Nowości WiFi 6 od Tenda - router TX3 i karta sieciowa E30
Projekt Zero2
Kunickiego 5/214
30-134 Kraków
dominika|projektzero2.pl| |dominika|projektzero2.pl
739033040
www.projektzero2.pl
Oferta marki Tenda została wzbogacona o produkty obsługujące najnowszy standard WiFi 6 - dwupasmowy, gigabitowy router AX1800 Tenda TX3 oraz kartę sieciową PCIe Bluetooth 5.0 AX3000 Tenda E30.
Pierwszą z nowości jest router Tenda TX3. Urządzenie łączy jednocześnie technologie MU-MIMO oraz OFDMA, co przekłada się na wydajniejszą obsługę wielu klientów jednocześnie. Zgodność z nowym standardem Wi-Fi 6 pozwala na maksymalizację osiąganych prędkości przesyłu danych (574 Mbps w paśmie 2,4 GHz oraz 1201 Mbps w 5 GHz) oraz poprawę bezpieczeństwa dzięki użyciu protokołu WPA3. Z kolei za zasięg odpowiadają 4 anteny o mocy 6 dBi.
Dla zapewnienia wysokiej wydajności routingu producent zdecydował się na wyposażenie routera w wydajny czterordzeniowy procesor oraz wsparcie technologii kolorowania BSS. Zastosowane rozwiązania dbają również o zminimalizowanie negatywnego wpływu interferencji pasma komunikacji z innymi falami radiowymi. Podobnie jak w przypadku innych urządzeń, Tenda postawiła na prostotę konfiguracji sieci - odbywać się ona może zdalnie przy pomocy dedykowanej aplikacji Tenda.
Drugą nowością jest karta sieciowa Tenda E30. Układ jest zgodny z modulacją 1024-QAM 160 MHz (przesył do 574 Mbps przy 2,4 GHz oraz do 2402 Mbps przy 5 GHz) i posiada dwie demontowalne anteny o mocy 5 dBi oraz dodatkowy moduł Bluetooth 5.0. Dzięki temu użytkownik może cieszyć się nie tylko szybkim połączeniem sieciowym, ale także podłączać zewnętrzne urządzenia bezprzewodowe, takie jak mysz lub klawiatura. Komunikacja z komputerem odbywa się przez popularne złącze wewnętrzne PCIe.
Oba urządzenia są już dostępne na rynku. Sugerowana cena brutto routera Tenda TX3 to 249 zł, zaś karty sieciowej Tenda E30 159 zł.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.