Nowy Lech Free 0,0% Arbuz z miętą w nowej, mocno owocowej reklamie
TMPR
Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/
W najnowszej odsłonie kampanii „Lechendy mogą wszystko” pewien sympatyczny siłacz staje przed trudnym zadaniem. Do jego wykonania potrzeba nie tylko siły, ale i potężnej dawki poczucia humoru oraz puszki nowego, bezalkoholowego Lecha Free 0,0% Arbuz z miętą.
Reklama nowego smakowego wariantu Lecha Free 0,0% trafiła do emisji 12 kwietnia. Podobnie jak w poprzednich spotach, o nowym połączeniu bezalkoholowego piwa z owocowymi smakami usłyszymy w krótkiej piosence śpiewanej przez znanego już widzom barda.
Nowy Lech Free Arbuz z Miętą to orzeźwienie płynące z bezalkoholowego piwa o delikatnej słodyczy arbuza i rześkości mięty. Wariant jest dostępny w sprzedaży od marca, więc w social mediach pojawiły się już pierwsze recenzje konsumentów. Jak piszą, to połączenie jest strzałem w dziesiątkę. Lech Free Arbuz z miętą to idealna propozycja między innymi na upalne dni – szczególnie dla tych, którzy prowadzą aktywny styl życia i ponad klasyczne piwa, wolą ich bezalkoholowe odpowiedniki. Nowy Lech Free Kompanii Piwowarskiej to jak zawsze 100% smaku i absolutne 0% alkoholu.
Za koncepcję spotu komunikującego nowego wariantu odpowiada agencja Bardzo, zaś za jego produkcję dom produkcyjny OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital prowadzi agencja Cut the Mustard, a agencja Tailor Made PR odpowiedzialna jest za współpracę z influencerami i komunikację PR.
![Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1265644617,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
![„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI](/files/_uploaded/glownekonf_344018585,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
![Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną](/files/_uploaded/glownekonf_251958816,w_237,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/malinowska-edukacja-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.
Problemy społeczne
Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
![](/files/1922771799/sobocinska-zespoly-foto2,w_133,_small.jpg)
Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto,w_133,_small.jpg)
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.