Komunikaty PR

NOWY DOMOFON 2N® CLIP: NOWOCZESNA KONTROLA DOSTĘPU PRZESTAŁA BYĆ LUKSUSEM

2023-10-31  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

FIRMA 2N WPROWADZA NA RYNEK DOMOFON 2N® CLIP. NOWOCZESNA KONTROLA DOSTĘPU PRZESTAŁA BYĆ LUKSUSEM

Warszawa, 16 października 2023 r. – firma 2N, globalny lider na rynku domofonów i systemów kontroli dostępu z dostępem do Internetu, wprowadza na rynek nowy interkom IP, 2N® Clip. Produkt powstał w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na technologię IP w różnych typach domów, nie tylko w nieruchomościach klasy premium. Dzięki temu najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości dostępne będą dla szerszego grona odbiorców.

To 4-calowe urządzenie wideo działa na tym samym mocnym, niezawodnym systemie operacyjnym, co pozostałe produkty IP klasy premium od firmy 2N. Oferuje także wiele podobnych korzyści, w tym najwyższą jakość dźwięku i obrazu, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo domu. W przypadku interkomu 2N® Clip producent spełnił rygorystyczne standardy w wielu innych obszarach, branych pod uwagę przez użytkowników, m.in. cyberbezpieczeństwa czy zrównoważonego rozwoju. Warto zaznaczyć, że 2N® Clip jest najprostszą w instalacji jednostką na rynku — cały proces zajmuje jedynie trzy minuty. Dzięki platformie My2N, użytkownik może zdalnie zarządzać urządzeniem oraz łatwo konfigurować na odległość.

Interkom 2N® Clip opracowany został ponadto z dbałością o atrakcyjny wygląd i estetyczny design. Najwyższym priorytetem dla firm zajmujących się kontrolą dostępu zawsze będzie  funkcjonalność, jednak gdy możliwości technologiczne łączą się z eleganckim wzornictwem (jak w przypadku 2N® Clip), urządzenia te mogą realnie podnieść prestiż budynków, w których je zainstalowano.

Produkt wprowadzony został na rynek na początku września br., wkrótce po targach CEDIA Expo 2023 w Denver. Podczas tego eventu 2N® Clip po raz pierwszy zaprezentowano na żywo ekspertom branżowym, gdzie spotkał się z niezwykle pozytywnym odbiorem.

Czesław Półtorak, Business Development Manager na Polskę w firmie 2N mówi: 

– Technologia IP odmieniła kontrolę dostępu, zwiększając zarówno bezpieczeństwo, jak i wygodę użytkowania urządzeń. Niestety, w sektorze mieszkaniowym wciąż panuje przekonanie, że wspomniana technologia dostępna jest wyłącznie w luksusowych projektach z wyższej półki. Z naszym nowym interkomem 2N® Clip całkowicie obalamy ten pogląd, realizując tym samym misję upowszechniania technologii IP, niezależnie od rodzaju domu.

 

O firmie 2N 

2N jest światowym liderem w dziedzinie systemów kontroli dostępu IP.

2N to także pionier innowacji w swoim sektorze: w 2008 roku firma opracowała pierwszy na świecie domofon IP, a dziesięć lat później – pierwszy domofon LTE/4G. Portfolio 2N obejmuje domofony, jednostki do odbierania połączeń oraz systemy kontroli dostępu. Marka specjalizuje się w rozwiązaniach dla sektora mieszkaniowego, oferując szeroki wybór produktów obsługujących technologię Bluetooth oraz usług dostępnych na smartfony i tablety.

2N traktuje elegancki design z równą dbałością, co rozwój technologiczny, o czym świadczą liczne branżowe nagrody, takie jak Red Dot oraz iF Design Awards. 

Firma założona została w 1991 roku w Czechach, jej główna siedziba znajduje się dziś w Pradze. Obecnie, 2N działa również w ośmiu innych krajach (USA, Wielka Brytania, Niemcy, Włochy, Francja, Hiszpania, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Australia) i posiada rozległą sieć dystrybucji na całym świecie. Więcej informacji znaleźć można pod adresem: www.2N.com .

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.