Odkryj sekretne właściwości ziół i pielęgnuj swoje naturalne piękno
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Zioła od wieków wykorzystywane są w kosmetyce i medycynie naturalnej. Ze względu na swoje dobroczynne właściwości, pozytywnie wpływają na harmonię ciała i ducha oraz stają się źródłem inspiracji dla miłośników naturalnego piękna. Podążając za korzystnym działaniem roślin, Pharma Care – nowa marka polskiej firmy Vis Plantis, stawia na połączenie znanej od pokoleń siły ziół z zaawansowaną technologią.
Substancje roślinne coraz częściej odgrywają główną rolę w codziennych rytuałach pielęgnacyjnych współczesnych kobiet. Przykładem może być lawenda, która już w czasach starożytnych była ceniona za dobroczynne właściwości. Działa ona łagodząco, przeciwzapalnie i odprężająco. Suszone kwiaty lawendy były używane do aromatyzowania kąpieli w łaźniach, skąd pochodzi sama nazwa rośliny: lavare (lac.) – myć, kąpać. Funkcjonalne właściwości kosmetyczne wykazuje również mięta, której orzeźwiający zapach i smak, to nie tylko przyjemność dla podniebienia, ale i kojący balsam dla skóry. Mięta skutecznie oczyszcza, odświeża i zmniejsza potliwość oraz zapobiega przetłuszczaniu włosów i skóry głowy. Podobnie bogate zastosowanie w kosmetyce ma żeń-szeń, znany w medycynie chińskiej od czterech tysięcy lat. Wykazuje działanie antyoksydacyjne i regenerujące, poprawia ukrwienie skóry głowy i wzmacnia włosy. Warto również zwrócić uwagę na dobroczynne działanie skrzypu polnego, który zagęszcza i odżywia pasma, a także łopianu, obecnego w ziołolecznictwie od wieków. Stanowił on remedium na wiele problemów zdrowotnych, a w kosmetyce doceniono jego działanie wzmacniające i przyspieszające wzrost włosów.
Z myślą o pielęgnacji zgodnej z naturą powstała linia kosmetyków Pharma Care by Vis Plantis, będąca prawdziwą skarbnicą ziołowych ekstraktów roślinnych. Marka sięga po to, co nam bliskie i sprawdzone. Jak się okazuje, czasami nie trzeba sprowadzać popularnego składnika z drugiego końca świata – wystarczy bliżej przyjrzeć się temu, co mamy w najbliższym otoczeniu. W produktach można znaleźć też cenione substancje aktywne, takie jak np. biotyna, mocznik, niacynamid oraz borowina, które sprawiają, że kosmetyki są jeszcze bardziej skuteczne. Większość produktów zawiera dodatkowo inulinę, wspierającą ochronę mikrobiomu skóry.
– Wierzmy, że w naturalnych, roślinnych ekstraktach drzemie ogromny potencjał, o którym wiedziały już nasze babcie i prababcie. Tworząc markę Pharma Care, założyliśmy, że nasze kosmetyki powinny zawierać możliwie jak najwięcej wartościowych ekstraktów roślinnych – w każdym produkcie znajduje się co najmniej 95% składników pochodzenia naturalnego, pozostałe kilka procent to substancje potrzebne do tego, aby produkt miał odpowiednią konsystencję, był przyjemny w użytkowaniu oraz jeszcze bardziej skuteczny i trwały – mówi Małgorzata Zielińska, Brand Manager marki Pharma Care.
W harmonii z naturą
Nowa linia kosmetyków Pharma Care obejmuje szeroką gamę produktów do włosów, w tym szampony, odżywki i wcierki do włosów przetłuszczających się, wypadających, zniszczonych oraz pozbawionych objętości. Dostępne są także mydła w płynie z mocznikiem (jaśmin, aloes, bawełna), żele pod prysznic z proteinami roślinnymi (aloes, lawenda, róża), sole do kąpieli z naturalnymi glinkami (frezja, magnolia, miód) oraz naturalne sole do kąpieli stóp (odświeżające, rozgrzewające i regenerujące). W procesie tworzenia kosmetyków wszystkie produkty były badane dermatologicznie na grupie osób ze skłonnością do alergii, aby zapewnić bezpieczeństwo stosowania nawet dla delikatnej i bardziej wymagającej skóry. Na opakowaniach kosmetyków umieszczono ciekawostki dotyczące właściwości poszczególnych składników roślinnych.
Marka stawia na harmonię z naturą, dlatego kosmetyki od Pharma Care są nie tylko skuteczne w działaniu, ale także przyjazne dla środowiska. – Postanowiliśmy, że wszystkie produkty będą w 100% wegańskie, czyli pozbawione składników pochodzenia zwierzęcego. Zadbaliśmy też, aby podczas procesu ich tworzenia nie ucierpiało żadne zwierzę. Działamy w duchu less-waste – wszystkie butelki i słoiki, w których znajdują się kosmetyki, zostały wykonane w 100% z materiału z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia – komentuje Małgorzata Zielińska.
Zachęcamy do odkrywania dobroczynnych właściwości ziół z nową linią kosmetyków Pharma Care. Seria produktów do włosów dostępna jest już w Super-Pharm i wybranych drogeriach Rossmann.
__________________________________________________________________________________
Pharma Care to nowa marka kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała spod skrzydeł Vis Plantis. Cechuje ją świeże podejście do pielęgnacji urody, które łączy w sobie zaawansowane technologie z naturalnymi składnikami. Prawdziwe piękno kryje się w harmonii z naturą, dlatego kosmetyki od Pharma Care są nie tylko skuteczne w działaniu, ale także przyjazne dla środowiska – butelki oraz słoiki używane w produkcji zostały wykonane w 100% z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.