Komunikaty PR

Nowość! „Pyszna frajda!” - jedyna na rynku Oranżada Hellena Pouch ze słomką

2020-10-13  |  01:00
Biuro prasowe

Oranżada Hellena zaprasza w sentymentalną podróż w nowoczesnym wydaniu. Marka postawiła na kultową formę opakowania – torebkę ze słomką, skrywającą niegazowaną odsłonę swojego sztandarowego produktu. Oranżada Hellena Pouch ze słomką, którą idealnie opisuje hasło „Pyszna frajda!”, jest już dostępna w sprzedaży.

 

Na rynku napojów pojawiła się wyjątkowa propozycja – Oranżada Hellena Pouch ze słomką. Nowa, niegazowana, landrynkowa wersja Oranżady w wygodnej, impulsowej torebce 180 ml ze słomką stanowi sentymentalną podróż w czasie, a zarazem bardzo ciekawą ofertę marki kierowaną do najmłodszych konsumentów. Nowość nawiązuje do kultowej formy opakowania dla tej kategorii, jaką w latach 70. – 80. był foliowy woreczek. Produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników.

 

Dzieci najbardziej lubią pić napoje przez słomkę, a przy tym uwielbiają landrynkowy smak Oranżady Hellena. Z myślą o nich wprowadziliśmy do oferty Oranżadę Hellena Pouch ze słomką, która nie ma rynkowego odpowiednika, a jednocześnie stanowi powrót do korzeni oranżady jako kategorii. Inspiruje nas tradycja, ale jest to powrót w nowoczesnej odsłonie – wyjawia Magdalena Koszela, Senior Brand Manager w Colian sp. z o.o.

Oranżada Hellena ze słomką jest już dostępna w sprzedaży. Można ją nabyć w wygodnej, poręcznej impulsowej torebce o pojemności 180 ml. Nowość jest oferowana w kolorowym, wyrazistym opakowaniu z designem spójnym dla wszystkich wyrobów marki. Charakter napoju i grupę celową podkreślają dziecięce elementy graficzne, a także claim – „Pyszna frajda!”.

 

Produkt jest silnie wspierany w punktach sprzedaży detalicznej. W sklepach pojawiły się - przykuwające uwagę i zwiększające widoczność napoju - obrandowane materiały POS (wobblery i plakaty). Ponadto na potrzeby handlu przygotowano dedykowane kosze zasypowe w kształcie opakowania napoju i specjalne ekspozytory w trzech różnych rozmiarach.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Oranżada Hellena

Produkt: Oranżada Hellena Pouch ze słomką

Pojemność: 180 ml

Cena: ok. 2,00 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie Biuro prasowe
2024-04-30 | 11:00

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w
Żywienie Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
2024-04-30 | 11:00

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w
Żywienie Be Frr…with No ID! Naturalna energia od FRUGO Energy
2024-04-29 | 17:00

Be Frr…with No ID! Naturalna energia od FRUGO Energy

Marka FRUGO Energy poszerza portfolio energetyków o nowe produkty z linii „Be Frr…with No ID!”. Zapewniają one dawkę naturalnej energii dzięki składnikom z yerba

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.