Komunikaty PR

Od kultowej zabawki do gwiazdy świata pop kultury. BABY Born wkracza na ekrany!

2024-05-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Klaudyny 16/41
01-684 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Kultowe lalki BABY Born królują na rynku zabawek od 1995 roku. Przetrwały próbę czasu, zmiany trendów i zwyczajów, zdobywając wyjątkowe miejsce w świecie dziecięcej rozrywki. Od momentu swojego debiutu utrzymują niezmienną popularność i miejsce w sercach najmłodszych. Dla kolejnych pokoleń pozostają nieodłącznym elementem wspomnień z dzieciństwa oraz symbolem radości z zabawy. Idąc z duchem czasu BABY Born wkracza na ekrany, by towarzyszyć swoim miłośnikom podczas kreskówkowych seansów. Od 13 maja serial animowany BABY born®, który powstał we współpracy Zapf Creation i MGA Entertainment, zagości na MiniMini+.

Sekret sukcesu

Od ubierania, przez karmienie, do opieki i zabawy. Lalki BABY Born oferują nieograniczone możliwości interakcji, inspirując do rozwijania wyobraźni i empatii. Ich wszechstronność i jakość sprawiają, że są one niezastąpionym towarzyszem zabaw dla dzieci w każdym wieku. Lalki BABY Born zdobyły popularność, przede wszystkim, dzięki swojemu realizmowi. Od lat zachęcają dzieci do nauki dbania o maluszka, co wspomaga ich rozwój, umiejętności opiekuńcze i uczy właściwych wzorców zachowań. Z biegiem lat asortyment BABY Born został wzbogacony o liczne akcesoria, jak ubranka czy akcesoria domowe, co gwarantuje niezliczone godziny kreatywnej zabawy.

Ze sklepowych półek na ekrany

Czy kultowa marka mogła zrobić coś jeszcze dla swoich fanów? Tak! Odpowiedzią na potrzeby najmłodszych miłośników BABY Born jest animowany serial, dzięki którym marka stanie się im jeszcze bliższa. Widzowie zostają zaproszeni do uczestnictwa w życiu BABY born Emmy, pluszowego misia Teddy’ego, kaczki Berty i przyjaciół. Krótkie historie, pełne życiowych historii, angażują widzów w każdym wieku, gwarantując rozrywkę całej rodzinie.

Wierzymy, że wejście na ekrany kultowej BABY Born to milowy krok w historii marki, dający szansę na budowanie jeszcze silniejszych relacji z konsumentami. Jest to także dowód na to, jak długą drogę przebyła, zajmując stałe miejsce w świecie pop kultury. Jesteśmy pełni radości, mogąc jeszcze raz zaskoczyć naszych miłośników i podarować im zaproszenie do świata przygód BABY Born, które nie tylko bawią, lecz także edukują i inspirują – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland.

Przygody BABY born®

Serial krótkometrażowy BABY born to pięciominutowe odcinki, pełne życiowych historii i przygód dziewczynki Emmy. Twórcy skupili się na tym, by zapewnić widzom edukującą formę rozrywki. Główna bohaterka przemierza świat razem z misiem Teddy’m i przyjaciółmi. Wspólnie stawiają czoła codziennym wyzwaniom, które pokonują dzięki zespołowemu działaniu, poznawaniu własnych emocji i nieszablonowemu myśleniu. Na potrzeby serialu została stworzona kolekcja 19 oryginalnych piosenek, które w rytmiczny sposób zapraszają do aktywności. Więc z odbiorcami buduje także fakt, że w serialu pojawiają się lalki i akcesoria, które są lub będą dostępne w sprzedaży, jak te, odzwierciedlające główne postacie, miś Teddy, rowerki, ubranka czy akcesoria domowe. Pozwoli to fanom serialu na odtworzenie ulubionych przygód Emmy w domowym zaciszu!

Pierwszy odcinek na MiniMini+ pojawi się już 13 maja, serial będzie emitowany codziennie. Przygody BABY born można śledzić także na YouTube, na kanale @BABYbornPoPolsku.


MGA Entertainment jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się prywatnych firm z branży zabawek i rozrywki na świecie. Firma z siedzibą w Los Angeles i oddziałami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie i rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, dekoracje domowe, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!™, Little Tikes®, Rainbow High™, Bratz®, MGA’s Miniverse™, Fluffie Stuffiez™, Na! Na! Na! Surprise™, BABY born®, Zapf Creation®. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mgae.com oraz w social mediach: LinkedIn, Twitter i Facebook. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko BRAK ZDJĘCIA
2024-07-23 | 13:00

Pepco rusza w wakacyjną trasę razem z Happy Bus

Pełne atrakcji autobusy Fundacji Happy Kids już po raz czternasty wyruszyły w wakacyjną trasę po Polsce, by zapewnić dzieciom ze wsi i małych miasteczek niezapomniane wrażenia. W tym roku Happy Busy zawitają do kilkudziesięciu
Dziecko Żywienie małego dziecka na wakacjach – 5 ważnych wskazówek od psychologa i ped
2024-07-23 | 09:00

Żywienie małego dziecka na wakacjach – 5 ważnych wskazówek od psychologa i ped

Wakacyjny wyjazd to czas beztroski i odpoczynku dla całej rodziny, często to także okazja do kulinarnych eksperymentów, próbowania i poznawania nowych smaków. Jednak,
Dziecko Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne
2024-07-16 | 12:00

Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne

Tylko ⅕ Polaków nie widzi potrzeby zmiany nazwy „urlop macierzyński”, a ⅖ jest zdania, że sugeruje ona, że czas opieki nad niemowlęciem jest czasem odpoczynku.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Podatki od żywności wysokoprzetworzonej mogą pomóc walczyć z otyłością. Wpływy z nich można przeznaczyć na dopłaty do zdrowego jedzenia

Nie tylko napoje słodzone, jak ma to miejsce w Polsce, ale i cała niezdrowa żywność powinna być objęta dodatkowym opodatkowaniem – przekonują badacze z Centrum Ekonomiki Zdrowia i Polityki Innowacji w Imperial College Business School, którzy przyjrzeli się wynikom badań w tym zakresie z całego świata. Pieniądze z podatku od żywności wysokoprzetworzonej, z dużą zawartością soli czy cukru, powinny ich zdaniem zostać spożytkowane na dopłaty do zdrowego jedzenia. Okazuje się, że zwłaszcza w krajach o niskich i średnich dochodach to czynnik ekonomiczny decyduje o wyborze niezdrowego jedzenia, które jest mocno reklamowane i często tańsze.

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje

Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.