NTK Vehicle Electronics wprowadza do swojej oferty 35 nowych szerokopasmowych cz
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Nowe czujniki tlenu firmy Nittera są kluczowym elementem redukcji szkodliwych zanieczyszczeń w wielu silnikach. Czujniki regulacyjne i diagnostyczne działają poprzez ciągły pomiar tlenu w spalinach, a następnie przekazują te informacje do jednostki sterującej silnika pojazdu (ECU), która z kolei oblicza stosunek powietrza do paliwa i zapewnia najlepszą wydajność katalizatora. W obliczu coraz bardziej rygorystycznych przepisów dotyczących emisji spalin znaczenie takich rozwiązań będzie coraz większe.
35 nowych czujników tlenu marki NTK jest już dostępnych w sprzedaży. Będą one montowane w modelach głównych producentów samochodów na całym świecie, m.in. Toyoty, Nissana, Renault i Volvo i są dostępne dla szerokiej gamy pojazdów, w tym popularnych crossover’ów Qashqai i RAV 4 Nissana i Toyoty, większego SUV-a XC60 Volvo i większego terenowego Land Cruisera Toyoty. Są one odpowiednie zarówno dla pojazdów z silnikami benzynowymi, wysokoprężnymi, jak i hybrydowymi. Nowe czujniki tlenu odpowiadają aż 267 oznaczeniom OE i pasują do162 modeli pojazdów. Dzięki temu marka NTK Vehicle Electronics pokrywa jeden z największych zakresów na rynku IAM.
Produkty z nowymi oznaczeniami znajdą zastosowanie w około 15 milionach pojazdów w regionie EMEA i zwiększą pokrycie rynku przez markę NTK Vehicle Electronics o ponad 2%.
„Z ogromną satysfakcją informujemy o rozszerzeniu naszej oferty aż o 35 innowacyjnych czujników tlenu. Ten krok podkreśla nasze silne zaangażowanie w ciągły rozwój asortymentu dla naszych cenionych partnerów handlowych na rynku wtórnym. Naszym priorytetem jest dostarczanie im wszechstronnych i aktualnych rozwiązań, zwłaszcza w kontekście kluczowych komponentów samochodowych. Nowa oferta nie tylko zwiększa portfolio, lecz również umacnia pozytywny wizerunek dotyczący wartości naszych produktów. Jest to nie tylko kwestia zadowolenia klienta, ale również budowania trwałych relacji opartych na zaufaniu i profesjonalizmie. Dzięki takim innowacjom umacniamy naszą pozycję na rynku, oferując kompleksowe i konkurencyjne rozwiązania dla naszych partnerów.” – mówi Dawid Pauszek, Manager Technical Support Aftermarket Eastern Europe w Niterra EMEA GmbH.
Niterra nieustannie rozwija swoją ofertę czujników tlenu, aby zapewnić klientom najwyższy poziom wydajności i zagwarantować, że silniki będą czystsze i bardziej wydajne pod względem zużycia paliwa. Nowe części są świadectwem reputacji firmy i jej wyjątkowego zaangażowania w jakość, technologię oraz badania i rozwój.
Oznacza to, że firma Nittera oferuje swoim klientom jeszcze szersze możliwości usług, zwiększając swój i tak już imponujący zasięg na całym świecie.
Nowe dane dotyczące nowych czujników tlenu są już dostępne w aplikacji TecDoc.

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.