Komunikaty PR

Nowości w Biedronce – wegańskie alternatywy dla wędlin VIODELI by Violife

2022-09-29  |  13:40
Biuro prasowe

Pod koniec września w sieci sklepów Biedronka pojawi się nowość – VIODELI, czyli roślinne alternatywy dla wędlin. Produkt marki Violife, z symbolem 100% vegan, dedykowany jest wszystkim tym, którzy cenią smak i jakość spożywanych produktów, nie jedzą mięsa lub ograniczają jego spożycie.

Produkty VIODELI to wyjście naprzeciw potrzebom polskich konsumentów. Jak wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych Gfk już 30% Polaków świadomie rezygnuje z produktów zwierzęcych w diecie[1], a aż 73% jest skłonnych ograniczyć spożycie mięsa na rzecz jego roślinnych alternatyw[2]. Największą popularnością wśród zamienników dla mięsa cieszą się wegańskie wędliny, które stanowią aż ¾ rynku. Violife, podążając za potrzebami konsumentów, wprowadza niezwykłą nowość – VIODELI – coś więcej niż kolejne wegańskie wędliny. To gama nowych, wysokiej jakości produktów w stylu „Deli”, które wyróżniają się na rynku artykułów roślinnych tym, że są wolne od alergenów. Nie zawierają również nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów ani konserwantów. Dzięki temu są doskonałe dla wegan, wegetarian, flexitarian oraz alergików. Idealnie sprawdzą się jako dodatek do kanapek, tostów, pizzy, zapiekanek lub jako szybka przekąska prosto z opakowania. W ofercie, która będzie dostępna w Biedronce od 28 września aż do wyczerpania zapasów, znajdują się trzy produkty: VIODELI CHICKEN FLAVOUR SLICES, VIODELI TURKEY FLAVOUR SLICES i VIODELI HAM FLAVOUR SLICES. Violife to jedyna marka na rynku, która oferuje wegańskie alternatywy zarówno dla serów, jak i wędlin. Roślinne sery Violife zyskały  renomę i zaufanie konsumentów. Nowa kategoria gwarantuje tę samą wysoką jakość składników i doskonały smak.

Launchowi produktów towarzyszy kampania promocyjna w digitalu i social mediach marki, wsparcie influencerów, działania promocyjne w sieci Biedronka oraz loteria konsumencka „Eksploruj życie z Violife”, która startuje 28 września i potrwa do 4 listopada. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić w Biedronce 2 produkty, w tym jeden Violife Viodeli, a drugi dowolny – Violife lub Viodeli – i zgłosić swój paragon do  loterii. Do wygrania są atrakcyjne nagrody: wycieczka do Grecji o wartości 10 000 zł, 5 smartwatchy Garmin Fenix o wartości 2 000 zł każdy oraz 200 voucherów na kwotę 200 zł.

VIODELI TURKEY FLAVOUR SLICES

To w 100% roślinny produkt, który stanowi alternatywę dla wędliny z indyka. Nie zawiera nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów ani konserwantów. Idealny na kanapkę, do tosta, pizzy, zapiekanki, lub jako szybka przekąska.

VIODELI CHICKEN FLAVOUR SLICES

Wegańska alternatywa dla wędliny z kurczaka. Doskonały smak i aromat mięsa, przy zachowaniu 100% roślinnych składników. Idealna jako przekąska prosto z opakowania, a także serwowana na ciepło w toście, na pizzy czy na zapiekance. Bez nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów i konserwantów.

VIODELI HAM FLAVOUR SLICES

Wegańska alternatywa dla szynki, zawierająca tylko roślinne składniki i aromaty gwarantujące doskonały smak. Produkt 100% bezmięsny. Nie zawiera nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów ani konserwantów. Idealny na kanapkę, do tosta, pizzy, zapiekanki, lub jako szybka przekąska.

-----------------------------------------------------------------------------------------

O Violife:

Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. To ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe. W asortymencie marki znajdziemy wiele różnorodnych wegańskich produktów, które będą smakować wyśmienicie na surowo, a także grillowane czy zapiekane.

 


[1] Źródło danych Panel Gospodarstw Domowych Gfk

[2] Źródło danych raport RoślinnieJemy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Przepisy na dobry dzień! 24 kwietnia – Europejski Dzień Śniadania Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Przepisy na dobry dzień! 24 kwietnia – Europejski Dzień Śniadania

24 kwietnia przypada Europejski Dzień Śniadania. Jest to doskonała okazja, by przypomnieć, jak ważną rolę odgrywa ten poranny posiłek w naszym życiu oraz przygotować pyszne, zdrowe i
Żywienie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-23 | 15:30

Gotowi na sezon grillowy? Lidl Polska z wyjątkową wegeofertą

Wielkimi krokami zbliża się majówka, a wraz z nią start sezonu grillowego. To świetny czas nie tylko dla mięsożerców. Lidl Polska po raz kolejny pokazuje, że pamięta o weganach, wegetarianach, flexitarianach i wszystkich,
Żywienie Oliwki krojone czarne OLE! Smak i wygoda na każdą okazję
2024-04-23 | 14:00

Oliwki krojone czarne OLE! Smak i wygoda na każdą okazję

Oliwki krojone czarne OLE! to jedna z najsmaczniejszych propozycji kuchni śródziemnomorskiej w formie cienkich, gotowych do użycia paseczków. Ta aromatyczna przekąska inspiruje do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.