Komunikaty PR

Nowość! Szczoteczka do zębów inna niż wszystkie - ELGYDIUM Unicorn

2024-01-24  |  08:38
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Cichocka
SIMEDIA

Czapli 57
02-703 Warszawa
k.cichocka|simedia.pl| |k.cichocka|simedia.pl
664049000
simedia.pl
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

Jak zainteresować dziecko myciem zębów? To pytanie trapi wielu rodziców. A odpowiedź na nie jest dość prosta, bowiem wystarczy szczoteczka, która zaciekawi malucha i sprawi, że codzienna rutyna będzie postrzegana jako świetna zabawa. Jesteśmy pewni, że nowy model ELGYDIUM Unicorn ułatwi rodzicom to zadanie. 

Bajkowy jednorożec to jedna z ulubionych oraz najpopularniejszych postaci wśród dzieci. To kolorowe, fantazyjne stworzenie nierzadko towarzyszy maluchom w codziennych zabawach. Dzięki marce ELGYDIUM stanie się również kompanem w ważnej aktywności, która zostanie z dzieckiem już na całe życie. Chodzi o codzienne mycie zębów. Jeśli od początku przygody ze szczotkowaniem maluch będzie postrzegać ten rytuał jako ciekawą zabawę, a nie przykry obowiązek, tym lepiej dla jego zdrowia i pięknego uśmiechu. 

Fantazyjna szczoteczka do zębów dla dzieci w wieku 2-6 lat ELGYDIUM Unicorn została zaprojektowana w taki sposób, aby przyciągać uwagę, a także spełniać praktyczną i funkcjonalną rolę. Ma małą główkę, miękkie włosie oraz barwną rączkę idealnie dopasowaną do dłoni malucha. Dzięki zdejmowanej osłonce chroniącej włosie, może towarzyszyć dziecku też w przedszkolu czy w podróży. Szczoteczka wyposażona została również w przyssawkę, dzięki której można zawiesić ją w pozycji pionowej. 

Zabawny sposób na mycie zębów!

Dla dzieci wciąż nieprzekonanych do szczotkowania zębów mamy jeszcze jedną niespodziankę - edukacyjną pastę do zębów ELGYDIUM Timer. To pasta przeznaczona dla dzieci od 3. roku życia, która stopniowo zmienia kolor w takcie mycia zębów.  Osiągnięcie maksymalnie nasyconego koloru niebieskiego oznacza, że nadszedł czas na płukanie jamy ustnej. Pasta Timer zmienia kolor po dwóch minutach szczotkowania, wskazując rekomendowany czas mycia zębów. Połączenie szczoteczki ELGYDIUM Unicorn z pastą do zębów ELGYDIUM Timer pozwala uzyskać zestaw gwarantujący świetną zabawę dla całej rodziny i utrwalanie zdrowych nawyków podczas codziennej higieny jamy ustnej. 

Szczoteczka i pasta ELGYDIUM dostępne są w aptekach stacjonarnych i internetowych oraz w wybranych gabinetach stomatologicznych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SIMEDIA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.