NOWY DOMOFON 2N® CLIP: NOWOCZESNA KONTROLA DOSTĘPU PRZESTAŁA BYĆ LUKSUSEM
FIRMA 2N WPROWADZA NA RYNEK DOMOFON 2N® CLIP. NOWOCZESNA KONTROLA DOSTĘPU PRZESTAŁA BYĆ LUKSUSEM
Warszawa, 16 października 2023 r. – firma 2N, globalny lider na rynku domofonów i systemów kontroli dostępu z dostępem do Internetu, wprowadza na rynek nowy interkom IP, 2N® Clip. Produkt powstał w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na technologię IP w różnych typach domów, nie tylko w nieruchomościach klasy premium. Dzięki temu najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości dostępne będą dla szerszego grona odbiorców.
To 4-calowe urządzenie wideo działa na tym samym mocnym, niezawodnym systemie operacyjnym, co pozostałe produkty IP klasy premium od firmy 2N. Oferuje także wiele podobnych korzyści, w tym najwyższą jakość dźwięku i obrazu, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo domu. W przypadku interkomu 2N® Clip producent spełnił rygorystyczne standardy w wielu innych obszarach, branych pod uwagę przez użytkowników, m.in. cyberbezpieczeństwa czy zrównoważonego rozwoju. Warto zaznaczyć, że 2N® Clip jest najprostszą w instalacji jednostką na rynku — cały proces zajmuje jedynie trzy minuty. Dzięki platformie My2N, użytkownik może zdalnie zarządzać urządzeniem oraz łatwo konfigurować na odległość.
Interkom 2N® Clip opracowany został ponadto z dbałością o atrakcyjny wygląd i estetyczny design. Najwyższym priorytetem dla firm zajmujących się kontrolą dostępu zawsze będzie funkcjonalność, jednak gdy możliwości technologiczne łączą się z eleganckim wzornictwem (jak w przypadku 2N® Clip), urządzenia te mogą realnie podnieść prestiż budynków, w których je zainstalowano.
Produkt wprowadzony został na rynek na początku września br., wkrótce po targach CEDIA Expo 2023 w Denver. Podczas tego eventu 2N® Clip po raz pierwszy zaprezentowano na żywo ekspertom branżowym, gdzie spotkał się z niezwykle pozytywnym odbiorem.
Czesław Półtorak, Business Development Manager na Polskę w firmie 2N mówi:
– Technologia IP odmieniła kontrolę dostępu, zwiększając zarówno bezpieczeństwo, jak i wygodę użytkowania urządzeń. Niestety, w sektorze mieszkaniowym wciąż panuje przekonanie, że wspomniana technologia dostępna jest wyłącznie w luksusowych projektach z wyższej półki. Z naszym nowym interkomem 2N® Clip całkowicie obalamy ten pogląd, realizując tym samym misję upowszechniania technologii IP, niezależnie od rodzaju domu.
O firmie 2N
2N jest światowym liderem w dziedzinie systemów kontroli dostępu IP.
2N to także pionier innowacji w swoim sektorze: w 2008 roku firma opracowała pierwszy na świecie domofon IP, a dziesięć lat później – pierwszy domofon LTE/4G. Portfolio 2N obejmuje domofony, jednostki do odbierania połączeń oraz systemy kontroli dostępu. Marka specjalizuje się w rozwiązaniach dla sektora mieszkaniowego, oferując szeroki wybór produktów obsługujących technologię Bluetooth oraz usług dostępnych na smartfony i tablety.
2N traktuje elegancki design z równą dbałością, co rozwój technologiczny, o czym świadczą liczne branżowe nagrody, takie jak Red Dot oraz iF Design Awards.
Firma założona została w 1991 roku w Czechach, jej główna siedziba znajduje się dziś w Pradze. Obecnie, 2N działa również w ośmiu innych krajach (USA, Wielka Brytania, Niemcy, Włochy, Francja, Hiszpania, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Australia) i posiada rozległą sieć dystrybucji na całym świecie. Więcej informacji znaleźć można pod adresem: www.2N.com .
![TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_739543236,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
![Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie](/files/_uploaded/glownekonf_181333958,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
![Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce](/files/_uploaded/glownekonf_1072775832,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Media
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto-tam,w_274,_small.jpg)
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.
Nauka
Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie
![](/files/1922771799/sankowski--ai-nieplodnosc-foto,w_133,r_png,_small.png)
Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](/files/1922771799/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.