Komunikaty PR

Nowe, ultrawytrzymałe akcesoria dedykowane iPhone 16

2024-09-24  |  13:34
Biuro prasowe

Włoska marka SBS Mobile prezentuje ultrawytrzymałe akcesoria dedykowane iPhone 16, wykonane z zaawansowanych materiałów ochronnych we współpracy z firmą D30. W ofercie marki można znaleźć również akcesoria PURO w kolorach dopasowanych do nowego iPhone, a także limitowaną kolekcję akcesoriów na licencji znanego i lubianego serialu „Emily w Paryżu” od case&me.

 

SBS Mobile wprowadza na rynek nowe etui na iPhone'a 16 z technologią D3O

Marka SBS Mobile to włoski producent akcesoriów mobilnych oraz dostawca usług zabezpieczania i personalizacji smartfonów, obecny 12 lat na rynku polskim. We współpracy z D30, jednym z liderów specjalizujących się w produkcji zaawansowanych materiałów ochronnych, poszerza swoją ofertę m.in. o trzy etui dedykowane najnowszemu iPhone 16:

  • Extreme Active Case, lekkie, przeźroczyste i ultrawytrzymałe, wykonane z pochłaniającego i rozpraszającego wstrząsy materiału D3O®, 

  • Full Active Case, wykonane z poliwęglanu i wzmocnione materiałem D3O®, gwarantuje doskonałą ochronę przed uderzeniami; dostępne w eleganckiej, czarnej wersji,

  • Extreme Mag Case, oferujące pełną ochronę urządzenia dzięki materiałowi D3O® i jednocześnie kompatybilne z technologiami ładowania bezprzewodowego, m.in. MagSafe.
     

We współpracy z D30 powstały również rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo wyświetlacza oraz aparatów. Active Full Cover Glass, chroni ekran przed uderzeniami i zarysowaniami, nie ograniczając jego czułości na dotyk ani jakości obrazu. Antyodblaskowy ochraniacz obiektywu Active Camera Lens jest szczególnie odporny na zarysowania i uderzenia, nie wpływając jednocześnie na jakość zdjęć.

 

Akcesoria PURO w kolorach dopasowanych do iPhone 16

W ofercie firmy są dostępne również akcesoria marki PURO, dopasowane kolorystycznie do iPhone 16, dostępne w odcieniach takich jak Beige Sandshell, Rose Coraltastic, Dark Green Island Mist, Blue Lagoon i Black Oyster. Wśród akcesoriów do ładowania można znaleźć kompatybilny z MagSafe powerbank Mini Power Mag, ładowarki ścienne GaN o mocy 20 W, a także wytrzymały i nieplączący się kabel Fabrik z portem USB-C, z prędkością transferu danych 480 Mb/s. W ofercie PURO znajdziemy również dedykowane Apple Watch paski w nowych kolorach z kolekcji ICON i SPORT. 

 

Licencjonowana kolekcja „Emily w Paryżu” od case&me

Nowa kolekcja marki case&me, powstała na licencji znanego i lubianego serialu „Emily w Prayżu”, obejmuje etui kompatybilne z MagSafe oraz inne akcesoria dedykowane iPhone 16, inspirowane oryginalnym stylem serialowej Emily, łączące paryski szyk z eleganckim wzornictwem.   

 

Droga SBS Mobile w kierunku zrównoważonego rozwoju

SBS Mobile angażuje się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, stawiając na ekologiczne materiały i procesy produkcyjne. Jako jedna z nielicznych marek akcesoriów posiada certyfikat GRS, który potwierdza wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu i zrównoważonych praktyk. Obudowy SBS Mobile produkowane są w Europie ze względu na wysokie standardy jakości marki i zgodność z europejskimi normami środowiskowymi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.