Komunikaty PR

Od kultowej zabawki do gwiazdy świata pop kultury. BABY Born wkracza na ekrany!

2024-05-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka@briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Kultowe lalki BABY Born królują na rynku zabawek od 1995 roku. Przetrwały próbę czasu, zmiany trendów i zwyczajów, zdobywając wyjątkowe miejsce w świecie dziecięcej rozrywki. Od momentu swojego debiutu utrzymują niezmienną popularność i miejsce w sercach najmłodszych. Dla kolejnych pokoleń pozostają nieodłącznym elementem wspomnień z dzieciństwa oraz symbolem radości z zabawy. Idąc z duchem czasu BABY Born wkracza na ekrany, by towarzyszyć swoim miłośnikom podczas kreskówkowych seansów. Od 13 maja serial animowany BABY born®, który powstał we współpracy Zapf Creation i MGA Entertainment, zagości na MiniMini+.

Sekret sukcesu

Od ubierania, przez karmienie, do opieki i zabawy. Lalki BABY Born oferują nieograniczone możliwości interakcji, inspirując do rozwijania wyobraźni i empatii. Ich wszechstronność i jakość sprawiają, że są one niezastąpionym towarzyszem zabaw dla dzieci w każdym wieku. Lalki BABY Born zdobyły popularność, przede wszystkim, dzięki swojemu realizmowi. Od lat zachęcają dzieci do nauki dbania o maluszka, co wspomaga ich rozwój, umiejętności opiekuńcze i uczy właściwych wzorców zachowań. Z biegiem lat asortyment BABY Born został wzbogacony o liczne akcesoria, jak ubranka czy akcesoria domowe, co gwarantuje niezliczone godziny kreatywnej zabawy.

Ze sklepowych półek na ekrany

Czy kultowa marka mogła zrobić coś jeszcze dla swoich fanów? Tak! Odpowiedzią na potrzeby najmłodszych miłośników BABY Born jest animowany serial, dzięki którym marka stanie się im jeszcze bliższa. Widzowie zostają zaproszeni do uczestnictwa w życiu BABY born Emmy, pluszowego misia Teddy’ego, kaczki Berty i przyjaciół. Krótkie historie, pełne życiowych historii, angażują widzów w każdym wieku, gwarantując rozrywkę całej rodzinie.

Wierzymy, że wejście na ekrany kultowej BABY Born to milowy krok w historii marki, dający szansę na budowanie jeszcze silniejszych relacji z konsumentami. Jest to także dowód na to, jak długą drogę przebyła, zajmując stałe miejsce w świecie pop kultury. Jesteśmy pełni radości, mogąc jeszcze raz zaskoczyć naszych miłośników i podarować im zaproszenie do świata przygód BABY Born, które nie tylko bawią, lecz także edukują i inspirują – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland.

Przygody BABY born®

Serial krótkometrażowy BABY born to pięciominutowe odcinki, pełne życiowych historii i przygód dziewczynki Emmy. Twórcy skupili się na tym, by zapewnić widzom edukującą formę rozrywki. Główna bohaterka przemierza świat razem z misiem Teddy’m i przyjaciółmi. Wspólnie stawiają czoła codziennym wyzwaniom, które pokonują dzięki zespołowemu działaniu, poznawaniu własnych emocji i nieszablonowemu myśleniu. Na potrzeby serialu została stworzona kolekcja 19 oryginalnych piosenek, które w rytmiczny sposób zapraszają do aktywności. Więc z odbiorcami buduje także fakt, że w serialu pojawiają się lalki i akcesoria, które są lub będą dostępne w sprzedaży, jak te, odzwierciedlające główne postacie, miś Teddy, rowerki, ubranka czy akcesoria domowe. Pozwoli to fanom serialu na odtworzenie ulubionych przygód Emmy w domowym zaciszu!

Pierwszy odcinek na MiniMini+ pojawi się już 13 maja, serial będzie emitowany codziennie. Przygody BABY born można śledzić także na YouTube, na kanale @BABYbornPoPolsku.


MGA Entertainment jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się prywatnych firm z branży zabawek i rozrywki na świecie. Firma z siedzibą w Los Angeles i oddziałami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie i rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, dekoracje domowe, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!™, Little Tikes®, Rainbow High™, Bratz®, MGA’s Miniverse™, Fluffie Stuffiez™, Na! Na! Na! Surprise™, BABY born®, Zapf Creation®. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mgae.com oraz w social mediach: LinkedIn, Twitter i Facebook. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć