OCHNIK ponownie otwiera się dla klientów CH Focus
Już wkrótce salon OCHNIK przywita klientów CH Focus w nowej lokalizacji i w nowym koncepcie. Prace wykończeniowe idą pełną parą, gdyż ponowne otwarcie sklepu zaplanowano na 24 listopada. Dzięki przeprowadzce salon zyskał większą przestronność i funkcjonalność, zapewniając klientom bardziej komfortowe zakupy. Jest to obecnie największy salon firmy OCHNIK w Bydgoszczy i z najszerszą ofertą. Lokal zajmuje powierzchnię 330 m kw. i usytuowany jest na parterze, w pobliżu sklepu Guess.
Wystrój nowego sklepu jest odzwierciedleniem nowego konceptu marki, zakładającego wyodrębnienie strefy odzieżowej i galanteryjnej. Dzięki większej powierzchni handlowej oferta sklepu została poszerzona o nowy, bogatszy asortyment. W salonie OCHNIK klienci znajdą okrycia wierzchnie, modną odzież i dodatki, obuwie i torebki, skórzane paski i rękawiczki oraz nowoczesne walizki i akcesoria podróżne.
Otwarcie salonu w nowej lokalizacji zbiega się z okresem wyprzedaży. Z tej okazji w dniach 24-27 listopada sklep zaplanował dla klientów atrakcyjne promocje. Dodatkowo marka przygotowała salon kiermaszowy ze specjalnymi rabatami, który będzie działał w dotychczasowej lokalizacji sklepu od 24 listopada do końca stycznia.
– W związku z przeniesieniem sklepu OCHNIK do nowego, większego lokalu, kupujący zyskują łatwiejszy dostęp do bogatej oferty tej marki. Wierzymy, że dogodna lokalizacja, a także funkcjonalna i dobrze zaaranżowana powierzchnia salonu, zapewnią naszym klientom i gościom jeszcze bardziej komfortowe zakupy. Odwiedzając CH Focus w nadchodzący weekend, będzie doskonała okazja, aby zajrzeć do sklepu OCHNIK i zainspirować się pomysłami na święta czy skorzystać z atrakcyjnych promocji– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
OCHNIK gości na rodzimym rynku od 1989 roku. Obecnie to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowo-galanteryjnych. Jej produkty wyróżnia doskonała jakość, niepowtarzalne wzornictwo oraz perfekcyjne wykończenie. Bogaty asortyment dostępny jest aktualnie w 122 salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym i umożliwia skompletowanie damskiej i męskiej garderoby od stóp do głów.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.
Dom i ogród
Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.
Problemy społeczne
Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji
Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.