Nowość! Autentycznie wybitna Oranżada Hellena Zero Cukru
Do oferty marki Hellena dołączyła Oranżada Hellena Zero Cukru. Nowość, oferowana w trzech pojemnościach, jest dostępna w sprzedaży od początku 2021 r.
Od 2021 Oranżada Hellena oferuje swój sztandarowy napój również bez dodatku cukru. Nowa Oranżada Hellena Zero Cukru jest wybitna - dzięki doskonale dopracowanej recepturze, zachowuje oryginalny, landrynkowy smak, z którym kojarzona jest marka. Gwarantuje radość i niezapomniane beztroskie chwile.
W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe, trendy konsumenckie i wprowadzenie opłaty cukrowej rozszerzamy asortyment o Oranżadę Hellena bez zawartości cukru. Co istotne, eliminacja cukru nie powoduje zmiany charakterystycznego, niepowtarzalnego dla marki smaku. Naszej nowości zapewnimy maximum wsparcia w mediach i punktach sprzedaży detalicznej – informuje Magdalena Koszela, Senior Brand Manager w Colian Sp. z o.o.
Napój jest idealny dla diabetyków i osób dbających o linię. Nie zawiera cukru, a jego wartość kaloryczna produktu wynosi zaledwie 1 kcal na 100 ml. Charakter i funkcje napoju podkreśla czarny pasek z białym napisem „ZERO CUKRU” dodany do rozpoznawalnego designu etykiet Oranżady Hellena.
Oranżada Hellena Zero Cukru jest oferowana w rodzinnych butelkach o pojemności 0,85 l i 1,25 l, a także w wariancie impulsowym 0,4 l.
Żabka Jush łączy siły z wlodim4444
Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.