Nowe smartfony od Huawei na wiosnę – atrakcyjne ceny, bogaty pakiet serwisowy
Huawei w pierwszym półroczu 2020 roku wprowadzi na rynek aż dziewięć nowych modeli smartfonów w cenie zaczynającej się od 300 zł. Producent zapowiedział intensywne działania w średnim segmencie rynku i nadal atrakcyjną ofertę w segmencie premium. Każdy, kto kupi smartfon z nowej oferty, otrzyma bogaty pakiet usług serwisowych.
Nowe smartfony będą działać w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS) i autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Huawei zamierza skupić się na intensywnej promocji urządzeń ze średniej półki, które będą oferowane w atrakcyjnych cenach.
- Średni segment rynku był zawsze ważny dla Huawei, mamy istotny udział w jego budowie w Polsce, od niego zaczęliśmy swoją obecność i rozwój. Nasze smartfony w wersji lite cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów. Chcemy w tym roku skoncentrować się na dużej grupie polskich klientów, która już zna i docenia nasze produkty – a jest tych osób ponad dziesięć milionów. Zamierzamy zawalczyć o kolejne udziały na rynku, wprowadzając na średnią półkę smartfony z parametrami znanymi z flagowych produktów i świadomie proponując bardzo atrakcyjne ceny – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.
Wysoka jakość obsługi serwisowej
Klienci, którzy zdecydują się na zakup nowych telefonów Huawei, otrzymają dedykowaną ofertę serwisową. Aplikacja HiCare (Wsparcie), którą można znaleźć na urządzeniach mobilnych Huawei, zapewni klientom szybką możliwość znalezienia odpowiedzi na potencjalne pytania oraz niezbędne wsparcie serwisowe. Co więcej, bezpłatna usługa „door-to-door” dla wszystkich nadchodzących modeli smartfonów Huawei ma zwiększyć komfort korzystania z serwisu, niezależnie od miejsca zamieszkania. Producent oferuje bezpłatny odbiór, a później doręczenie serwisowanych urządzeń na adres wskazany przez klienta.
Bogata oferta usług mobilnych i treści premium
Istotną częścią strategii na 2020 rok jest rozwój Huawei Mobile Services (HMS), czyli autorskiego rozwiązania Huawei, które jest bazą dla ekosystemu Huawei, składającego się z takich usług jak Huawei AppGallery, Chmura Huawei, Motywy i Przeglądarka. Docelowo ekosystem Huawei będzie dostarczał więcej benefitów niż konkurencyjne rozwiązania, z naciskiem na tworzenie wartości dodanej dla klientów.
Huawei chce również zaproponować użytkownikom nowych smartfonów listę preinstalowanych skrótów do ponad 70 aplikacji, które będą kierować użytkownika bezpośrednio do sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. Właściciel nowego telefonu sam dokona wyboru, które aplikacje zainstaluje na swoim urządzeniu.
- Nabywcom flagowych smartfonów Huawei chcemy zaproponować darmowy dostęp do usług premium w takich obszarach jak nawigacja, muzyka, audiobooki, radio, video, telewizja i gry – powiedział Witold Walczak, dyrektor ds. rozwoju ekosystemu, Huawei CBG Polska.
Dynamiczny rozwój Huawei AppGallery
Huawei zaprezentował dane pokazujące dynamiczny wzrost jego sklepu z aplikacjami. Liczba aktywnych użytkowników AppGallery wyniosła na koniec 2019 roku 1,05 mln wobec 525 tysięcy w połowie 2019 roku. W tym samym czasie liczba aktywnych użytkowników usług mobilnych Huawei w Polsce wzrosła do 2,19 mln na koniec grudnia z 1,8 mln na koniec czerwca.
Imponujący jest również wzrost liczby zarejestrowanych użytkowników ID Huawei w Polsce – na koniec grudnia było ich 4,16 mln wobec 3,34 mln na koniec czerwca.
- Sukces oraz dynamiczny rozwój AppGallery świetnie obrazuje zestawienie ze sobą czwartego i trzeciego kwartału 2019 roku. Liczba pobrań z Huawei AppGallery zwiększyła się o 78%, natomiast liczba użytkowników naszego sklepu z aplikacjami zwiększyła się o 63%. Te liczby pokazują, że klienci darzą nas zaufaniem i chętnie korzystają z naszych usług – powiedziała Justyna Jaworska, Head of Mobile Service Business w Huawei.
Huawei zapowiedział kontynuację intensywnych działań marketingowych promujących Huawei AppGallery – taka strategia, jak pokazują liczby, przyniosła wymierny efekt w czwartym kwartale 2019 roku.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.