Nowość od Helcom — jabłka prażone z wyjątkowymi dodatkami.
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Marka Helcom prezentuje nową serię owocowych przetworów. Są to jabłka prażone z aromatycznymi dodatkami, które świetnie sprawdzą się w wielu słodkich przepisach.
Pełne aromatu i smaku jabłka mogą gościć na stołach przez cały rok. Nowość marki Helcom — jabłka prażone z dodatkami — to gotowy do spożycia produkt, który świetnie pasuje do przepisów o różnych poziomach trudności. To doskonała propozycja dla wszystkich zabieganych, którzy świąteczne wypieki zostawiają na ostatnią chwilę, jak również dla mistrzów cukiernictwa lubiących zaszaleć w kuchni.
Jakość i smak
Produkt został przygotowany ze starannie dobranych, soczystych owoców, aromatycznych przypraw i dodatków. Owocowa słodycz została zamknięta w wygodnych do przechowywania i ekologicznych szklanych słoiczkach, po które można sięgać przez cały rok. Smak jabłek uzupełniają wyjątkowe dodatki, tworząc zarówno tradycyjne, jak i bardziej wyszukane kompozycje smakowe. Dzięki temu nowa seria produktów może przypaść do gustu zarówno amatorom tradycyjnych wypieków, jak i poszukiwaczom nowych smaków.
Jabłek prażonych można smakować w trzech wersjach:
- Jabłko prażone z aronią
- Jabłko prażone z płatkami róży
- Jabłko prażone z wanilią
Kuchenne inspiracje od Helcom
Zaletą nowej serii jabłek prażonych jest możliwość podawania produktu na wiele sposobów. Można ich smakować prosto ze słoika na przykład w ramach lekkiego podwieczorku lub wykorzystać w przepisach. Produkt sprawdzi się jako owocowy dodatek do naleśników, gofrów, jak i owocowych deserów. Natomiast wszystkim fanom smaków dzieciństwa polecamy spróbować tradycyjny ryż z jabłkami z dodatkiem płatków róży. Ten aksamitny smak w niczym nie będzie przypominał jedzenia ze szkolnej stołówki, lecz zachwyci lekkością i wyrazistością.
Jabłka prażone świetnie sprawdzą się w domowych, także w tych świątecznych wypiekach. Dzięki nim w łatwy i szybki sposób można przygotować szarlotkę, czy drożdżówki z jabłkiem, a lekka nuta wanilii nada im świątecznego aromatu. Z produktami Helcom przygotowanie świąt to naprawdę prosta sprawa. W ofercie marki oprócz jabłek prażonych można również znaleźć gotowe masy do ciast, wśród nich m.in. masa makowa, kokosowa, czy chałwowa.
Właścicielem marki Helcom jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku.
---
Kontakt:
GREEK TRADE SP. Z O.O.
ul. Tadeusza Śliwiaka 14
30-797 Kraków
sieci@greektrade.com.pl
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.