Komunikaty PR

Nowe smaki w ofercie „Niska cena cały rok” od Costa Coffee

2021-06-22  |  13:45
Biuro prasowe

Pogoda za oknem zmienia się, a wraz z nią oferta „Niska cena cały rok”. Costa Coffee połączyła bogactwo wyboru, niesamowity smak oraz przystępne ceny w jedne, wyjątkowe menu. Kuszące słodkie wypieki, pożywne ciabatty z różnorodnymi dodatkami oraz orzeźwiające napoje – każdy znajdzie coś dla siebie.

 

Słodkości, że palce lizać

 

Oferta „Niska cena cały rok” na pewno wpisze się w gusta wszystkich łasuchów poszukujących pysznych, słodkich wypieków. Ciasto bananowe z każdym kęsem zaskakuje niezwykłym zbalansowaniem słodyczy i charakternych, korzennych nut przywodzących na myśl domowy piernik. Ponadto orzechy pekan, którymi posypane jest ciasto dodają ciekawej chrupkości i dostarczają wyjątkowo delikatnej słodyczy. Miłośników czekolady skusi za to rozpływające się w ustach Ciasto brownie z malinami. Czekolada współgra z lekko kwaśnymi malinami, dostarczając nam przepysznych chwil wytchnienia. Co więcej, brownie zostało przygotowane na mące ryżowej, jest więc doskonałą opcją dla osób nietolerujących glutenu. Słodką stawkę zamykają Donuty z nadzieniem orzechowo-kakaowym – ta pozycja udowadnia, że to ponadczasowe połączenie smaków potrafi jeszcze zaskoczyć!

 

Smak na każdą porę dnia

 

Niezależnie czy to lunch, brunch czy śniadanie - w Costa Coffee o każdej porze czekają pożywne Ciabatty z szeroką gamą dodatków. Ciabatta z jajkiem nasyci nas na długie godziny, jednocześnie rozpieszczając nasze podniebienia. Idealnie ugotowane jajko na twardo, chrupkie pieczywo i świeże, warzywne dodatki – to połączenie musi się udać. Dla tych, którzy nie wyobrażają sobie posiłku bez mięsa strzałem w dziesiątkę będzie natomiast Ciabatta z szynką. Wyrazista wędlina sparowana z liśćmi szpinaku oraz soczystymi pomidorkami bezsprzecznie stanie się hitem w Twoim wakacyjnym menu. Ciabatta z hummusem i mascarpone z kolei, to intrygujące połączenie smaków bliskiego wschodu z tradycyjnym włoskim serkiem – jest to propozycja dla wszystkich tych, którzy kochają odkrywać nowości.

 

Orzeźwienie w niskiej cenie

 

Wszyscy możemy się zgodzić – kochamy orzeźwienie w letnie upały. Na ratunek przychodzą dwa napoje, będące częścią nowej oferty „Niska cena cały rok”. Klasyczna Lemoniada z cytryną ochłodzi nasze ciało nawet w najbardziej upalny dzień, a intensywny smak liści mięty doda jej dodatkowej świeżości. Zupełną nowością w Costa Coffee jest natomiast Herbata mrożona o smaku różanym i liczi. Najlepsze liście herbaty zostały dobrane tak, aby stworzyć zaskakująco aromatyczny wywar, wzbogacony o letnie truskawki i porzeczki. Jest pysznie, a do tego bez dodatku cukru. To propozycja, obok której nie można przejść obojętnie.

 

Wszystkich produktów z oferty „Niska cena cały rok” można spróbować odwiedzając najbliższą kawiarnię Costa Coffee lub zamówić je na wynos poprzez aplikację Uber Eats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.