Odkryj świat obok siebie z Accor
Choć pandemia wielu z nas pokrzyżowała wakacyjne plany, badania pokazują, że znaczna większość Polaków spędzi urlop w kraju. To doskonała okazja, by odkryć na nowo polskie miejscowości turystyczne, kurorty i nieznane atrakcje. Dlatego Accor, globalny lider branży hotelarskiej i rozszerzonej gościnności przypomina, o czym pamiętać w trakcie wyjazdu, na co zwracać uwagę, by spędzić w tym roku wymarzone wakacje.
Sezon wakacyjny w pełni – czas, w którym większość z nas korzysta z wyjazdów zagranicznych lub krajowych. Choć w tym roku lato wygląda nieco inaczej, to nie powód by rezygnować z planów na urlop. Jak pokazuje najnowszy sondaż CBOS, 42 proc. Polaków nie rezygnuje z wyjazdu, a aż 80 proc. planuje wypoczynek w kraju. To dobry moment, by wybrać lokalne destynacje, wspierając krajową branżę turystyczną. Dlaczego warto wybrać hotel jako miejsce noclegu, jakie procedury bezpieczeństwa i higieny obowiązują w tego typu obiektach, o czym pamiętać podczas wyjazdu? Accor, właściciel znanych na całym świecie marek hotelowych, dzieli się praktycznymi poradami na ten sezon wakacyjny.
W kraju nie musi być nudno
Urlop w kraju nie musi wiązać się z rezygnacją z przygód i dobrej zabawy. Wiele hoteli dzisiaj posiada unikalne i różnorodne oferty dla lokalnych społeczności, gwarantując każdemu ucieczkę od codzienności i odkrycie na nowo uroków miejsca zamieszkania – przekonuje Luc Gesvret, Chief Marketing & Operations Officer Accor Eastern Europe. Z szerokiego portfolio wiodących marek hotelowych od luksusowych po ekonomiczne, Accor posiada ofertę na każdy gust i kieszeń. Goście mogą wybierać spośród luksusowych basenów w hotelach Raffles, odkrywać francuski styl i szyk w Sofitelach, korzystać z czasu na relaks i naładowanie akumulatorów w Novotelach czy postawić na komfort z pełnym energii charakterem w ibisach. W każdej z lokalizacji czeka na nich rozszerzona gościnność od momentu przekroczenia progu hotelu. Miłośnikom eksplorowania lokalnych atrakcji turystycznych, obsługa hotelu służy poradą dotyczącą tego, co warto zobaczyć lub zrobić w danym miejscu – dodaje Luc Gesvret.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
W obecnej sytuacji na całym świecie jedną z nadrzędnych kwestii przy planowaniu wyjazdu wakacyjnego, jest dbałość o przestrzeganie wszystkich norm, procedur i zasad higieny sanitarnej, dzięki którym każdy pobyt będzie bezpieczny. Hotele Accor we współpracy z czołowym dostawcą badań, inspekcji i certyfikacji na świecie, Bureau Veritas, opracowały ALLSAFE Label, który jest gwarantem przestrzegania rygorystycznych norm higieny i bezpieczeństwa sanitarnego we wszystkich hotelach. Wymóg dystansu społecznego, nowe zasady przebywania w przestrzeniach wspólnych, a także zaostrzone protokoły czystości, dezynfekcji i sprzątania pokoi to tylko niektóre z nich. Dodatkowo we współpracy z AXA Accor stopniowo wprowadza do swoich obiektów usługę podstawowej opieki medycznej dla gości przy wykorzystaniu najnowszych rozwiązań telemedycyny. Bezpieczeństwo gości i pracowników jest jednym z priorytetów grupy.
Programy lojalnościowe opłacają się
Dużą zaletą wybierania noclegów w sieciowych hotelach jest możliwość dołączenia do programów lojalnościowych. Dzięki nim można liczyć na dodatkowe bonusy czy benefity m.in. za rezerwację pobytu w hotelu. Jednym z takich programów jest ALL - Accor Live Limitless, który dostarcza uczestnikom pewnego rodzaju doświadczenie bazujące na ich hobby i zainteresowaniach. Im więcej punktów zbierze gość, tym łatwiejsze jest poznanie jego potrzeb i preferencji, co umożliwia zapewnienie mu spersonalizowanych przeżyć w trakcie pobytu, dopasowanych do jego potrzeb czy gustu – zauważa Ian Di Tullio, Senior Vice President, Guest, Accor. Punkty można zbierać nie tylko za nocleg w hotelu, ale np. za zakup kawy czy skorzystanie z oferty restauracyjnej, a później wymieniać je np. na ulubiony alkohol zakupiony w butiku, bilety na koncerty i festiwale czy kolejne kolacje w hotelowych restauracjach.
Podróże po kubkach smakowych
Niektórzy mówią, że najlepsze podróże odbywa się na talerzu. Wybieranie krajowych destynacji na wakacje nie musi wiązać się z rezygnacją z lokalnych i zagranicznych smaków. Wiele restauracji w hotelach serwuje menu inspirowane smakami z całego świata, w których każdy obieżyświat znajdzie coś dla siebie. Smakowite kąski czekają także na miłośników regionalnych frykasów, którzy mogą rozkoszować się daniami zanurzonymi w smaku konkretnego miejsca i regionu – czy to w postaci specjałów serwowanych przez szefów kuchni czy w doborze lokalnych odmian kaw lub trunków. Co więcej, z pasjonatami sztuki kulinarnej, szefowie kuchni w restauracjach hoteli Accor z chęcią podzielą się kilkoma sekretami, które pozwolą zaskoczyć domowników przy najbliższej okazji – zapewnia Amir Nahai, Chief Executive Officer, Global Food & Beverage and Lifestyle, Accor.
Zmiana otoczenia dla naszego zdrowia
Po kilku miesiącach siedzenia w czterech ścianach zmiana otoczenia wpływa pozytywnie na zachowanie równowagi dla naszego zdrowia psychicznego – zauważa Emlyn Brown, Global Vice President – Wellbeing, Luxury and Premium, Accor. Relaks w wygodnych i komfortowych przestrzeniach hotelowych każdemu przyniesie ucieczkę od domowej codzienności. Przyjemne miejsce do odpoczynku, wygodne łóżka, strefa SPA, basen czy nawet posiłek, który został przygotowany przez szefów kuchni – wszystkie te drobne kroki robią dużą różnicę dla naszej psychiki – przekonuje Steven Taylor, Chief Marketing Officer, Accor. – W takim kontekście pobyt w hotelu wydaje się idealną podróżą dla nas samych – bez względu czy wybieramy samodzielny wyjazd czy z najbliższymi.
O GRUPIE ACCOR
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 destynacjach. Posiadając niezrównane portfolio marek segmentów luksusowych, jak i ekonomicznych, Grupa dostarcza najwyższej jakości know-how z zakresu hotelarstwa i rozszerzonej gościnności od ponad 50 lat. Oprócz zakwaterowania, dzięki usługom świadczonym w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor oferuje nowy styl życia, pracy i spędzania czasu wolnego. Jednocześnie, zwiększając efektywność działalności biznesowej, szerokie portfolio akceleratorów biznesowych, Grupa wzmacnia kanały dystrybucji, operacje i doświadczenia. Goście wybierający Accor mają do dyspozycji jeden z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej na świecie, ALL – Accor Live Limitless. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju, aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Grupa działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy. Spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitterze.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.