Komunikaty PR

Odkryj sekretne właściwości ziół i pielęgnuj swoje naturalne piękno

2024-04-23  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

Zioła od wieków wykorzystywane są w kosmetyce i medycynie naturalnej. Ze względu na swoje dobroczynne właściwości, pozytywnie wpływają na harmonię ciała i ducha oraz stają się źródłem inspiracji dla miłośników naturalnego piękna. Podążając za korzystnym działaniem roślin, Pharma Care – nowa marka polskiej firmy Vis Plantis, stawia na połączenie znanej od pokoleń siły ziół z zaawansowaną technologią.

Substancje roślinne coraz częściej odgrywają główną rolę w codziennych rytuałach pielęgnacyjnych współczesnych kobiet. Przykładem może być lawenda, która już w czasach starożytnych była ceniona za dobroczynne właściwości. Działa ona łagodząco, przeciwzapalnie i odprężająco. Suszone kwiaty lawendy były używane do aromatyzowania kąpieli w łaźniach, skąd pochodzi sama nazwa rośliny: lavare (lac.) – myć, kąpać. Funkcjonalne właściwości kosmetyczne wykazuje również mięta, której orzeźwiający zapach i smak, to nie tylko przyjemność dla podniebienia, ale i kojący balsam dla skóry. Mięta skutecznie oczyszcza, odświeża i zmniejsza potliwość oraz zapobiega przetłuszczaniu włosów i skóry głowy. Podobnie bogate zastosowanie w kosmetyce ma żeń-szeń, znany w medycynie chińskiej od czterech tysięcy lat. Wykazuje działanie antyoksydacyjne i regenerujące, poprawia ukrwienie skóry głowy i wzmacnia włosy. Warto również zwrócić uwagę na dobroczynne działanie skrzypu polnego, który zagęszcza i odżywia pasma, a także łopianu, obecnego w ziołolecznictwie od wieków. Stanowił on remedium na wiele problemów zdrowotnych, a w kosmetyce doceniono jego działanie wzmacniające i przyspieszające wzrost  włosów.

Apteczna jakość, ziołowe 

Z myślą o pielęgnacji zgodnej z naturą powstała linia kosmetyków Pharma Care by Vis Plantis, będąca prawdziwą skarbnicą ziołowych ekstraktów roślinnych. Marka sięga po to, co nam bliskie i sprawdzone. Jak się okazuje, czasami nie trzeba sprowadzać popularnego składnika z drugiego końca świata – wystarczy bliżej przyjrzeć się temu, co mamy w najbliższym otoczeniu. W produktach można znaleźć też cenione substancje aktywne, takie jak np. biotyna, mocznik, niacynamid oraz borowina, które sprawiają, że kosmetyki są jeszcze bardziej skuteczne. Większość produktów zawiera dodatkowo inulinę, wspierającą ochronę mikrobiomu skóry.

Wierzmy, że w naturalnych, roślinnych ekstraktach drzemie ogromny potencjał, o którym wiedziały już nasze babcie i prababcie. Tworząc markę Pharma Care, założyliśmy, że nasze kosmetyki powinny zawierać możliwie jak najwięcej wartościowych ekstraktów roślinnych – w każdym produkcie znajduje się co najmniej 95% składników pochodzenia naturalnego, pozostałe kilka procent to substancje potrzebne do tego, aby produkt miał odpowiednią konsystencję, był przyjemny w użytkowaniu oraz jeszcze bardziej skuteczny i trwały – mówi Małgorzata Zielińska, Brand Manager marki Pharma Care.

W harmonii z naturą

Nowa linia kosmetyków Pharma Care obejmuje szeroką gamę produktów do włosów, w tym szampony, odżywki i wcierki do włosów przetłuszczających się, wypadających, zniszczonych oraz pozbawionych objętości. Dostępne są także mydła w płynie z mocznikiem (jaśmin, aloes, bawełna), żele pod prysznic z proteinami roślinnymi (aloes, lawenda, róża), sole do kąpieli z naturalnymi glinkami (frezja, magnolia, miód) oraz naturalne sole do kąpieli stóp (odświeżające, rozgrzewające i regenerujące). W procesie tworzenia kosmetyków wszystkie produkty były badane dermatologicznie na grupie osób ze skłonnością do alergii, aby zapewnić bezpieczeństwo stosowania nawet dla delikatnej i bardziej wymagającej skóry. Na opakowaniach kosmetyków umieszczono ciekawostki dotyczące właściwości poszczególnych składników roślinnych.

Marka stawia na harmonię z naturą, dlatego kosmetyki od Pharma Care są nie tylko skuteczne w działaniu, ale także przyjazne dla środowiska. – Postanowiliśmy, że wszystkie produkty będą w 100% wegańskie, czyli pozbawione składników pochodzenia zwierzęcego. Zadbaliśmy też, aby podczas procesu ich tworzenia nie ucierpiało żadne zwierzę. Działamy w duchu less-waste – wszystkie butelki i słoiki, w których znajdują się kosmetyki, zostały wykonane w 100% z materiału z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia – komentuje Małgorzata Zielińska.

Zachęcamy do odkrywania dobroczynnych właściwości ziół z nową linią kosmetyków Pharma Care. Seria produktów do włosów dostępna jest już w Super-Pharm i wybranych drogeriach Rossmann.

__________________________________________________________________________________

Pharma Care to nowa marka kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała spod skrzydeł Vis Plantis. Cechuje ją świeże podejście do pielęgnacji urody, które łączy w sobie zaawansowane technologie z naturalnymi składnikami. Prawdziwe piękno kryje się w harmonii z naturą, dlatego kosmetyki od Pharma Care są nie tylko skuteczne w działaniu, ale także przyjazne dla środowiska – butelki oraz słoiki używane w produkcji zostały wykonane w 100% z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.