NOWY DOMOFON 2N® CLIP: NOWOCZESNA KONTROLA DOSTĘPU PRZESTAŁA BYĆ LUKSUSEM
FIRMA 2N WPROWADZA NA RYNEK DOMOFON 2N® CLIP. NOWOCZESNA KONTROLA DOSTĘPU PRZESTAŁA BYĆ LUKSUSEM
Warszawa, 16 października 2023 r. – firma 2N, globalny lider na rynku domofonów i systemów kontroli dostępu z dostępem do Internetu, wprowadza na rynek nowy interkom IP, 2N® Clip. Produkt powstał w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na technologię IP w różnych typach domów, nie tylko w nieruchomościach klasy premium. Dzięki temu najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości dostępne będą dla szerszego grona odbiorców.
To 4-calowe urządzenie wideo działa na tym samym mocnym, niezawodnym systemie operacyjnym, co pozostałe produkty IP klasy premium od firmy 2N. Oferuje także wiele podobnych korzyści, w tym najwyższą jakość dźwięku i obrazu, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo domu. W przypadku interkomu 2N® Clip producent spełnił rygorystyczne standardy w wielu innych obszarach, branych pod uwagę przez użytkowników, m.in. cyberbezpieczeństwa czy zrównoważonego rozwoju. Warto zaznaczyć, że 2N® Clip jest najprostszą w instalacji jednostką na rynku — cały proces zajmuje jedynie trzy minuty. Dzięki platformie My2N, użytkownik może zdalnie zarządzać urządzeniem oraz łatwo konfigurować na odległość.
Interkom 2N® Clip opracowany został ponadto z dbałością o atrakcyjny wygląd i estetyczny design. Najwyższym priorytetem dla firm zajmujących się kontrolą dostępu zawsze będzie funkcjonalność, jednak gdy możliwości technologiczne łączą się z eleganckim wzornictwem (jak w przypadku 2N® Clip), urządzenia te mogą realnie podnieść prestiż budynków, w których je zainstalowano.
Produkt wprowadzony został na rynek na początku września br., wkrótce po targach CEDIA Expo 2023 w Denver. Podczas tego eventu 2N® Clip po raz pierwszy zaprezentowano na żywo ekspertom branżowym, gdzie spotkał się z niezwykle pozytywnym odbiorem.
Czesław Półtorak, Business Development Manager na Polskę w firmie 2N mówi:
– Technologia IP odmieniła kontrolę dostępu, zwiększając zarówno bezpieczeństwo, jak i wygodę użytkowania urządzeń. Niestety, w sektorze mieszkaniowym wciąż panuje przekonanie, że wspomniana technologia dostępna jest wyłącznie w luksusowych projektach z wyższej półki. Z naszym nowym interkomem 2N® Clip całkowicie obalamy ten pogląd, realizując tym samym misję upowszechniania technologii IP, niezależnie od rodzaju domu.
O firmie 2N
2N jest światowym liderem w dziedzinie systemów kontroli dostępu IP.
2N to także pionier innowacji w swoim sektorze: w 2008 roku firma opracowała pierwszy na świecie domofon IP, a dziesięć lat później – pierwszy domofon LTE/4G. Portfolio 2N obejmuje domofony, jednostki do odbierania połączeń oraz systemy kontroli dostępu. Marka specjalizuje się w rozwiązaniach dla sektora mieszkaniowego, oferując szeroki wybór produktów obsługujących technologię Bluetooth oraz usług dostępnych na smartfony i tablety.
2N traktuje elegancki design z równą dbałością, co rozwój technologiczny, o czym świadczą liczne branżowe nagrody, takie jak Red Dot oraz iF Design Awards.
Firma założona została w 1991 roku w Czechach, jej główna siedziba znajduje się dziś w Pradze. Obecnie, 2N działa również w ośmiu innych krajach (USA, Wielka Brytania, Niemcy, Włochy, Francja, Hiszpania, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Australia) i posiada rozległą sieć dystrybucji na całym świecie. Więcej informacji znaleźć można pod adresem: www.2N.com .
![Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe](/files/2115208543/nera-405xe-1_1,w_246,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
![Dreame comes true – doskonały rok marki](/files/_uploaded/glownekonf_1696490128,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dreame comes true – doskonały rok marki
![Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji](/files/_uploaded/glownekonf_1704616474,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.