Nowy ultrabook Huawei MateBook 13 z procesorem AMD Ryzen już od 2 999 zł
Huawei wprowadza na rynek nową odsłonę ultrabooka MateBook 13 z nowoczesnym procesorem AMD Ryzen 5 3500U, który – w zależności od konfiguracji – dostępny będzie w rekomendowanej cenie 2999 zł lub 3199 zł. Przedsprzedaż ruszy 24 czerwca i potrwa do 12 lipca. W tym okresie ultrabook będzie można zamówić w zestawie z dwoma atrakcyjnymi prezentami za 1 zł każdy – z eleganckim etui i bezprzewodową myszką Huawei.
Oferta przedsprzedażowa obowiązuje do 12 lipca lub do wyczerpania zapasów. Regularna sprzedaż nowego laptopa Huawei ruszy 13 lipca.
Nowy Huawei MateBook 13 2020 z procesorem AMD Ryzen – idealny partner do pracy zdalnej
MateBook 13 z procesorem AMD Ryzen 5 3500U i nowoczesnym układem graficznym Radeon Vega 8 zapewnia użytkownikowi wysoką wydajność oraz optymalną efektywność energetyczną. Ultrabook pracuje na systemie operacyjnym Windows 10 Pro i będzie dostępny w dwóch konfiguracjach – z pamięcią wewnętrzną 256 GB SSD oraz 512 GB SSD.
MateBook 13 AMD został wyposażony w ekran FullView 2K o proporcjach 3:2. Szerokość otaczających go ramek wynosi jedynie 4 mm, a wyświetlacz zajmuje aż 88 procent wewnętrznej powierzchni laptopa. Wyświetlacz zapewnia obraz pełen wyraźnych szczegółów i automatycznie dostosowuje swoją jasność oraz kontrast do warunków otoczenia. Dzięki temu oczy użytkownika laptopa mniej się męczą, a korzystanie z ultrabooka Huawei staje się jeszcze bardziej komfortowe. Jasność ekranu nowego laptopa Huawei wynosi 300 nitów i odwzorowuje pełen zakres kolorów palety sRGB.
MateBook 13 jest bardzo lekki, waży zaledwie 1,3 kg, a jego obudowa została wykonana z aluminium. Niewielkie wymiary sprawiają, że laptop idealnie nadaje się do pracy zdalnej. Ma mniej niż 15 mm wysokości, a powierzchnia zamkniętego urządzenia jest mniejsza od kartki papieru w formacie A4. W obudowie laptopa znajdują się dwa porty typu USB-C oraz wejście typu minijack.
Ultrabook wyposażony został w baterię o pojemności 41,8 Wh, a konstrukcja chłodzenia oparta na podwójnych wentylatorach Shark Fin 2.0 sprawia, że ciepło, które jest wytwarzane podczas pracy laptopa, rozprasza się szybciej niż w poprzednich wersjach urządzenia. Sam proces chłodzenia jest cichy i spokojny, co dodatkowo podnosi komfort i bezpieczeństwo pracy.
Dodatkowo, nowy MateBook 13 został wyposażony w czytnik linii papilarnych zintegrowany z przyciskiem zasilania. Świetnie zoptymalizowany z BIOS-em pozwala uruchomić laptop bezpiecznie i szybko – jest gotowy do pracy w kilka sekund.
Huawei Share OneHop oraz Multi-Screen Collaboration
Huawei MateBook 13 został wyposażony w funkcje Share OneHop oraz Multi-Screen Collaboration, które ułatwiają wielozadaniową pracę na urządzeniach Huawei.
OneHop umożliwia zbliżeniowe przesyłanie danych między laptopem a smartfonem lub tabletem Huawei, wyposażonym w technologię NFC. Transfer plików jest prosty i szybki – wystarczy włączyć w smartfonie odpowiednią funkcję, a następnie zbliżyć urządzenie mobilne (z nakładką EMUI w wersji 9.0 lub wyższej) do laptopa. Dzięki OneHop użytkownik może w jedną minutę przenieść między urządzeniami gigabajtowy film czy 500 zdjęć.
Z kolei Multi-Screen Collaboration umożliwia współdzielenie ekranów urządzeń mobilnych (ze smartfonem lub tabletem z nakładką EMUI w wersji 10.0 lub wyższej). Między współdzielonymi ekranami wystarczy przesunąć dowolny plik, aby zapisać go w pamięci drugiego urządzenia.
Cena i dostępność
MateBook 13 z procesorem AMD Ryzen 5 3500U i dyskiem SSD o pojemności 256 GB będzie można zamówić w przedsprzedaży od 24 czerwca do 12 lipca w sklepach Media Markt, RTV Euro AGD, x-kom, Neonet i Komputronik, w firmowym sklepie Huawei w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie, a także w oficjalnym sklepie internetowym marki – huawei.pl. Rekomendowana cena detaliczna nowego MateBook 13 w tej konfiguracji wynosi 2999 zł.
Natomiast wersja MateBooka 13 z dyskiem SSD o pojemności 512 GB będzie dostępna w przedsprzedaży od 24 czerwca do 12 lipca w sklepach Media Expert, RTV Euro AGD, x-kom, w firmowym sklepie Huawei w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie, a także w oficjalnym sklepie internetowym marki – huawei.pl. Rekomendowana cena detaliczna w tej konfiguracji wynosi 3199 zł.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.