O kobietach dla kobiet – rozmowy i warsztaty w Blue City
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
7 marca, w przeddzień Dnia Kobiet w godzinach 11:00-18:00 w Blue City odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – spotkania i rozmowy o sposobach na życie, sile do stawiania czoła przeciwnościom losu, rozwijaniu swoich pasji
i dbaniu o siebie, rynku pracy i kobiecym zarządzaniu.
Skąd czerpać siłę
Inspirujące mowy motywacyjne wygłoszą: Dorota Warakomska, dziennikarka i trenerka wystąpień publicznych, od lat działająca na rzecz różnorodności oraz Katarzyna Jaklewicz, kitesurferka, która pod marką “Dziewczyny, które kochają kitesurfing” od pięciu lat zachęca kobiety do rozpoczęcia przygody z kitesurfingiem, ale przede wszystkim - do spełniania swoich marzeń.
Uczestnicy spotkania będą mogli przysłuchać się rozmowie felietonistek i autorek książek: Sylwii Chutnik, Karoliny Sulej oraz Doroty Warakomskiej. Natomiast o programach i ciekawych rozwiązaniach na rzecz kobiet proponowanych przez miasto opowie pełnomocniczka prezydenta m.st. Warszawy ds. kobiet Katarzyna Wilkołaska-Żuromska.
Zadbajmy o siebie
Podczas panelu „Moc Kobiet”, temat siły kobiet do stawiania czoła przeciwnościom losu poruszą Anna Osowska-Rembecka, pułkownik Służby Więziennej, kuratorka społeczna, wykładowczyni, współautorka przewodników dotyczących przemocy w domu i w pracy, Karolina Korwin-Piotrowska, dziennikarka i autorka książek oraz Joanna Mucha, posłanka na Sejm i członkini Rady Programowej Kongresu Kobiet.
Z kolei w cyklu „Osiędbanie” o tym, jak w codziennym zabieganiu nie zapomnieć o sobie, opowiedzą Basia Tworek, nauczycielka jogi i psycholożka, która prowadzi joga – bloga, Radio Joga oraz jogowy kanał na YouTube, Justyna Kokoszenko-Blimsien, blogerka dziennikarka, założycielka facebookowych grup Girl Gang by Blimsien oraz dietetyczka i psychodietetyczka Katarzyna Błażejewska-Stuhr.
Bądźmy eko
Na koniec zaplanowano rozmowę o ekologii, w której udział weźmie Sylwia Majcher, autorka książek: „Gotuję, nie marnuję”, „Kuchnia zero waste po polsku”, „Wykorzystuję, nie marnuję. 52 wyzywania Zero Waste”, Urszula Mijakoska założycielka Instytutu Świadomego Rozwoju
i Szkoły Diet Coachingu, Katarzyna Wikołaska-Żuromska, pełnomocniczka prezydenta m.st. Warszawy ds. kobiet oraz Mira Klepacka, która współtworzy Foodową agencję doradczą
w duchu less waste, Eco – Hello Food oraz markę produkcyjną Old Friends Kimchi.
Po tym spotkaniu odbędzie się warsztat przygotowywania ekologicznych środków czystości,
a w przerwach między poszczególnymi panelami będzie można wziąć udział w zajęciach jogi i nauczyć się podstawowych ćwiczeń rozluźniających, które można wykonywać zarówno
w domu, jak i w pracy.
Organizatorami wydarzenia „Kobiety wiedzą, co robią" są: Gazeta Wyborcza, Wysokie Obcasy, Instytut Dobrego Życia.
Wstęp jest bezpłatny. Osoby, które zarejestrują się pod adresem: http://bilety.cojestgrane24.pl/dzienkobietBLUECITY#/lp otrzymają specjalny bonus.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.