Nowość! Donut z piankami HARIBO Chamallows
Nowe produkty to gratka dla wielbicieli produktów HARIBO. Smak radości HARIBO dostępny jest teraz także w wyjątkowej postaci – donutów z piankami. Pyszne połączenie tradycyjnego donuta z lekkimi piankami HARIBO to idealna propozycja na przekąskę w ciągu dnia – dla dzieci i dorosłych.
Delikatność smaku
Donuty z piankami HARIBO Chamallows łączą w sobie delikatność doskonałego ciasta, słodkiej polewy oraz lekkich pianek.
Produkty powstają z najwyższej jakości składników, które zapewniają ich wyjątkowy smak.
Donuty nie zawierają sztucznych barwników, konserwantów ani tłuszczów utwardzonych.
Produkty są wynikiem współpracy marki HARIBO z polskim producentem specjalizującym się w segmencie słodkich produktów piekarniczych – firmą STOKSON.
Produkty STOKSON łączą najlepsze składniki i długoletnie doświadczenie, gwarantując najwyższą jakość i niepowtarzalny smak.
Dostępność i wygoda
Dzięki obecności w sklepach sieci Żabka na terenie całej Polski, donuty doskonale wpisują się w trend convenience – dostępności i wygody. Konsumenci mogą zakupić donuty w drodze do pracy czy szkoły, a ich poręczny rozmiar i higieniczna papilotka umożliwiają wygodne spożycie o dowolnej porze dnia.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.