Komunikaty PR

Nowość od Helcom Naturalnie - wegańskie kaszotta oraz pasty z kaszą.

2021-02-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Marka Helcom Naturalnie prezentuje nową serię wyjątkowych produktów. Są to wegańskie kaszotta oraz pasty z kaszą. Wyprodukowane w Polsce i pełne wartości odżywczych, stanowią idealne dopełnienie diety roślinnej.

 

W ostatnich latach potrawy z kaszą królują w kulinarnych trendach. W odpowiedzi na te zapotrzebowania Helcom Naturalnie wypuszcza na rynek nową serię produktów roślinnych. Wegańskie kaszotta i pasty z kaszą o różnych smakach mogą stanowić sycącą i lekką przekąskę, dodatek do potrawy, jak i danie główne. Serwowane na ciepło lub na zimno smakują tak samo dobrze.

 

Produkty Helcom Naturalnie od lat cechuje dbałość o jakość produktów. Również seria dań z kaszą to doskonały wybór dla osób, które pragną zdrowo się odżywiać, a nie lubią, bądź nie mają czasu na spędzanie wielu godzin w kuchni.

 

Kaszotta i pasty z kaszą to naturalne źródło białka, a także mikroelementów takich jak żelazo, cynk i jod. Charakteryzuje je również niska zawartość tłuszczu i cukru. Starannie dopracowane smaki bazują na polskich produktach i zadowolą każde podniebienie.


 

Menu kaszotta:

  • kaszotto z buraczkami

  • kaszotto z warzywami

  • kaszotto ze szpinakiem

 

Menu pasty z kaszą:

  • pasta buraczkowa z kaszą gryczana

  • pasta warzywna z kaszą gryczaną

  • pasta szpinakowa z kaszą jaglaną

 

 

Helcom Naturalnie to jedna z marek firmy Greek Trade, znanego producenta, dystrybutora i importera produktów branży spożywczej.

Marka Helcom Naturalnie od lat wspiera Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi.

Kaszotta od kwietnia br. będą dostępne w sieci Rossmann.
 

Kontakt:

GREEK TRADE SP. Z O.O.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:20

Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie

Jedno z popularnych miejsc na gastronomicznej mapie Bydgoszczy ponownie otwarte. Po gruntownym remoncie otworzyła się w CH Focus kultowa restauracja Pizza Hut. Nowy, ładniejszy lokal przyjmuje
Żywienie Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
2024-04-30 | 11:00

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w
Żywienie Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
2024-04-30 | 11:00

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.