Nowość! Szczoteczka do zębów inna niż wszystkie - ELGYDIUM Unicorn
SIMEDIA
Czapli 57
02-703 Warszawa
k.cichocka|simedia.pl| |k.cichocka|simedia.pl
664049000
simedia.pl
Jak zainteresować dziecko myciem zębów? To pytanie trapi wielu rodziców. A odpowiedź na nie jest dość prosta, bowiem wystarczy szczoteczka, która zaciekawi malucha i sprawi, że codzienna rutyna będzie postrzegana jako świetna zabawa. Jesteśmy pewni, że nowy model ELGYDIUM Unicorn ułatwi rodzicom to zadanie.
Bajkowy jednorożec to jedna z ulubionych oraz najpopularniejszych postaci wśród dzieci. To kolorowe, fantazyjne stworzenie nierzadko towarzyszy maluchom w codziennych zabawach. Dzięki marce ELGYDIUM stanie się również kompanem w ważnej aktywności, która zostanie z dzieckiem już na całe życie. Chodzi o codzienne mycie zębów. Jeśli od początku przygody ze szczotkowaniem maluch będzie postrzegać ten rytuał jako ciekawą zabawę, a nie przykry obowiązek, tym lepiej dla jego zdrowia i pięknego uśmiechu.
Fantazyjna szczoteczka do zębów dla dzieci w wieku 2-6 lat ELGYDIUM Unicorn została zaprojektowana w taki sposób, aby przyciągać uwagę, a także spełniać praktyczną i funkcjonalną rolę. Ma małą główkę, miękkie włosie oraz barwną rączkę idealnie dopasowaną do dłoni malucha. Dzięki zdejmowanej osłonce chroniącej włosie, może towarzyszyć dziecku też w przedszkolu czy w podróży. Szczoteczka wyposażona została również w przyssawkę, dzięki której można zawiesić ją w pozycji pionowej.
Zabawny sposób na mycie zębów!
Dla dzieci wciąż nieprzekonanych do szczotkowania zębów mamy jeszcze jedną niespodziankę - edukacyjną pastę do zębów ELGYDIUM Timer. To pasta przeznaczona dla dzieci od 3. roku życia, która stopniowo zmienia kolor w takcie mycia zębów. Osiągnięcie maksymalnie nasyconego koloru niebieskiego oznacza, że nadszedł czas na płukanie jamy ustnej. Pasta Timer zmienia kolor po dwóch minutach szczotkowania, wskazując rekomendowany czas mycia zębów. Połączenie szczoteczki ELGYDIUM Unicorn z pastą do zębów ELGYDIUM Timer pozwala uzyskać zestaw gwarantujący świetną zabawę dla całej rodziny i utrwalanie zdrowych nawyków podczas codziennej higieny jamy ustnej.
Szczoteczka i pasta ELGYDIUM dostępne są w aptekach stacjonarnych i internetowych oraz w wybranych gabinetach stomatologicznych.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.