Komunikaty PR

Obrót to dopiero początek. Debiut polskiej bazy obrotowej Avionaut IQ Orbit

2024-09-03  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Rossa
Rumour PR

Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/

Już we wrześniu polska marka Avionaut wprowadza na rynek długo wyczekiwaną bazę obrotową IQ Orbit, która zrewolucjonizuje sposób korzystania z fotelików samochodowych, łącząc wygodę z najwyższym poziomem bezpieczeństwa. Produkt został zaprezentowany szerokiej publiczności podczas targów Kind + Jugend 2024 w Kolonii, największym wydarzeniu branży dziecięcej w Europie.

Czym jest baza obrotowa?

Baza IQ Orbit jest wyposażona w mechanizm obrotu, który umożliwia szybkie i wygodne wpinanie oraz wypinanie fotelika samochodowego, eliminując konieczność schylania się i znacząco odciążając kręgosłup rodzica. Wystarczy jedno naciśnięcie przycisku, aby fotelik obrócić w stronę drzwi, co ułatwia codzienne użytkowanie, szczególnie w dynamicznym tempie życia rodzinnego. Dodatkowo, baza zapewnia większą stabilność i niweluje drgania fotelika podczas jazdy. Jest kompatybilna z modelami PIXEL PRO 2.0 C, AEROFIX 2.0 C oraz AEOROFIX RWF 2.0 C. 

Baza IQ Orbit wspiera również pozycję tyłem do kierunku jazdy dla dzieci do co najmniej 4 roku życia, zgodnie z regulacją ONZ nr 129 oraz rygorystycznymi standardami szwedzkiego Testu Plus. Jej trwałość i niezawodność potwierdzają 10-letnia gwarancja oraz usługa wymiany powypadkowej, co zapewnia rodzicom pełen spokój ducha przez długie lata.

Debiut na targach Kind + Jugend 2024

Targi Kind + Jugend 2024, które odywają się w dniach 3-5 września w Kolonii, stały się areną debiutu dla bazy Avionaut IQ Orbit. To największe w branży wydarzenie przyciąga producentów i innowatorów z całego świata, oferując doskonałą okazję do zaprezentowania najnowszych trendów i rozwiązań produktowych dla dzieci.

Sugerowana cena bazy:

Avionaut IQ Orbit – 1049zł

Avionaut IQ Orbit w zestawie z fotelikiem Pixel PRO 2.0 C – 2049zł

Wkrótce dostępne w oficjalnym sklepie internetowym Avionaut oraz u wybranych partnerów.

Więcej o premierze można dowiedzieć się na stronie producenta: https://iq-orbit.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rumour PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.