Nowoczesna rozrywka na wyciągnięcie ręki – Dni Technologii w Atrium Promenada
Już 13 i 14 maja Atrium Promenada w Warszawie stanie się technologicznym centrum stolicy. Podczas Dni Technologii będzie można nie tylko zobaczyć nowoczesne gadżety, konsole i urządzenia gamingowe, ale przede wszystkim na własnej skórze przekonać się o ich możliwościach. W programie wydarzenia znalazły się również spotkania z dwoma wyjątkowymi gośćmi – piłkarzem Lotarem i robotem humanoidalnym.
W dniach 13 i 14 maja w Atrium Promenada odbędzie się event Dni Technologii. Wydarzenie dedykowane jest młodszym
i starszym: zapalonym gejmerom, gadżeciarzom i fascynatom technologicznych ciekawostek,
a także wszystkim, którzy na własne oczy chcieliby przekonać się, jak daleko zaszła już nauka.
Przestrzeń zagospodarowana na Dni Technologii zostanie podzielona na cztery strefy – strefę komputerów stacjonarnych, strefę konsol, strefę VR i strefę robotyki. W pierwszej z nich będzie można sprawdzić się w najpopularniejszych grach, takich jak Fortnite, League of Legends, Rocket League oraz CS: GO, w której odważni zmierzą się w rozgrywce 1:1 ze znanym piłkarzem i influencerem Mateuszem „Lotarem” Odrzygoździem. W strefie konsol na uczestników czekać będą konsole Xbox, Play Station 5 i symulator rajdowy. Szczególną ekscytację wzbudzi na pewno strefa VR, gdzie dzięki specjalnym okularom staniemy się częścią wirtualnej rzeczywistości i wcielimy się m.in. w słynnego Supermana, jak również strefa robotyki, w której zobaczymy robotyczne zestawy Lego i będziemy mieli możliwość posterować robotami za pomocą tabletów do programowania. Zwieńczeniem tych wszystkich technologicznych atrakcji będzie spotkanie
z humanoidalnym robotem Sanbot Elf.
Dni Technologii zostały zaplanowane tak, by stanowiły interesujące wydarzenie nie tylko dla młodszych
i starszych fanów cyberrozrywki, ale także prawdziwych pasjonatów nowoczesnych technologii. To zresztą nie jest pierwsze tego typu wydarzenie w Atrium Promenada, więc na pewno będzie się cieszyć dużym zainteresowaniem. Zachęcamy osoby
w każdym wieku do udziału w tym emocjonującym wydarzeniu, które stanowi idealną okazję do nabycia niekonwencjonalnej wiedzy, ciekawego spędzenia początku weekendu
z rodziną czy sąsiedzkiej integracji.
Wstęp na Dni Technologii jest całkowicie darmowy! Zapraszamy na poziom +2 w Atrium Promenada, zaraz obok sklepu H&M.
Więcej informacji na temat wydarzenia: https://warszawa.promenada.com/dni-technologii/

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.