Komunikaty PR

Nowość! Donut z piankami HARIBO Chamallows

2020-10-27  |  14:20
Biuro prasowe
Do pobrania Haribo ( 0.53 MB )

Nowe produkty to gratka dla wielbicieli produktów HARIBO. Smak radości HARIBO dostępny jest teraz także w wyjątkowej postaci – donutów z piankami. Pyszne połączenie tradycyjnego donuta z lekkimi piankami HARIBO to idealna propozycja na przekąskę w ciągu dnia – dla dzieci i dorosłych. 

Delikatność smaku

Donuty z piankami HARIBO Chamallows łączą w sobie delikatność doskonałego ciasta, słodkiej polewy oraz lekkich pianek.
Produkty powstają z najwyższej jakości składników, które zapewniają ich wyjątkowy smak.
Donuty nie zawierają sztucznych barwników, konserwantów ani tłuszczów utwardzonych.

Produkty są wynikiem współpracy marki HARIBO z polskim producentem specjalizującym się w segmencie słodkich produktów piekarniczych – firmą STOKSON.
Produkty STOKSON łączą najlepsze składniki i długoletnie doświadczenie, gwarantując najwyższą jakość i niepowtarzalny smak.

Dostępność i wygoda

Dzięki obecności w sklepach sieci Żabka na terenie całej Polski, donuty doskonale wpisują się w trend convenience – dostępności i wygody. Konsumenci mogą zakupić donuty w drodze do pracy czy szkoły, a ich poręczny rozmiar i higieniczna papilotka umożliwiają wygodne spożycie o dowolnej porze dnia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.