Nowe otwarcie NEONET w Szczecinie – na klientów czekają mega rabaty!
Już w ten czwartek Wielkie Otwarcie salonu NEONET w nowej odsłonie. Elektromarket zaprasza 27 sierpnia do Retail Park Mieszka. Punktualnie o 9:00, rozpocznie się „Wyścig po kasę” – specjalna akcja promocyjna, w ramach której aż 150 klientów, po dokonaniu zakupów, otrzyma bon rabatowy o wartości 50 złotych.
Nowy sklep NEONET to przede wszystkim możliwość dokonania komfortowych zakupów elektroniki użytkowej dla wszystkich mieszkańców Szczecina i okolic. Salon, zlokalizowany przy ulicy Mieszka I 66, umiejscowiony jest w nowoczesnym budynku oddanej kilka miesięcy temu do użytku galerii, a w jego sąsiedztwie znajduje się przestronny parking. Obiekt stanowi doskonały punkt nie tylko dla wszystkich tych, którzy chcieliby dokonać zakupów stacjonarnie, ale też odebrać produkt zamówiony przez internet za pośrednictwem strony www.neonet.pl.
W dniu otwarcia na 150 pierwszych klientów czekać będą bony uprawniające do zniżki na kolejne zakupy o wartości co najmniej 150 złotych. Wsparciem dla kupujących niezmiennie będą profesjonalni doradcy, którzy każdemu pomogą dobrać produkt dostosowany do jego oczekiwań i sprawią, że zakupy w NEONET staną się czystą przyjemnością. Pracownicy sieci będą dbać również o to, by przebiegały one przy zachowaniu maksymalnych środków bezpieczeństwa.
- Zakupy w NEONET są bezpieczne. Nasi pracownicy zatroszczą się o to, by każdy odwiedzający miał na sobie maseczkę. W czasie Wielkiego Otwarcia, dla zapominalskich przygotowaliśmy maseczki, które będziemy rozdawać przy wejściu. Poprosimy też, przed wizytą w sklepie, o skorzystanie z automatycznych dozowników płynu do dezynfekcji. Przestrzegamy zasad dystansu, stąd między innymi specjalne strefy dla klientów oczekujących w kolejce. Zakupy w NEONET można robić również on-line, co jest wygodną alternatywą dla wielu kupujących. Zamówienie towaru ze strony www.neonet.pl jest bardzo łatwe. Zakupiony w sieci produkt można odebrać w salonie bądź wybrać opcję z dostawą do domu i montażem – mówi Adam Maciejewski, Dyrektor Regionu NEONET.
Sieć apeluje, by w czasie wizyty w sklepie klienci pamiętali o zachowaniu minimum 1,5 metra odległości od innych oraz, w miarę możliwości, wybierali płatności bezgotówkowe.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.