Komunikaty PR

O cholesterolu i metabolizmie wiemy wciąż niewiele. Berimal rozpoczyna kampanię

2021-11-04  |  10:00
Biuro prasowe

Ograniczenie aktywności fizycznej w czasie pandemii, niezdrowe nawyki żywieniowe, a przede wszystkim brak profilaktyki sprawiły, że nasze po-pandemiczne zdrowie wymaga odpowiedniej troski. Kampania marki Berimal ma przypomnieć Polakom, że dbanie o siebie jest ważnym elementem codziennych nawyków, a zdrową rutynę najlepiej budować wspólnie z bliskimi. Do działań w ramach kampanii zaproszono Roberta Korzeniowskiego oraz influencerów.

W ramach kampanii, która wystartowała we wrześniu, Berimal postanowił sprawdzić stan wiedzy Polaków na temat cholesterolu, metabolizmu, aktywności fizycznej czy też zdrowych nawyków żywieniowych. Wiedza społeczeństwa w wymienionych obszarach nie jest wystarczająca i konieczne są działania edukacyjne, m.in. obalające powszechne mity. Komunikacja marki ma na celu zwiększenie świadomości w zakresie utrzymywania prawidłowego poziomu cholesterolu, podkreślenie istoty odpowiedniej profilaktyki, suplementacji, regularnego ruchu, a także utrzymania prawidłowej masy ciała.

Do udziału w kampanii edukacyjnej zaproszono Roberta Korzeniowskiego oraz szerokie grono influencerów, między innymi Olgę Smile, Praktykulinarnych, Dietę bez diety, The Happy Family i wielu innych. Autorytet ze świata sportu, eksperci znani z kulinarnych wojaży, a także osobistości internetowe obserwowane w mediach społecznościowych przez tysiące fanów zadbają o skuteczną komunikację w kluczowych obszarach kampanii. Poza działaniami z influencerami strategia obejmuje również inne działania komunikacyjne, m.in. współpracę z Grupą WP.

Po pandemii zatroszczmy się o najbliższych

Według szacunków nawet 20 milionów Polaków zmaga się z podwyższonym poziomem cholesterolu . Wiele osób nie zdaje sobie przy tym sprawy, jaka jest jego norma, co potwierdza, że problem jest naprawdę poważny. Dodatkowo, w okresie pandemii stan zdrowia dużej części społeczeństwa znacząco się pogorszył. Stres, zaburzenia procesu metabolizmu czy brak aktywności doprowadziły m.in. do wzrostu masy ciała, a ze względu na utrudnione kontakty interpersonalne niemożliwa była odpowiednia troska o najbliższych. Powolny powrót do normalności to doskonała okazja, aby zgodnie z głównym hasłem kampanii na nowo zadbać o siebie nawzajem i wspólnie motywować do działania.

 

Codzienne nawyki kluczem do sukcesu

Kluczowe dla utrzymania prawidłowego metabolizmu, a także poziomu cholesterolu są codziennie nawyki w obszarach aktywności fizycznej oraz zdrowego odżywiania. Budowanie ich wymaga konsekwencji i regularności. Niezwykle cenne okazuje się również wsparcie rodziny i znajomych, które pozwala utrzymać odpowiednią motywację. Aby udowodnić, że najlepiej sprawdza się praca zespołowa, do udziału w kampanii zaproszono influencerów i instagramerów w różnym wieku wraz z bliskimi. Na swoich profilach w mediach społecznościowych pokażą wspólną drogę do lepszego zdrowia i samopoczucia.

Kampania marki Berimal realizowana jest na wielu płaszczyznach, dzięki czemu możemy dotrzeć z ważnym przekazem do szerokiego grona odbiorców. Zaangażowaliśmy do akcji influencerów w różnym wieku, wraz z ich najbliższymi, aby pokazać, że warto dbać nie tylko o swoje zdrowie, ale także zatroszczyć się o rodzinę czy przyjaciół. Chcemy uświadomić Polakom, że to przede wszystkim małe kroki w postaci codziennych nawyków przynoszą najlepsze efekty. Aktywność fizyczna w połączeniu ze zbilansowaną dietą, rozsądnym korzystaniem z suplementów, tj. Berimal Metabolizm oraz regularnymi badaniami stanowią niezwykle skuteczną metodę dbania o zdrowie. Dzięki niej nie tylko zmniejszymy ryzyko wielu dolegliwości, ale także utrzymamy dobrą formę fizyczną i prawidłową masę ciała – mówi Agata Połasz, Brand Manager USP Zdrowie.

Efektywna i mądra aktywność fizyczna z mistrzem

Do promocji efektywnej i mądrej aktywności fizycznej w ramach kampanii zaangażowano jednego z najwybitniejszych polskich sportowców – Roberta Korzeniowskiego. Multimedalista olimpijski i ambasador marki Berimal poprowadził w Warszawie trening walkingu dla influencerów i ich najbliższych, a także dla osób, które wygrały wejściówkę w konkursie organizowanym w mediach społecznościowych.

Robert Korzeniowski to wybitny sportowiec i doskonały mówca motywacyjny, który skutecznie potrafi zainspirować do działania. Podczas treningu zaprezentował tajniki swojej koronnej dyscypliny, którą z powodzeniem mogą uprawiać osoby w różnym wieku, ale także zachęcił do podejmowania różnorodnych aktywności i opowiedział, jak wytrwać w postanowieniach i zarażać pozytywną energią bliskich.

Aktywność fizyczna leży u podstawy piramidy zdrowego żywienia, co jednoznacznie wskazuje na to, jak istotną rolę odgrywa w życiu każdego z nas. Sport wpływa pozytywnie na psychikę, ale także wyraźnie zmniejsza ryzyko wielu dolegliwości czy chorób, m.in. hipercholesterolemii. Wbrew powszechnej opinii regularne treningi nie są zarezerwowane wyłącznie dla sportowców i wcale nie muszą być męczące. Naprawdę każdy może znaleźć

dyscyplinę dla siebie. Forma aktywności ma jednak drugorzędne znaczenie – liczy się przede wszystkim konsekwencja – mówi Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski, utytułowany sportowiec, mówca motywacyjny, biorący udział w kampanii Berimal.

Wdrażanie zdrowych nawyków żywieniowych i aktywność fizyczna pozwalają znacząco zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia podwyższonego cholesterolu czy zaburzeń metabolizmu. Jednak są to problemy, które mogą spotkać każdego, bez względu na wiek czy prowadzony tryb życia. W związku z tym warto pamiętać również o regularnych badaniach, a także zachęcać do ich wykonania najbliższych, aby troszczyć się o siebie nawzajem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą” Biuro prasowe
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.