Nowy Muffin WW dumnie wkracza na sklepowe półki
Delikatne, muffinowe ciasto, oryginalna wedlowska czekolada deserowa i wafelek WW – czy ktoś wymyślił kiedyś lepsze połączenie smaków? To wszystko znaleźć można w nowym, pysznym Muffinie WW, który jest efektem trwającej kilka lat i niezwykle owocnej współpracy marki E.Wedel i Stokson. Nowość dostępna jest w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka.
„Dla każdego coś dobrego” – w myśl tej zasady linia produktów bazujących na smaku kultowych wafelków WW została urozmaicona. W czerwcu konsumenci mieli okazję odkryć Donuta WW, a od teraz mogą sięgnąć po wyjątkowego Muffina WW. Nowy Muffin WW od E.Wedel rozpieszcza podniebienia doskonałym połączeniem delikatnego, muffinowego ciasta, w którym zatopiono kruche kawałki wafelków WW. Z wierzchu natomiast nowość uzupełnia wedlowska czekolada deserowa i… jeszcze większe kawałki wafelków WW! Jednak to nie tylko smak nowego muffina zasługuje na uwagę. Jego wygląd przywołuje na myśl najpyszniejsze, domowe wypieki, które kojarzą nam się z ciepłem, dobrymi chwilami i latami pełnymi beztroski. Muffin WW od E.Wedel to więc doskonała propozycja na deser, którego smak przywoła dobre wspomnienia i zapewni chwilę przyjemności na co dzień.
Muffin WW E.Wedel to efekt kolejnej współpracy marki E.Wedel i rodzinnej, polskiej firmy Stokson – jednego z najnowocześniejszych w Europie przedsiębiorstw wyspecjalizowanych w segmencie słodkich produktów piekarniczych. Firmy z sukcesami pracują ze sobą od 2018 roku. Wspólne działania zaowocowały wprowadzeniem na rynek innych, pysznych produktów: Donuta E.Wedel, Muffina Czekoladowego E.Wedel, Muffina Karmellove E.Wedel, Pączka E.Wedel, Mini Donut’s E.Wedel oraz Donuta WW. Każda z propozycji ma swój wyjątkowy smak i charakter, który pokochali wielbiciele wedlowskich łakoci.
Nowość dostępna jest w sieci sklepów Biedronka.
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.