NOWOŚCI NA DZIEŃ KOBIET W ROMANCE TV!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Najbardziej kobieca stacja w Polsce jaką jest Romance TV, przygotowała na 8 marca dwie wyjątkowe premiery. W Dzień kobiet o godz. 20:00 zaprasza na „Malibu – Kemping dla początkujących”, gdzie poznać będzie można nową bohaterkę, Jantie, która rozpocznie całkiem nowe życie dla siebie i swojej rodziny. Ich dalsze losy w „Malibu – Namiot dla trojga” pokazane będą także 8 marca o godz. 21:55.
Widzowie uwielbiają filmy i seriale z silnymi postaciami kobiecymi. Romance TV pragnie uczcić wszystkie kobiety, które przecież pokazują swoją siłę każdego dnia. Bohaterka nowych produkcji jakie zobaczymy 8 marca, Jantie, to także wyjątkowa kobieta, która dba o bliskich, ale i o tych, którzy mogą potrzebować jej pomocy. Zapominała często o sobie, ale teraz postanowiła dokonać radykalnej zmiany! Jak wpłynie to na jej rodzinę?
Malibu – Kemping dla początkujących, 8 marca, godz. 20:00
Mąż Jantje, Stefan, dziedziczy niespodziewanie pole kempingowe nad jeziorem Plöner. Nie popada w przesadny entuzjazm, choć jego żona i syn są spadkiem zachwyceni. Na kampingu w głowie Jantje bardzo szybko rodzi się myśl, że jest to idealne miejsce nie tylko dla szukających schronienia „wędrowców” ale i dla jej rodziny. Choćby po to, żeby przekonać się, jakie możliwości szykuje dla nich życie.
Malibu – Namiot dla trojga, 8 marca, godz. 21:55
Jantje i Stefan postanawiają przejąć zapuszczone pole kempingowe „Malibu“. Jednak ceną za to jest związek na odległość. Jantje próbuje doprowadzić do porządku leżący na odludziu obiekt, a Stefan ciągle mieszka w mieście, żeby swoją pensją łatać rodzinny budżet. Czy to się może dobrze skończyć?
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.