Nowość w ofercie E.Wedel – WW Peanut Butter już w sprzedaży!
Do rodziny WW dołącza kolejna pyszna przekąska. WW Peanut Butter ucieszy fanów słodko-słonych smaków i sprawdzi się doskonale na chwilę przyjemności dla siebie lub do podzielenia się z innymi. Nowość jest już dostępna w sklepach.
Nowy wafel WW to połączenie czterech, przyjemnie kruchych wafelków, przekładanych kremem o smaku peanut butter. Całość oblewa oryginalna wedlowska czekolada mleczna, która doskonale uzupełnia słodko-słony charakter nowości od E.Wedel. Nowy WW to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, wśród których tak popularny jest smak peanut butter. To także produkt przygotowany zgodnie z trendami na słodko-słone połączenia.
Nowość dołącza do rodziny WW, w której konsumenci znaleźć mogą także dwa inne warianty: kultowy WW z nadzieniem orzechowym w czekoladzie mlecznej oraz WW z nadzieniem orzechowym w czekoladzie gorzkiej. Zróżnicowana oferta to odpowiedź na preferencje smakowe Polaków i gwarancja, że każdy znajdzie w niej smak idealny dla siebie.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.