Komunikaty PR

Nowy Lech Free 0,0% Arbuz z miętą w nowej, mocno owocowej reklamie

2021-04-14  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

W najnowszej odsłonie kampanii „Lechendy mogą wszystko” pewien sympatyczny siłacz staje przed trudnym zadaniem. Do jego wykonania potrzeba nie tylko siły, ale i potężnej dawki poczucia humoru oraz puszki nowego, bezalkoholowego Lecha Free 0,0% Arbuz z miętą.

 

Reklama nowego smakowego wariantu Lecha Free 0,0% trafiła do emisji 12 kwietnia. Podobnie jak w poprzednich spotach, o nowym połączeniu bezalkoholowego piwa z owocowymi smakami usłyszymy w krótkiej piosence śpiewanej przez znanego już widzom barda.

Nowy Lech Free Arbuz z Miętą to orzeźwienie płynące z bezalkoholowego piwa o delikatnej słodyczy arbuza i rześkości mięty. Wariant jest dostępny w sprzedaży od marca, więc w social mediach pojawiły się już pierwsze recenzje konsumentów. Jak piszą, to połączenie jest strzałem w dziesiątkę. Lech Free Arbuz z miętą  to idealna propozycja między innymi na upalne dni – szczególnie dla tych, którzy prowadzą aktywny styl życia i ponad klasyczne piwa, wolą ich bezalkoholowe odpowiedniki. Nowy Lech Free Kompanii Piwowarskiej to jak zawsze 100% smaku i absolutne 0% alkoholu.

Za koncepcję spotu komunikującego nowego wariantu odpowiada agencja Bardzo, zaś za jego produkcję dom produkcyjny OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital prowadzi agencja Cut the Mustard, a agencja Tailor Made PR odpowiedzialna jest za współpracę z influencerami i komunikację PR.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TMPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.