NOWOŚĆ OLE! Bruschetta w dwóch wariantach smakowych.
Szukasz niebanalnej, kulinarnej inspiracji, którą można podać zarówno jako niebanalną przystawkę na oficjalnej kolacji, szybką przekąskę podczas spotkania z przyjaciółmi czy prosty lunch w trakcie codziennych obowiązków? Na to pytanie odpowiedź jest jedna: NOWOŚĆ OLE! – BRUSCHETTA i to aż w dwóch wariantach smakowych: pomidory + zioła oraz pomidory
+ czosnek + oregano.
Bruschetta – moc świeżych pomidorów i ziół
Bruschetta to jednocześnie wykwintna, a zarazem prosta przekąska wywodząca się ze słonecznych Włoch. Jest wyborną kompozycją soczystych, krojonych, świeżych pomidorów i wybranych ziół. Dla smakoszy produktów z czosnkiem, stworzony został także wariant Bruschetta z tym aromatycznym dodatkiem. Magiczny kolor słonecznej Toskanii, niezapomniany zapach zielonych pól Kalabrii
i wypełnionego promieniami słońca lata wprost z przymorskich klifów Apulii – to właśnie ten niezwykły śródziemnomorski klimat możesz teraz wprowadzić do swojego domu, przygotowując pyszności
z wykorzystanie NOWOŚCI OLE!.
Bruschetta OLE! to fuzja smaku, aromatu i koloru w dwóch odsłonach. Pierwsza z nich to wersja klasyczna – połączenie soczystych pomidorów i starannie dobranej mieszanki ziół, druga natomiast
to doskonała kompozycja pomidorów, czosnku i oregano. Oba warianty to aromatyczne i łatwe
do wykorzystania w różnych daniach propozycje OLE! - kwintesencja sztuki kulinarnej.
Przysmak OLE! rodem z Włoch, od dziś w Twojej kuchni!
Ulubiony świeży chleb, grzanki, chrupiąca bagietka czy paluszki Grissini? Z Bruschettą OLE!
każda z tych propozycji tworzy połączenie doskonałe. Pozwól się ponieść kulinarnej fantazji
i komponuj fantastyczne przystawki, przekąski i dania zaraz po otwarciu słoiczka. Gotowość
do podania od razu po odkręceniu wieczka pozwala w krótkim czasie stworzyć magię na talerzu.
Znajdź idealne dla Ciebie połączenie smaków i zaskocz swoich bliskich nowościami od OLE!. Wspólnie zdecydujecie, które danie z Bruschettą OLE! będzie Waszym ulubionym! Pomysłów i przepisów szukaj w PRZEPIŚNKU OLE!: www.wole-ole.pl
________________________________________
Bruchetta OLE! pomidory + zioła
Pojemność: 200 ml
Cena: około 7 zł
Bruchetta OLE! pomidory + czosnek + oregano
Pojemność: 200 ml
Cena: około 7 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.