Komunikaty PR

NOWOŚĆ od Gerber: Kaszki „Pełnia zbóż” bez dodatku cukru*

2021-03-18  |  12:35
Biuro prasowe
Kontakt

Kamila Szarowicz
Nestlé Nutrition

ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com| |Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com
+48 608 544 573
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/
Do pobrania docx ( 0.12 MB )

Do oferty marki Gerber dołączyła nowa linia produktów: 7 kaszek „Pełnia zbóż” bez dodatku cukru* dla niemowląt po 4. i 6. miesiącu oraz małych dzieci. Jest to odpowiedź na poszukiwanie produktów pełnych zbóż, odpowiednich dla niemowląt i małych dzieci. Dzięki nowym kaszkom wybór produktów zbożowych – który często stanowi wyzwanie dla rodziców na początku rozszerzania diety maluszka – będzie prostszy.

Produkty zbożowe to ważny element diety dziecka. Wprowadza się je do jadłospisu maluszka m.in. po to, by pomóc zaspokoić jego rosnące zapotrzebowanie energetyczne i uczyć dziecko nowych smaków. Zboża można podawać pod postacią różnych produktów, jednak niemowlę jako pierwsze zwykle poznaje właśnie kaszki. Wynika to głównie z ich konsystencji, dobrze dopasowanej do potrzeb i możliwości dziecka na etapie rozszerzania diety.

 

Jaka powinna być kaszka dla maluszka?

  • Naturalna, obejmująca także zboża z pełnego przemiału oraz charakteryzująca się „czystym”, prostym składem, który rodzic w pełni rozumie;
  • bez dodatku cukru, żeby maluszek mógł poznać naturalny smak zbóż;
  • zdrowa, czyli zawierająca ważne składniki odżywcze, wspierające rozwój dziecka;
  • ciekawa pod względem składu, np. obejmująca różne rodzaje zbóż, także te rzadziej kojarzone z dietą najmłodszych, jak orkisz czy żyto.

Kaszki Gerber „Pełnia zbóż” to odpowiedź na te potrzeby.

 

Nowe kaszki Gerber

Linia kaszek Gerber „Pełnia zbóż” to 7 zbożowych propozycji dla niemowląt po 4. i 6. miesiącu oraz małych dzieci. Podobnie jak wszystkie produkty Gerber, spełniają one rygorystyczne wymagania żywności dla niemowląt i małych dzieci, które potwierdza ikona wieku podawania na każdej etykiecie.

Nowe kaszki „Pełna zbóż” są:

  • pełne zbóż - zawierają nawet do 8 różnorodnych ziaren tak, by maluszek mógł w pełni korzystać z dostępnego bogactwa zbóż. Co ważne, zboża te, zanim trafią do produktów, muszą pozytywnie przejść nawet ponad 100 testów jakości;
  • pełne smaku - nie zawierają dodatku cukru*, więc smak zawdzięczają naturze: zbożom, mleku i owocom;
  • pełne wartości odżywczych – zawarte w kaszkach zboża dostarczają węglowodanów, a witamina B1** pomaga uwalniać z nich energię niezbędną do poznawania świata. Kaszki wzbogacone zostały również m.in. w żelazo, ważne dla rozwoju poznawczego.
  • pełne ziarna*** – tworząc linię „Pełnia zbóż” wykorzystano m.in. pełnoziarnisty owies. Oznacza to, że maluszek może korzystać ze składników zawartych w całym ziarnie, także w bogatej w składniki mineralne łusce.

 

W skład nowej linii wchodzą zarówno produkty bezglutenowe jak i glutenowe, odpowiednie do przygotowania na mleku modyfikowanym lub na wodzie:

  • Kaszka „Manna” z mlekiem na początek rozszerzania diety;
  • „Owsianka” z mlekiem, czyli kaszka mleczna owsiano-pszenno-żytnia;
  • Kaszka ze śliwką, owsiano-pszenna, która urozmaici dietę dziecka o suszone owoce w wersji odpowiedniej dla maluszka;
  • Kaszka 5 zbóż z lipą, jako propozycja na zdrową kolację;
  • Kaszka 8 zbóż, zawierająca m.in. proso, z którego otrzymuje się kaszę jaglaną;
  • Kaszka 8 zbóż z bananem, łącząca różnorodność zbóż z owocami;
  • Kaszka kukurydziano-ryżowa, bez glutenu.

 

*zawierają naturalnie występujące cukry pochodzące ze składników, głównie zbóż i mleka

**zawartość zgodnie z przepisami prawa

***dotyczy kaszek zawierających w składzie owies

 

Ważna informacja

W okresie pierwszych 6 miesięcy życia dziecka zalecane jest wyłączne karmienie piersią. Po tym okresie należy rozpocząć wprowadzanie żywności uzupełniającej o odpowiedniej wartości odżywczej przy jednoczesnej kontynuacji karmienia piersią do ukończenia przez dziecko 2 lat i dłużej. Dzieci rozwijają się w różnym tempie, dlatego czas wprowadzenia posiłków uzupełniających należy skonsultować z lekarzem lub położną.

 

O Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i małych dzieci.
W portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, dania w słoiczkach, soki i nektary, deserki i przekąski dostępne pod markami NAN 2, LITTLE STEPS 2, Gerber, Gerber Organic, Nestlé, BOBO FRUT, Yogolino czy Sinlac. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w trosce o żywienie i zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nestlé Nutrition
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.