Komunikaty PR

Nowości w Biedronce – wegańskie alternatywy dla wędlin VIODELI by Violife

2022-09-29  |  13:40
Biuro prasowe

Pod koniec września w sieci sklepów Biedronka pojawi się nowość – VIODELI, czyli roślinne alternatywy dla wędlin. Produkt marki Violife, z symbolem 100% vegan, dedykowany jest wszystkim tym, którzy cenią smak i jakość spożywanych produktów, nie jedzą mięsa lub ograniczają jego spożycie.

Produkty VIODELI to wyjście naprzeciw potrzebom polskich konsumentów. Jak wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych Gfk już 30% Polaków świadomie rezygnuje z produktów zwierzęcych w diecie[1], a aż 73% jest skłonnych ograniczyć spożycie mięsa na rzecz jego roślinnych alternatyw[2]. Największą popularnością wśród zamienników dla mięsa cieszą się wegańskie wędliny, które stanowią aż ¾ rynku. Violife, podążając za potrzebami konsumentów, wprowadza niezwykłą nowość – VIODELI – coś więcej niż kolejne wegańskie wędliny. To gama nowych, wysokiej jakości produktów w stylu „Deli”, które wyróżniają się na rynku artykułów roślinnych tym, że są wolne od alergenów. Nie zawierają również nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów ani konserwantów. Dzięki temu są doskonałe dla wegan, wegetarian, flexitarian oraz alergików. Idealnie sprawdzą się jako dodatek do kanapek, tostów, pizzy, zapiekanek lub jako szybka przekąska prosto z opakowania. W ofercie, która będzie dostępna w Biedronce od 28 września aż do wyczerpania zapasów, znajdują się trzy produkty: VIODELI CHICKEN FLAVOUR SLICES, VIODELI TURKEY FLAVOUR SLICES i VIODELI HAM FLAVOUR SLICES. Violife to jedyna marka na rynku, która oferuje wegańskie alternatywy zarówno dla serów, jak i wędlin. Roślinne sery Violife zyskały  renomę i zaufanie konsumentów. Nowa kategoria gwarantuje tę samą wysoką jakość składników i doskonały smak.

Launchowi produktów towarzyszy kampania promocyjna w digitalu i social mediach marki, wsparcie influencerów, działania promocyjne w sieci Biedronka oraz loteria konsumencka „Eksploruj życie z Violife”, która startuje 28 września i potrwa do 4 listopada. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić w Biedronce 2 produkty, w tym jeden Violife Viodeli, a drugi dowolny – Violife lub Viodeli – i zgłosić swój paragon do  loterii. Do wygrania są atrakcyjne nagrody: wycieczka do Grecji o wartości 10 000 zł, 5 smartwatchy Garmin Fenix o wartości 2 000 zł każdy oraz 200 voucherów na kwotę 200 zł.

VIODELI TURKEY FLAVOUR SLICES

To w 100% roślinny produkt, który stanowi alternatywę dla wędliny z indyka. Nie zawiera nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów ani konserwantów. Idealny na kanapkę, do tosta, pizzy, zapiekanki, lub jako szybka przekąska.

VIODELI CHICKEN FLAVOUR SLICES

Wegańska alternatywa dla wędliny z kurczaka. Doskonały smak i aromat mięsa, przy zachowaniu 100% roślinnych składników. Idealna jako przekąska prosto z opakowania, a także serwowana na ciepło w toście, na pizzy czy na zapiekance. Bez nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów i konserwantów.

VIODELI HAM FLAVOUR SLICES

Wegańska alternatywa dla szynki, zawierająca tylko roślinne składniki i aromaty gwarantujące doskonały smak. Produkt 100% bezmięsny. Nie zawiera nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów ani konserwantów. Idealny na kanapkę, do tosta, pizzy, zapiekanki, lub jako szybka przekąska.

-----------------------------------------------------------------------------------------

O Violife:

Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. To ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe. W asortymencie marki znajdziemy wiele różnorodnych wegańskich produktów, które będą smakować wyśmienicie na surowo, a także grillowane czy zapiekane.

 


[1] Źródło danych Panel Gospodarstw Domowych Gfk

[2] Źródło danych raport RoślinnieJemy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.