Komunikaty PR

Nowość! Bebilon 2 BIO

2020-10-27  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 2.05 MB )

Ekologiczne mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu życia, łączące dobro natury z osiągnięciami współczesnej nauki

Świadomość ekologiczna wśród rodziców stale rośnie, a opiekunowie coraz częściej zwracają uwagę na pochodzenie żywności, którą wybierają zarówno dla siebie, jak i dla swojego dziecka. W odpowiedzi na ich oczekiwania eksperci Nutricia opracowali nowość – ekologiczne mleko następne Bebilon 2 BIO, które łączy dobro natury z osiągnięciami współczesnej nauki.

Łagodna formuła zawiera najwyższej jakości składniki z certyfikowanych hodowli i upraw w rolnictwie ekologicznym, prowadzonych z zachowaniem zasad zrównoważonego rozwoju i z poszanowaniem środowiska, podlegających rygorystycznym wymaganiom i kontrolom na każdym etapie wytwarzania produktu.

Bebilon 2 BIO to kompletna kompozycja składników[1] i łagodność BIO. Wspiera prawidłowy rozwój dziecka, w tym jego układ odpornościowy**. Zawiera:

  • oligosacharydy GOS/FOS,
  • kwasy DHA i ALA (omega 3) dla prawidłowego rozwoju mózgu*,
  • witaminy A, C, D oraz cynk dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego**,
  • jod i żelazo dla prawidłowego rozwoju poznawczego,
  • wapń i magnez dla prawidłowego rozwoju kości.

Cena rekomendowana za opakowanie 800 g: ok. 69,99 zł

Więcej informacji o produktach marki Bebilon 2 można znaleźć na stronie BebiProgram.pl.

 

* Bebilon 2 BIO zgodnie z przepisami prawa zawiera kwasy tłuszczowe DHA i ALA.

** Bebilon 2 BIO 2 zgodnie z przepisami prawa zawiera witaminy A, C i D dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego.

Ważne informacje: Karmienie piersią jest najwłaściwszym sposobem żywienia niemowląt i powinno być kontynuowane tak długo, jak jest to pożądane przez matkę lub dziecko. 


[1] Kompletna kompozycja Bebilon 2 BIO zgodnie z przepisami prawa zawiera DHA, ALA, jod, żelazo, cynk, wapń i magnez oraz witaminy A, C i D.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.