Nowość! Koktajle z białkiem serwatkowym OSM Piątnica
OSM Piątnica wprowadziła na rynek nowość – Koktajle z białkiem serwatkowym. Jest to nowa kategoria produktów, w których składzie występuje świeże, nieprzetworzone białko serwatkowe, będące najbardziej wartościowym białkiem mleka. Koktajle z białkiem serwatkowym z Piątnicy dostępne są w 3 wariantach smakowych: Malina, granat i żeń-szeń, Mango, marakuja i owies oraz Banan, agrest i błonnik, a każda butelka zawiera aż 28 gramów pełnowartościowego białka. Połączenie świeżego białka serwatkowego i smakowitych owoców czyni z Koktajli unikalną przekąskę – niezwykle smaczną, a równocześnie naturalną, zdrową i odżywczą.
Coraz więcej osób zwraca obecnie uwagę nie tylko na skład produktów i ich pochodzenie, ale także analizuje wartości odżywcze i to, w jakim stopniu poszczególne składniki są wchłaniane do organizmu. Poszukujemy produktów funkcjonalnych – o czystym, prostym składzie, a jednocześnie mających dobroczynny wpływ na organizm. Koktajle z białkiem serwatkowym doskonale odpowiadają na te potrzeby. Zawierają świeże, nieprzetworzone białko serwatkowe – najlepiej przyswajalne białko mleka, które ma szczególnie korzystny wpływ na zdrowie. Dodatkowo poręczna butelka zapewniająca łatwość i wygodę spożywania sprawia, że Koktajle z białkiem serwatkowym z Piątnicy dobrze odpowiadają na potrzeby osób aktywnych poszukujących zdrowych przekąsek „on the go”.
Koktajle z białkiem serwatkowym OSM Piątnica zachwycają smakiem i są doskonałą, zdrową przekąską dla osób aktywnych, zabieganych, z napiętym planem dnia, które często nie mają czasu lub możliwości, aby spożywać regularne posiłki. Dzięki zawartości białka serwatkowego, które doskonale odżywia i pozytywnie wpływa na procesy regeneracyjne, Koktajle są także idealne dla osób aktywnych fizycznie, sportowców oraz osób starszych.
Koktajle z białkiem serwatkowym z Piątnicy są lekkostrawne, nie zawierają laktozy ani glutenu dlatego są odpowiednie także dla osób z nietolerancjami pokarmowymi.
Koktajle z białkiem serwatkowym - cud natury z Piątnicy
Koktajle z białkiem serwatkowym OSM Piątnica łączą w sobie cenne właściwości odżywcze, doskonałe walory smakowe oraz wyróżniają się naturalnym, prostym składem. To unikalne kompozycje oparte na świeżym białku serwatkowym, którego jest w mleku tak mało, że aby uzyskać 250 ml koktajlu, potrzeba aż 40 litrów mleka. Białko serwatkowe to prawdziwy cud natury! Dodatek owoców sprawia, że Koktajle są nie tylko zdrowe, ale i wyjątkowo smaczne. Wybierz swój ulubiony!
Koktajl z białkiem serwatkowym Malina, granat i żeń-szeń
Koktajl o orzeźwiającym smaku, łączący słodycz maliny z lekką kwaskowością granatu. Delikatny smak białka serwatkowego idealnie uzupełnia tę kompozycję smakową, a dodatek żeń-szenia sprawia, że Koktajl dodaje siły i energii!
Koktajl z białkiem serwatkowym Mango, marakuja i owies
Egzotyczne smaki mango i marakui w towarzystwie delikatnego owsa i świeżego białka serwatkowego to wyjątkowe połączenie, które zachwyca smakiem, a równocześnie ma dobroczynny wpływ na pracę układu pokarmowego.
Koktajl z białkiem serwatkowym Banan, agrest i błonnik
Orzeźwiający smak agrestu oraz słodycz banana wzbogacone delikatnym białkiem serwatkowym z dodatkiem błonnika idealnie wpływa na prawidłową pracę jelit.
Więcej informacji o produktach znaleźć można na stronie www.cudnatury.piatnica.pl
O firmie OSM PIĄTNICA:
OSM Piątnica to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników, których gospodarstwa położone są na zielonych, czystych ekologicznie terenach Mazowsza, Podlasia i Kurpi. Priorytetem Spółdzielni jest dbałość o najwyższą jakość i naturalność produktów. Bogate tradycje mleczarskie regionu, szacunek do natury i otwartość na innowacje pozwoliły firmie stać się jedną z najnowocześniejszych i najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju i na świecie. Najlepszym tego dowodem są liczne nagrody, świadczące o dużym zaufaniu konsumentów oraz uznaniu ekspertów. To m.in. przyznane tytuły Superbrands 2018, Superbrands 2019 oraz wyróżnienie w raporcie „1000 Companies to Inspire Europe” opublikowanym w 2018 roku przez Giełdę Papierów Wartościowych w Londynie.
Oferta Spółdzielni obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich. OSM Piątnica pozycję jednego z liderów rynku zyskała m.in dzięki wprowadzeniu w 1992 roku do sprzedaży Serka Wiejskiego. Piątnica oferuje także takie kategorie jak: śmietany, serki do smarowania (marki Twój Smak, Twój Smak Puszysty i Milandia), twarożki, ser mascarpone, świeże twarogi w klinku, masło oraz kefir. Uzupełnieniem oferty jest segment produktów deserowych i funkcjonalnych – to m.in. jogurty naturalne, jogurty typu greckiego, jogurty typu islandzkiego - Skyr i Skyr pitny oraz Koktajle z białkiem serwatkowym.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy to pierwszy w Polsce producent, który wprowadził na rynek Mleko Wiejskie świeże w innowacyjnej butelce z uchwytem oraz Bez laktozy – pełen witamin i wartości odżywczych świeży bezlaktozowy produkt mleczny. Spółdzielnia dynamicznie rozwija także linię produktów BIO – dostępne są w niej: Twaróg Półtłusty, Śmietana 18%, Serek Wiejski i Jogurt Naturalny. Wszystkie powstają z mleka ekologicznego, pochodzącego z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, prowadzących tradycyjną pastwiskową hodowlę krów.
Spółdzielnia jako pierwsza w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. Stosowane przez Piątnicę normy są dwukrotnie wyższe niż wymagania unijne. W 2016 r. wszyscy dostawcy mleka rozpoczęli żywienie krów paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Za wysokiej jakości surowiec Spółdzielnia już od 20 lat płaci rolnikom najwyższą cenę w Polsce. W 2019 r. OSM Piątnica dodatkowo wprowadziła najwyższą klasę skupowanego mleka - premium, która pięciokrotnie przewyższa wymagania unijne. OSM Piątnica corocznie zwiększa nakłady na inwestycje - obecnie są one najwyższe w stosunku do obrotów w całej branży.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.