Komunikaty PR

Nowe wersje specjalne Lexusa UX

2021-11-10  |  16:00
Biuro prasowe

Najmniejszy SUV Lexusa doczekał się nowych wersji specjalnych. Miejski crossover klasy premium jest teraz dostępny w odmianach F Sport Style Blue i Elegant Black. Te warianty podkreślają charakterny styl modelu UX i robią to na dwa różne sposoby. Czym wyróżniają się powyższe edycje?

W nowych, specjalnych wersjach wyposażenia, dynamiczne linie crossovera, zostały podkreślone przede wszystkim nowymi dodatkami stylistycznymi w środku i na zewnątrz. Opracowane z myślą o japońskim rynku wersje F Sport Style Blue i Elegant Black są kompletnie wyposażone i mają szereg dodatków, które uwydatniają to, co w modelu UX najlepsze. Choć w kwestii dodatków z zakresu komfortu i technologii, powyższe wersje są do siebie bardzo zbliżone, ich charakter jest różny.

Lexus UX F Sport Style Blue

Ta odmiana bazuje na dynamicznie stylizowanej odmianie F Sport. Charakterystyczne dla modeli Lexusa przetłoczenia zyskują w niej jeszcze więcej drapieżności, a w specjalnej edycji F Sport Style Blue całość jest podkreślona przez nakładki na nadkola lakierowane w kolorze nadwozia, LED-owe reflektory z ciemnym wypełnieniem, czarne nakładki na lusterka i 18-calowe felgi. Nadwozie może być lakierowane w nowym kolorze, który w palecie Lexusa UX pojawił się po raz pierwszy. Lakier Sonic Chrome podkreśla charakter miejskiego SUV-a i zgrabnie akcentuje jego ostre linie.

Rzut oka do wnętrza wyjaśnia, skąd wzięła się nazwa tej specjalnej wersji. Skórzana tapicerka z perforacją została przeszyta niebieską nitką, a w mocno wyprofilowanym fotelu znalazły się wstawki z niebieskiej skóry. Pojawiają się one również na innych elementach wnętrza, takich jak podłokietnik czy kierownica. W tej wersji standardem jest również podgrzewanie i wentylacja przednich siedzeń, a pozostałe dodatki znane z klasycznej wersji F Sport dopełniają sportowego klimatu.

Lexus UX Elegant Black

W przypadku tej odmiany nazwa mówi sama za siebie. W tym modelu chodzi o podkreślenie jego prestiżu i elegancji, której wielu klientów poszukuje w samochodach tego segmentu. W ich przypadku wybór Lexusa UX uzasadnia doskonałe wyposażenie, ale dla jeszcze bardziej wymagających stworzono wersję Elegant Black. Jako pierwszy w oczy rzuca się lakierowany na czarno grill, który dominuje w przedniej części auta. Podobnie jak w przypadku opisywanej wcześniej wersji, wypełnienie LED-owych lamp przednich jest ciemne. W odmianie Elegant Black mamy również lakierowane w kolorze nadwozia nakładki na nadkola i 18-calowe felgi w czarnym kolorze. Ciemny odcień jest obecny także na relingach i we wnętrzu, które zyskało nową, efektowną tapicerkę z brązowym przeszyciem. Standardem w wersji Elegant Black jest także elektrycznie otwierana klapa bagażnika z funkcją ustawiania wysokości otwarcia.

Wyposażenie nowych wersji specjalnych

Poza wymienionymi wyżej elementami, charakterystycznymi dla każdej wersji z osobna, Lexus UX w nowych edycjach ma także wiele nowych elementów należących do standardowego wyposażenia. Na liście znalazły się między innymi kamera panoramiczna (Panoramic View Monitor), która pozwala obserwować otoczenie samochodu i ułatwia manewry. Nie sposób nie docenić również systemu PKSB, czyli układu automatycznego hamowania podczas parkowania, który zapobiega kolizjom i parkingowym stłuczkom. Szeroką paletę systemów bezpieczeństwa uzupełnia system monitorowania martwego pola.

Lexus UX w nowych edycjach specjalnych trafił do salonów marki w Japonii. SUV w wersji F Sport Style Blue jest dostępny w wariantach UX 250h i UX 200, a Elegant Black można zamówić wyłącznie z hybrydowym układem UX 250h.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Paliwo za 4,99 zł/l na trzech stacjach AVIA w Poznaniu Biuro prasowe
2024-10-29 | 10:30

Paliwo za 4,99 zł/l na trzech stacjach AVIA w Poznaniu

Grupa Unimot, właściciel sieci stacji AVIA w Polsce, po raz kolejny ogłasza atrakcyjną promocję dostępną na trzech stacjach paliw w Poznaniu: przy ul. Grunwaldzkiej 104, Księcia Mieszka I
Motoryzacja Nextbase przedstawia najnowszą kamerę samochodową - Piqo
2024-10-28 | 13:00

Nextbase przedstawia najnowszą kamerę samochodową - Piqo

Firma Nextbase, światowy lider technologii kamer samochodowych, prezentuje swój najnowszy produkt - Piqo. To najmniejsze i najbardziej dyskretne urządzenie w historii marki.
Motoryzacja Warszawa kolejnym Amsterdamem? Oby nie.
2024-10-26 | 01:00

Warszawa kolejnym Amsterdamem? Oby nie.

W polskiej stolicy jest coraz lepsza infrastruktura mobilności i buduje się coraz więcej dróg rowerowych, jednak wraz z rozwojem infrastruktury, spada zadowolenie jej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.