Komunikaty PR

Nowy wizerunek zbliża Greencell do stylu życia odbiorców

2024-10-02  |  08:15
Biuro prasowe
Kontakt
Gabriela Poręba
Greencell

ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Do pobrania pressinfo ( 0.09 MB )

Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 

W czasie 10-letniego rozkwitu na europejskich rynkach Greencell wypracował markę kojarzoną nie tylko z dobrze zaprojektowanymi, wydajnymi produktami, ale też sprytną i lekką codziennością, do stworzenia której się przyczyniają. Nowa, spójna z tym wizerunkiem identyfikacja polskiego producenta ujrzała światło dzienne 1 października. Będzie systematycznie wdrażana do końca 2025 roku. 

Wejście w kolejny etap rozwoju 

- Chcieliśmy aby po 10 latach marka stała się bardziej aktualna, uporządkowana i mogła lepiej komunikować się z odbiorcami, którzy ją napędzają - wyjaśnia Paweł Ochyński, założyciel Greencell. Jednym z kluczowych założeń rebrandingu było znalezienie miejsca dla Greencella w życiu szerszej grupy docelowej, wykraczającej daleko poza środowisko pasjonatów nowoczesnych technologii. - Aby wyzbyć się nieco mrocznych, gamingowych skojarzeń płynących z dotychczasowej identyfikacji, potrzebowaliśmy nowego story dla marki. Chcieliśmy, aby Greencell stał się cichym bohaterem codziennych wyzwań, sprytną i łatwą odpowiedzią na problemy, dzięki której użytkownik może skupić się na tym co najważniejsze - czasie z rodziną i przyjaciółmi - wskazuje Przemysław Warchał, head of brand w Greencell. Obok przedstawicieli działów kreatywnych firmy w skład zespołu projektowego pracującego nad nowym wizerunkiem polskiego producenta weszli eksperci agencji BNA, odpowiedzialnej m.in. za wizerunkowe metamorfozy mBanku, x-kom czy Żabki. Kontrakt objął prace nad redefinicją marki, kolorystyką, typografią wraz ze sposobem ich stosowania oraz hasłem odzwierciedlającym charakter i strategię rozwoju producenta. Dodatkowo udało się uspójnić wszystkie elementy brandingu również na poziomie nazwy oraz sygnetu. 

Greencell w centrum codziennych aktywności 

- Już pierwsza wizyta w Greencell uświadomiła nam, że - mimo utartych skojarzeń - firma stoi autorskimi projektami, imponującym wzornictwem i spójną wizją dla wszystkich kategorii produktów. Tę właśnie wizję chcieliśmy oddać w strategii marki i designie - podkreśla Andrzej Rozen Strategic Director & Partner w BNA. - Osadzona w świecie “tu i teraz” marka oferuje sprytne i przyjazne technologie pomagające sprostać wyzwaniom życia codziennego, co spuentowaliśmy hasłem “Smarter Everyday” - dodaje. Środki graficzne użyte w nowej identyfikacji zmieniają sposób w jaki Greencell pokazuje technologię. Zamiast typowej dla marek technologicznych futurystycznej próżni i dużej ilości czerni Greencell używa jasnej, świeżej kolorystyki, zdjęć podkreślających realny kontekst używania sprzętu oraz typografii uzupełnionej o humanistyczny, szeryfowy krój. W projekcie nie zabrakło przy tym nawiązań do tradycji Greencella, takich jak wykorzystanie ekspresji ruchu ładowania baterii w logotypie czy uwzględnionej w nazwie producenta zieleni, choć w dużo bardziej stonowanym odcieniu.

Wdrożenie nowej identyfikacji wizerunkowej Greencell rozpocznie od kanałów digitalowych, a pierwsze produkty w nowej odsłonie pojawią się w ofercie jeszcze w IV kwartale 2024. Proces zmiany rozpocznie się od nowowprowadzanych akcesoriów i stopniowo obejmie całe portfolio marki

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Greencell
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.