Nowe pomysły dekoracyjne od Annie Sloan
Chciałbyś samodzielnie udekorować swoje mieszkanie, aby dodać mu uroku, ale obawiasz się, że brak Ci dekoratorskiej smykałki? Teraz każdy może odkryć w sobie artystę, dzięki gotowym szablonom do dekoracji pomysłu Annie Sloan.
Poza swoją legendarną już farbą Chalk Paint™ Annie Sloan opracowała wiele produktów, dzięki którym każdy może przeprowadzić kompleksową metamorfozę wnętrz. Tej jesieni, artystka oraz ekspertka w dziedzinie kolorów i technik dekoracyjnych, wprowadza na rynek sześć nowych szablonów w rozmiarach A4 i A3, inspirowanych miejscami bliskimi jej sercu, zarówno w pobliżu, jak i z dala od domu.
Podczas wyprawy do Radżastanu uwagę artystki zwróciły tradycyjne indyjskie meble inkrustowane kością. Stały się one inspiracją do stworzenia szablonu Faux Bone Inlay. Szablon składa się z trzech oddzielnych elementów, w tym głównego wzoru oraz wyboru obramowań i narożników, które w połączeniu dają projekt w formacie A3. W zestawie znajdują się również elementy mniejszych zdobień, które pozwolą nam spersonalizować wzór.
Do wykonania efektownych dekoracji potrzeba jedynie farby i pędzla, a możliwości kreacji dzięki gotowym szablonom są nieograniczone. Moja najważniejsza wskazówka, to mniej znaczy więcej – wyjaśnia Annie. – Użycie mniejszej ilości farby pozwoli zachować idealną linię wzoru i zapewni efektowne wykończenie.
Korzystając z trzyczęściowego szablonu Faux Bone Inlay możemy udekorować orientalnymi wzorami ściany, drzwi, blaty i fronty mebli czy dodatki w domu, ponieważ farba Chalk Paint™ może być z powodzeniem stosowana na większości popularnych materiałów. Dekoratorską fantazję pozwoli nam rozwinąć stworzona przez Annie paleta kolorów farb Chalk Paint™ składająca się z 42 wysmakowanych odcieni.
Więcej informacji na stronie: https://www.anniesloan.com/pl/

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.