Komunikaty PR

Od 18 maja znów można podziwiać panoramę Wrocławia z Punktu Widokowego w Sky Tow

2020-05-14  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Obecnie każdy, nawet najdrobniejszy element pomagający zrelaksować się, jest niezwykle istotny. Dlatego spieszymy z fantastyczną informacją: już niebawem, w najbliższy poniedziałek 18 maja, znów można będzie wjechać ponad 200 metrów nad ziemię i zachwycać się zapierającymi dech w piersiach widokami Wrocławia i okolic. Swoją działalność wznawia Punkt Widokowy w Sky Tower. Aby maksymalnie zadbać o komfort oraz bezpieczeństwo wprowadzono nowe zasady i godziny otwarcia.

Punkt Widokowy w Sky Tower jest najwyżej położonym takim punktem w Polsce. Stał się też jedną z najważniejszych atrakcji turystycznych, miejscem wręcz obowiązkowych odwiedzin dla miłośników fantastycznych widoków miasta i jego okolicy, aż po górę Ślężę, Chełmiec czy Śnieżkę. Krajobrazy widziane zza okien robią nieprawdopodobne wrażenie o każdej porze roku, przez co stanowią znakomitą scenerię dla romantycznych zaręczyn czy sesji fotograficznych. Rocznie odwiedza go blisko 300 tys. osób.

Już 18 maja, po przerwie, Punkt Widokowy wznawia swoją działalność. Obowiązywać będą nowe zasady, związane z bezpieczeństwem i reżimem sanitarnym, zmianie uległy także godziny otwarcia. Jedno pozostaje niezmienne - piękne widoki, nieprawdopodobne wręcz pejzaże i spokój, płynący z obcowania z naturą. Szczegóły odwiedzin dostępne są na: https://galeria.skytower.pl/punkt-widokowy.

Punkt Widokowy czynny będzie w godzinach:

09:00 – 21:00 (o 20:00 ostatni wjazd) od poniedziałku do czwartku

09:00 – 22:00 (o 21:00 ostatni wjazd) od piątku do soboty

10:00 – 22:00 (o 21:00 ostatni wjazd) w niedzielę

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.