Komunikaty PR

Nowość! Bebilon 2 BIO

2020-10-27  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 2.05 MB )

Ekologiczne mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu życia, łączące dobro natury z osiągnięciami współczesnej nauki

Świadomość ekologiczna wśród rodziców stale rośnie, a opiekunowie coraz częściej zwracają uwagę na pochodzenie żywności, którą wybierają zarówno dla siebie, jak i dla swojego dziecka. W odpowiedzi na ich oczekiwania eksperci Nutricia opracowali nowość – ekologiczne mleko następne Bebilon 2 BIO, które łączy dobro natury z osiągnięciami współczesnej nauki.

Łagodna formuła zawiera najwyższej jakości składniki z certyfikowanych hodowli i upraw w rolnictwie ekologicznym, prowadzonych z zachowaniem zasad zrównoważonego rozwoju i z poszanowaniem środowiska, podlegających rygorystycznym wymaganiom i kontrolom na każdym etapie wytwarzania produktu.

Bebilon 2 BIO to kompletna kompozycja składników[1] i łagodność BIO. Wspiera prawidłowy rozwój dziecka, w tym jego układ odpornościowy**. Zawiera:

  • oligosacharydy GOS/FOS,
  • kwasy DHA i ALA (omega 3) dla prawidłowego rozwoju mózgu*,
  • witaminy A, C, D oraz cynk dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego**,
  • jod i żelazo dla prawidłowego rozwoju poznawczego,
  • wapń i magnez dla prawidłowego rozwoju kości.

Cena rekomendowana za opakowanie 800 g: ok. 69,99 zł

Więcej informacji o produktach marki Bebilon 2 można znaleźć na stronie BebiProgram.pl.

 

* Bebilon 2 BIO zgodnie z przepisami prawa zawiera kwasy tłuszczowe DHA i ALA.

** Bebilon 2 BIO 2 zgodnie z przepisami prawa zawiera witaminy A, C i D dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego.

Ważne informacje: Karmienie piersią jest najwłaściwszym sposobem żywienia niemowląt i powinno być kontynuowane tak długo, jak jest to pożądane przez matkę lub dziecko. 


[1] Kompletna kompozycja Bebilon 2 BIO zgodnie z przepisami prawa zawiera DHA, ALA, jod, żelazo, cynk, wapń i magnez oraz witaminy A, C i D.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.