Komunikaty PR

Odkryj sekretne właściwości ziół i pielęgnuj swoje naturalne piękno

2024-04-23  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

Zioła od wieków wykorzystywane są w kosmetyce i medycynie naturalnej. Ze względu na swoje dobroczynne właściwości, pozytywnie wpływają na harmonię ciała i ducha oraz stają się źródłem inspiracji dla miłośników naturalnego piękna. Podążając za korzystnym działaniem roślin, Pharma Care – nowa marka polskiej firmy Vis Plantis, stawia na połączenie znanej od pokoleń siły ziół z zaawansowaną technologią.

Substancje roślinne coraz częściej odgrywają główną rolę w codziennych rytuałach pielęgnacyjnych współczesnych kobiet. Przykładem może być lawenda, która już w czasach starożytnych była ceniona za dobroczynne właściwości. Działa ona łagodząco, przeciwzapalnie i odprężająco. Suszone kwiaty lawendy były używane do aromatyzowania kąpieli w łaźniach, skąd pochodzi sama nazwa rośliny: lavare (lac.) – myć, kąpać. Funkcjonalne właściwości kosmetyczne wykazuje również mięta, której orzeźwiający zapach i smak, to nie tylko przyjemność dla podniebienia, ale i kojący balsam dla skóry. Mięta skutecznie oczyszcza, odświeża i zmniejsza potliwość oraz zapobiega przetłuszczaniu włosów i skóry głowy. Podobnie bogate zastosowanie w kosmetyce ma żeń-szeń, znany w medycynie chińskiej od czterech tysięcy lat. Wykazuje działanie antyoksydacyjne i regenerujące, poprawia ukrwienie skóry głowy i wzmacnia włosy. Warto również zwrócić uwagę na dobroczynne działanie skrzypu polnego, który zagęszcza i odżywia pasma, a także łopianu, obecnego w ziołolecznictwie od wieków. Stanowił on remedium na wiele problemów zdrowotnych, a w kosmetyce doceniono jego działanie wzmacniające i przyspieszające wzrost  włosów.

Apteczna jakość, ziołowe 

Z myślą o pielęgnacji zgodnej z naturą powstała linia kosmetyków Pharma Care by Vis Plantis, będąca prawdziwą skarbnicą ziołowych ekstraktów roślinnych. Marka sięga po to, co nam bliskie i sprawdzone. Jak się okazuje, czasami nie trzeba sprowadzać popularnego składnika z drugiego końca świata – wystarczy bliżej przyjrzeć się temu, co mamy w najbliższym otoczeniu. W produktach można znaleźć też cenione substancje aktywne, takie jak np. biotyna, mocznik, niacynamid oraz borowina, które sprawiają, że kosmetyki są jeszcze bardziej skuteczne. Większość produktów zawiera dodatkowo inulinę, wspierającą ochronę mikrobiomu skóry.

Wierzmy, że w naturalnych, roślinnych ekstraktach drzemie ogromny potencjał, o którym wiedziały już nasze babcie i prababcie. Tworząc markę Pharma Care, założyliśmy, że nasze kosmetyki powinny zawierać możliwie jak najwięcej wartościowych ekstraktów roślinnych – w każdym produkcie znajduje się co najmniej 95% składników pochodzenia naturalnego, pozostałe kilka procent to substancje potrzebne do tego, aby produkt miał odpowiednią konsystencję, był przyjemny w użytkowaniu oraz jeszcze bardziej skuteczny i trwały – mówi Małgorzata Zielińska, Brand Manager marki Pharma Care.

W harmonii z naturą

Nowa linia kosmetyków Pharma Care obejmuje szeroką gamę produktów do włosów, w tym szampony, odżywki i wcierki do włosów przetłuszczających się, wypadających, zniszczonych oraz pozbawionych objętości. Dostępne są także mydła w płynie z mocznikiem (jaśmin, aloes, bawełna), żele pod prysznic z proteinami roślinnymi (aloes, lawenda, róża), sole do kąpieli z naturalnymi glinkami (frezja, magnolia, miód) oraz naturalne sole do kąpieli stóp (odświeżające, rozgrzewające i regenerujące). W procesie tworzenia kosmetyków wszystkie produkty były badane dermatologicznie na grupie osób ze skłonnością do alergii, aby zapewnić bezpieczeństwo stosowania nawet dla delikatnej i bardziej wymagającej skóry. Na opakowaniach kosmetyków umieszczono ciekawostki dotyczące właściwości poszczególnych składników roślinnych.

Marka stawia na harmonię z naturą, dlatego kosmetyki od Pharma Care są nie tylko skuteczne w działaniu, ale także przyjazne dla środowiska. – Postanowiliśmy, że wszystkie produkty będą w 100% wegańskie, czyli pozbawione składników pochodzenia zwierzęcego. Zadbaliśmy też, aby podczas procesu ich tworzenia nie ucierpiało żadne zwierzę. Działamy w duchu less-waste – wszystkie butelki i słoiki, w których znajdują się kosmetyki, zostały wykonane w 100% z materiału z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia – komentuje Małgorzata Zielińska.

Zachęcamy do odkrywania dobroczynnych właściwości ziół z nową linią kosmetyków Pharma Care. Seria produktów do włosów dostępna jest już w Super-Pharm i wybranych drogeriach Rossmann.

__________________________________________________________________________________

Pharma Care to nowa marka kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała spod skrzydeł Vis Plantis. Cechuje ją świeże podejście do pielęgnacji urody, które łączy w sobie zaawansowane technologie z naturalnymi składnikami. Prawdziwe piękno kryje się w harmonii z naturą, dlatego kosmetyki od Pharma Care są nie tylko skuteczne w działaniu, ale także przyjazne dla środowiska – butelki oraz słoiki używane w produkcji zostały wykonane w 100% z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.