnic i ruszają vanem w stronę przygód. W swojej detektywistycznej karierze spotkali już Batmana, uciekali przed wybudzonym dinozaurem i połączyli siły z modelką Gigi Hadid.

W nowych odcinkach czekają ich spotkania z gwiazdami!

  • Legendarna piosenkarka Cher zaprasza ekipę nastoletnich detektywów na urodzinowy rejs luksusowym jachtem. Niestety niespodziewanie zabawę zakłócają duchy-rekiny.
  • Słynny aktor Sean Astin, który grał Sama we „Władcy pierścieni”, jest dobrym znajomym Daphne. Drużyna spotyka go podczas tropienia roślinnego potwora.
  • Aktor Morgan Freeman nagrywa film dokumentalny o duchu Jeana Lebeau – ekipa detektywów bardzo chce wziąć udział w produkcji. Przyjaciele nie wiedzą jeszcze, że więzienna zjawa wciąż straszy.
  • Aktorka i mistrzyni kina akcji Lucy Liu zaprasza nastolatków do swojego niezwykłego muzeum. Kiedy Daphne, Fred, Kudłaty, Velma i Scooby oglądają wystawę, jedna z rzeźb ożywa i przegania zwiedzających.
  • Aktorka Jessica Biel wybiera się z bohaterami w podróż do Afryki. Jednak zamiast buszować po safari, postaci trafiają na gigantycznego, siejącego spustoszenie goryla. Kluczem do rozwikłania jego zagadki będzie odkodowanie zaszyfrowanego dziennika.

A to tylko jedne z wielu gwiazd, które pozna gang młodych detektywów. Przed nimi również poszukiwania złotego mikrofonu, występ w telewizyjnym quizie i spotkanie z kosmitami.

Nowe odcinki „Scooby-Doo i… zgadnij kto?” już w poniedziałek 3 maja o 15:00 na antenie Boomeranga. Emisja premierowych epizodów codziennie o 15:00.

 

 

 

 

 

O Boomerang

Boomerang to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który swoim odbiorcom przez 24 godziny na dobę dostarcza powodów do śmiechu. Stacja prezentuje skierowane do dzieci w wieku 4-7 lat seriale animowane, które zapewniają lekką, pełną humoru rozrywkę zarówno najmłodszym, jak i ich rodzicom. Obok popularnych kreskówek, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!”, „Tom i Jerry Show”, „Nowe Zwariowane Melodie”, na widzów czekają też ich ulubione postacie z takich produkcji jak „Jaś Fasola”, „Angelo rządzi”, „Grizzy i lemingi”, „Dorotka i Czarnoksiężnik z Krainy Oz” czy „The HAPPOS Family”. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. Właścicielem marki Boomerang jest WarnerMedia.

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior Marketing & PR Manager

Eastern Europe & Poland

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Hała

PR Manager | dotrelations

joanna.hala@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy! Biuro prasowe
2024-09-26 | 18:00

Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!

Nowe badanie Play Well Grupy LEGO na Polskę dowodzi, że jedna na pięć rodzin (17%) nigdy nie bawi się razem[1], mimo że aż 83% rodziców rozumie, jak ważna jest zabawa dla rodzinnego
Dziecko Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
2024-09-25 | 14:25

Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!

Zbliżający się Dzień Chłopaka (30.09) to idealny moment na podarowanie przemyślanego prezentu bliskiej nam osobie. Wybierając upominek dla chłopca, warto pomyśleć o tym, aby nie
Dziecko Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata? – opowieści o pozytywnym ojcostwie
2024-09-24 | 15:05

Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie

Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.