O cholesterolu i metabolizmie wiemy wciąż niewiele. Berimal rozpoczyna kampanię
Ograniczenie aktywności fizycznej w czasie pandemii, niezdrowe nawyki żywieniowe, a przede wszystkim brak profilaktyki sprawiły, że nasze po-pandemiczne zdrowie wymaga odpowiedniej troski. Kampania marki Berimal ma przypomnieć Polakom, że dbanie o siebie jest ważnym elementem codziennych nawyków, a zdrową rutynę najlepiej budować wspólnie z bliskimi. Do działań w ramach kampanii zaproszono Roberta Korzeniowskiego oraz influencerów.
W ramach kampanii, która wystartowała we wrześniu, Berimal postanowił sprawdzić stan wiedzy Polaków na temat cholesterolu, metabolizmu, aktywności fizycznej czy też zdrowych nawyków żywieniowych. Wiedza społeczeństwa w wymienionych obszarach nie jest wystarczająca i konieczne są działania edukacyjne, m.in. obalające powszechne mity. Komunikacja marki ma na celu zwiększenie świadomości w zakresie utrzymywania prawidłowego poziomu cholesterolu, podkreślenie istoty odpowiedniej profilaktyki, suplementacji, regularnego ruchu, a także utrzymania prawidłowej masy ciała.
Do udziału w kampanii edukacyjnej zaproszono Roberta Korzeniowskiego oraz szerokie grono influencerów, między innymi Olgę Smile, Praktykulinarnych, Dietę bez diety, The Happy Family i wielu innych. Autorytet ze świata sportu, eksperci znani z kulinarnych wojaży, a także osobistości internetowe obserwowane w mediach społecznościowych przez tysiące fanów zadbają o skuteczną komunikację w kluczowych obszarach kampanii. Poza działaniami z influencerami strategia obejmuje również inne działania komunikacyjne, m.in. współpracę z Grupą WP.
Po pandemii zatroszczmy się o najbliższych
Według szacunków nawet 20 milionów Polaków zmaga się z podwyższonym poziomem cholesterolu . Wiele osób nie zdaje sobie przy tym sprawy, jaka jest jego norma, co potwierdza, że problem jest naprawdę poważny. Dodatkowo, w okresie pandemii stan zdrowia dużej części społeczeństwa znacząco się pogorszył. Stres, zaburzenia procesu metabolizmu czy brak aktywności doprowadziły m.in. do wzrostu masy ciała, a ze względu na utrudnione kontakty interpersonalne niemożliwa była odpowiednia troska o najbliższych. Powolny powrót do normalności to doskonała okazja, aby zgodnie z głównym hasłem kampanii na nowo zadbać o siebie nawzajem i wspólnie motywować do działania.
Codzienne nawyki kluczem do sukcesu
Kluczowe dla utrzymania prawidłowego metabolizmu, a także poziomu cholesterolu są codziennie nawyki w obszarach aktywności fizycznej oraz zdrowego odżywiania. Budowanie ich wymaga konsekwencji i regularności. Niezwykle cenne okazuje się również wsparcie rodziny i znajomych, które pozwala utrzymać odpowiednią motywację. Aby udowodnić, że najlepiej sprawdza się praca zespołowa, do udziału w kampanii zaproszono influencerów i instagramerów w różnym wieku wraz z bliskimi. Na swoich profilach w mediach społecznościowych pokażą wspólną drogę do lepszego zdrowia i samopoczucia.
Kampania marki Berimal realizowana jest na wielu płaszczyznach, dzięki czemu możemy dotrzeć z ważnym przekazem do szerokiego grona odbiorców. Zaangażowaliśmy do akcji influencerów w różnym wieku, wraz z ich najbliższymi, aby pokazać, że warto dbać nie tylko o swoje zdrowie, ale także zatroszczyć się o rodzinę czy przyjaciół. Chcemy uświadomić Polakom, że to przede wszystkim małe kroki w postaci codziennych nawyków przynoszą najlepsze efekty. Aktywność fizyczna w połączeniu ze zbilansowaną dietą, rozsądnym korzystaniem z suplementów, tj. Berimal Metabolizm oraz regularnymi badaniami stanowią niezwykle skuteczną metodę dbania o zdrowie. Dzięki niej nie tylko zmniejszymy ryzyko wielu dolegliwości, ale także utrzymamy dobrą formę fizyczną i prawidłową masę ciała – mówi Agata Połasz, Brand Manager USP Zdrowie.
Efektywna i mądra aktywność fizyczna z mistrzem
Do promocji efektywnej i mądrej aktywności fizycznej w ramach kampanii zaangażowano jednego z najwybitniejszych polskich sportowców – Roberta Korzeniowskiego. Multimedalista olimpijski i ambasador marki Berimal poprowadził w Warszawie trening walkingu dla influencerów i ich najbliższych, a także dla osób, które wygrały wejściówkę w konkursie organizowanym w mediach społecznościowych.
Robert Korzeniowski to wybitny sportowiec i doskonały mówca motywacyjny, który skutecznie potrafi zainspirować do działania. Podczas treningu zaprezentował tajniki swojej koronnej dyscypliny, którą z powodzeniem mogą uprawiać osoby w różnym wieku, ale także zachęcił do podejmowania różnorodnych aktywności i opowiedział, jak wytrwać w postanowieniach i zarażać pozytywną energią bliskich.
Aktywność fizyczna leży u podstawy piramidy zdrowego żywienia, co jednoznacznie wskazuje na to, jak istotną rolę odgrywa w życiu każdego z nas. Sport wpływa pozytywnie na psychikę, ale także wyraźnie zmniejsza ryzyko wielu dolegliwości czy chorób, m.in. hipercholesterolemii. Wbrew powszechnej opinii regularne treningi nie są zarezerwowane wyłącznie dla sportowców i wcale nie muszą być męczące. Naprawdę każdy może znaleźć
dyscyplinę dla siebie. Forma aktywności ma jednak drugorzędne znaczenie – liczy się przede wszystkim konsekwencja – mówi Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski, utytułowany sportowiec, mówca motywacyjny, biorący udział w kampanii Berimal.
Wdrażanie zdrowych nawyków żywieniowych i aktywność fizyczna pozwalają znacząco zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia podwyższonego cholesterolu czy zaburzeń metabolizmu. Jednak są to problemy, które mogą spotkać każdego, bez względu na wiek czy prowadzony tryb życia. W związku z tym warto pamiętać również o regularnych badaniach, a także zachęcać do ich wykonania najbliższych, aby troszczyć się o siebie nawzajem.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.