Komunikaty PR

Od 18 maja znów można podziwiać panoramę Wrocławia z Punktu Widokowego w Sky Tow

2020-05-14  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Obecnie każdy, nawet najdrobniejszy element pomagający zrelaksować się, jest niezwykle istotny. Dlatego spieszymy z fantastyczną informacją: już niebawem, w najbliższy poniedziałek 18 maja, znów można będzie wjechać ponad 200 metrów nad ziemię i zachwycać się zapierającymi dech w piersiach widokami Wrocławia i okolic. Swoją działalność wznawia Punkt Widokowy w Sky Tower. Aby maksymalnie zadbać o komfort oraz bezpieczeństwo wprowadzono nowe zasady i godziny otwarcia.

Punkt Widokowy w Sky Tower jest najwyżej położonym takim punktem w Polsce. Stał się też jedną z najważniejszych atrakcji turystycznych, miejscem wręcz obowiązkowych odwiedzin dla miłośników fantastycznych widoków miasta i jego okolicy, aż po górę Ślężę, Chełmiec czy Śnieżkę. Krajobrazy widziane zza okien robią nieprawdopodobne wrażenie o każdej porze roku, przez co stanowią znakomitą scenerię dla romantycznych zaręczyn czy sesji fotograficznych. Rocznie odwiedza go blisko 300 tys. osób.

Już 18 maja, po przerwie, Punkt Widokowy wznawia swoją działalność. Obowiązywać będą nowe zasady, związane z bezpieczeństwem i reżimem sanitarnym, zmianie uległy także godziny otwarcia. Jedno pozostaje niezmienne - piękne widoki, nieprawdopodobne wręcz pejzaże i spokój, płynący z obcowania z naturą. Szczegóły odwiedzin dostępne są na: https://galeria.skytower.pl/punkt-widokowy.

Punkt Widokowy czynny będzie w godzinach:

09:00 – 21:00 (o 20:00 ostatni wjazd) od poniedziałku do czwartku

09:00 – 22:00 (o 21:00 ostatni wjazd) od piątku do soboty

10:00 – 22:00 (o 21:00 ostatni wjazd) w niedzielę

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.