Nowość w ofercie E.Wedel – WW Peanut Butter już w sprzedaży!
Do rodziny WW dołącza kolejna pyszna przekąska. WW Peanut Butter ucieszy fanów słodko-słonych smaków i sprawdzi się doskonale na chwilę przyjemności dla siebie lub do podzielenia się z innymi. Nowość jest już dostępna w sklepach.
Nowy wafel WW to połączenie czterech, przyjemnie kruchych wafelków, przekładanych kremem o smaku peanut butter. Całość oblewa oryginalna wedlowska czekolada mleczna, która doskonale uzupełnia słodko-słony charakter nowości od E.Wedel. Nowy WW to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, wśród których tak popularny jest smak peanut butter. To także produkt przygotowany zgodnie z trendami na słodko-słone połączenia.
Nowość dołącza do rodziny WW, w której konsumenci znaleźć mogą także dwa inne warianty: kultowy WW z nadzieniem orzechowym w czekoladzie mlecznej oraz WW z nadzieniem orzechowym w czekoladzie gorzkiej. Zróżnicowana oferta to odpowiedź na preferencje smakowe Polaków i gwarancja, że każdy znajdzie w niej smak idealny dla siebie.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.