Komunikaty PR

Nowy truskawkowy ENTitis dla najmłodszych już w aptekach!

2021-02-22  |  16:30
Biuro prasowe

W sezonie jesienno-zimowym wspieraj odporność swojego dziecka, sięgając po ENTitis – jedyny w Polsce preparat zawierający szczep Streptococcus salivarius K12 w unikalnej formule Bactoblis®, który kolonizuje jamę ustną i nosowo-gardłową1. ENTitis to efekt przełomowego odkrycia profesora mikrobiologii Johna Tagga i ponad 30 lat badań naukowców. Preparat został przebadany na grupie ponad 30 000 dzieci i dorosłych w Polsce2 i aż 99% lekarzy jest zadowolonych z efektów jego stosowania u swoich pacjentów3.

Nowy ENTitis baby – w postaci saszetek o ulubionym smaku naszych pociech, truskawkowym – jest przeznaczony dla niemowląt powyżej 6. miesiąca życia i dzieci, a szczególnie dla maluchów przebywających w dużych skupiskach, takich jak żłobek czy przedszkole, mających zwiększoną skłonność do występowania objawów ze strony ucha, nosa i gardła oraz po zakończonej kuracji antybiotykowej.

Zalecany czas stosowania produktów ENTitis to minimum 3 miesiące. Tuż przed snem, już po umyciu zębów, należy podawać dziecku rozpuszczoną w wodzie zawartość saszetki – przy pomocy smoczka lub łyżeczką. W nocy, kiedy zachodzi zmniejszone wydzielanie śliny, dobroczynny szczep Streptococcus salivarius K12 zawarty w produkcie będzie miał wystarczająco dużo czasu, aby zasiedlić jamę ustną i nosowo-gardłową i uzupełnić mikroflorę górnych dróg oddechowych. Maluchy na pewno z radością powitają codzienny rytuał podawania truskawkowego ENTitisu baby, a stosowany zgodnie z zaleceniami produkt utrzyma ich odporność na wysokim poziomie nawet przez 6 miesięcy po zakończeniu stosowania4!


Przypisy

1. ENTitis zawiera szczep Streptococcus salivarius K12 w formule Bactoblis® oraz witaminę D, która przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego.

2. Badania QAH realizowane w 2015 i 2016 roku w Polsce na łącznej próbie 995 lekarzy, którzy włączyli do badania 32 173 pacjentów.

3. Na podstawie badania QAH realizowanego w 2015 roku w Polsce na próbie 368 lekarzy, którzy włączyli do badania 10 532 pacjentów. Na pytanie „Jak ocenia Pan/Pani efekt zastosowania preparatu ENTitis u swoich pacjentów” – 99% lekarzy odpowiedziało „bardzo dobrze” lub „dobrze”.

4. Na podstawie badań: Di Pierro i wsp. Int J Gen Med. 2012;5:991-7; Di Pierro F. i wsp. Expert Opin Biol Ther. 2013 Mar;13(3):339-43.

Zrównoważona dieta i zdrowy tryb życia są istotne dla zachowania zdrowia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.