Komunikaty PR

Nowy Muffin WW dumnie wkracza na sklepowe półki

2021-11-29  |  10:00
Biuro prasowe

Delikatne, muffinowe ciasto, oryginalna wedlowska czekolada deserowa i wafelek WW – czy ktoś wymyślił kiedyś lepsze połączenie smaków? To wszystko znaleźć można w nowym, pysznym Muffinie WW, który jest efektem trwającej kilka lat i niezwykle owocnej współpracy marki E.Wedel i Stokson. Nowość dostępna jest w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka.

„Dla każdego coś dobrego” – w myśl tej zasady linia produktów bazujących na smaku kultowych wafelków WW została urozmaicona. W czerwcu konsumenci mieli okazję odkryć Donuta WW, a od teraz mogą sięgnąć po wyjątkowego Muffina WW. Nowy Muffin WW od E.Wedel rozpieszcza podniebienia doskonałym połączeniem delikatnego, muffinowego ciasta, w którym zatopiono kruche kawałki wafelków WW. Z wierzchu natomiast nowość uzupełnia wedlowska czekolada deserowa i… jeszcze większe kawałki wafelków WW! Jednak to nie tylko smak nowego muffina zasługuje na uwagę. Jego wygląd przywołuje na myśl najpyszniejsze, domowe wypieki, które kojarzą nam się z ciepłem, dobrymi chwilami i latami pełnymi beztroski. Muffin WW od E.Wedel to więc doskonała propozycja na deser, którego smak przywoła dobre wspomnienia i zapewni chwilę przyjemności na co dzień.

Muffin WW E.Wedel to efekt kolejnej współpracy marki E.Wedel i rodzinnej, polskiej firmy Stokson – jednego z najnowocześniejszych w Europie przedsiębiorstw wyspecjalizowanych w segmencie słodkich produktów piekarniczych. Firmy z sukcesami pracują ze sobą od 2018 roku. Wspólne działania zaowocowały wprowadzeniem na rynek innych, pysznych produktów: Donuta E.Wedel, Muffina Czekoladowego E.Wedel, Muffina Karmellove E.Wedel, Pączka E.Wedel, Mini Donut’s E.Wedel oraz Donuta WW. Każda z propozycji ma swój wyjątkowy smak i charakter, który pokochali wielbiciele wedlowskich łakoci.

Nowość dostępna jest w sieci sklepów Biedronka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz Biuro prasowe
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca
Dom Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
2024-11-04 | 11:35

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną
Dom Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
2024-10-31 | 16:00

Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO

Czas realizacji każdej inwestycji budowlanej jest niezwykle istotny, dlatego warto już na etapie sporządzania projektu zwrócić uwagę na rozwiązania, które mogą przyspieszyć i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.