Komunikaty PR

Od serca – i od Terravity!

2021-05-14  |  14:00
Biuro prasowe

Najbardziej liczy się pamięć i wspólnie spędzony czas, a dla podkreślenia naszych uczuć przygotowujemy dla mam prezenty i słodkie upominki. Pyszne czekolady Terravity to doskonały pomysł, by razem z życzeniami podarować chwile przyjemności.

Dzień Matki - to święto obchodzone jest dziś w wielu krajach, nie zawsze 26 maja, ale zawsze z taką samą radością i miłością, którą obdarzamy najbliższe nam osoby – mamy. Podczas tak wyjątkowej okazji nie brakuje gestów czułości, a także… miłych podarunków i słodkich dodatków.

Wyborna, o aksamitnej konsystencji czekolada – to prosty, uniwersalny, a jednocześnie tak lubiany upominek. Oczywiście, mamie zawsze chcemy podarować to, co najlepsze – także wtedy, gdy jest to słodki drobiazg. Czekolady Terravita są tworzone z wielką pasją, ze starannie wyselekcjonowanych składników. Wysokiej jakości kakao, specjalnie dobrane dodatki tworzą wyjątkowe kompozycje, które zachwycają smakiem i doskonałą konsystencją. Będą idealne na świąteczny podwieczorek, przekąskę podczas rozmowy, dodatek do wspólnej kawy – czyli po prostu na słodkie chwile przyjemności, spędzone wspólnie z mamą!

Delikatne i mleczne, bądź wykwintne i gorzkie, z chrupiącymi orzechami, bakaliami, kokosem, z orzeźwiającymi akcentami w postaci skórki pomarańczy czy żurawiny – Terravita ma mnóstwo oryginalnych pomysłów na słodkie upominki.

Przyjemność, którą można zobaczyć, zanim się jej posmakuje – to oczywiście kultowe czekolady „z okienkiem”. Jedne z najpopularniejszych i najbardziej lubianych, a przy tym – budzące mnóstwo nostalgicznych wspomnień. Przez charakterystyczne okienko można zobaczyć całe orzechy laskowe, zatopione w wyśmienitej czekoladzie. Terravita oferuje dwie wersje tego przysmaku – zachwycającą delikatnością Czekoladę mleczną z orzechami laskowymi oraz intensywną w smaku, wytrawną Czekoladę gorzką z orzechami laskowymi, która zawiera aż 70% kakao. Połączenie głębi kakaowych nut smakowych z chrupiącymi orzechami to wyśmienita kompozycja.

Bogactwo smaku skryte w każdej kostce – takie są Czekolady Terravita gorzkie 70% kakao. Czekoladowa klasyka w wytrawnej odsłonie, idealna dla mam - koneserek wykwintnych kompozycji. W asortymencie Terravity znaleźć można Czekoladę gorzką 70% kakao, doskonałą dla tych, którzy uważają, że najwyższej jakości czekolada najlepiej smakuje „solo” – bez żadnych dodatków. Wytrawny, a jednocześnie łagodny smak czystej, gorzkiej czekolady wyróżnia ją spośród innych. Terravita ma również inne wersje tego wykwintnego smakołyku. Czekolada Terravita gorzka z pomarańczą skrywa w sobie głęboki smak najlepszego kakao z wyraźną nutą pomarańczy. Rozpływa się w ustach, a każda kostka to prawdziwa feeria doznań smakowych. Czekolada Terravita gorzka z żurawiną to oryginalna kompozycja wyrazistej w smaku żurawiny z intensywnym, aromatycznym kakao – takie połączenie na długo zapadnie w pamięci.

Duuuużo przyjemności – czyli czekolada stworzona do tego, by się nią dzielić z innymi! Duże tabliczki Terravita to znakomity pomysł na upominek na Dzień Matki. Opakowane w ozdobny kartonik ze stylowym, minimalistycznym nadrukiem, w zestawieniu z bukietem kwiatów, na pewno wywołają uśmiech na twarzy mamy. Na tak wyjątkową okazję warto sięgnąć po wyjątkowe smaki! Właśnie takie znajdziemy w Czekoladzie Terravita mlecznej migdały i kokos. Smakowicie chrupiące migdały i odrobina egzotyki, w postaci wiórków kokosowych – połączone z aksamitną, mleczną czekoladą to naprawdę znakomite w smaku zestawienie. I prawdziwa klasyka, za którą przepadają całe pokolenia miłośników słodkości – czyli Czekolada Terravita mleczna z bakaliami. Pełna słodkich rodzynek i chrupiących orzeszków arachidowych, zachwyca bogatą teksturą i wyśmienitym smakiem. Cieszy się niesłabnącą popularnością od lat i z pewnością sprawi przyjemność każdej obdarowanej osobie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.