Odważ się mówić: Kocham
Wyjątkowy Prezent
ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/
Walentynki to coroczne święto miłości, które popularne jest niemal na całym świecie. Wśród dominujących serduszek, kwiatów i czekoladek warto jednak zastanowić się, do czego można wykorzystać prawdziwą siłę miłości. Miłości, która napędza do działania i daje możliwość – mówiąc nieco poetycko – burzenia murów. Także tych, które pojawiają się w naszej codzienności.
14 lutego to idealna data do tego, by przypomnieć, że miłość nie wie, czym jest płeć, pochodzenie, sprawność fizyczna czy kolor skóry. Miłość niejedno ma imię – pojawia się pomiędzy osobami o różnym pochodzeniu, różnym stopniu sprawności, spokrewnienia czy relacji – za każdym razem stanowiąc piękny przykład, że miłość… to po prostu miłość. Nie można jej oceniać ani tym bardziej – deprecjonować.
Porównanie do burzenia murów nie jest przypadkowe. Kampania „Odważ się mówić: Kocham” Wyjątkowego Prezentu podkreśla, jak ważna jest swoboda wyrażania miłości i zachęca do tego, by o uczuciach mówić na co dzień i otwarcie.
„Wierzymy, że miłość to wielkie uczucie. Nie chcemy, by ktokolwiek był z niej wykluczony czy też bał się lub wstydził o niej mówić. Zamieściliśmy komunikat Odważ się mówić: Kocham na siatce w centrum Warszawy, by jasno pokazać, że stoimy na stanowisku, że miłość jest dla każdego. Jeżeli ktoś, widząc go, zadzwoni do drugiej osoby i powie: kocham Cię, to wiem, że spełniliśmy naszą Wyjątkową misję” – mówi Jakub Matuszewski, CEO Wyjątkowego Prezentu.
„Prowadzenie biznesu to ogromna odpowiedzialność – także, a raczej przede wszystkim, za kwestie społeczne” – dodaje Matuszewski. Według badań PwC obszar różnorodności i inkluzywności jest integralną wartością dla większości organizacji. Niestety przełożenie strategii na realne działania nadal stanowi pewnego rodzaju wyzwanie. „Jako Wyjątkowy zespół uznaliśmy, że walentynki to dobry czas na manifest różnorodności. To wartość, która jest nam bliska i znajduje się w DNA naszej marki” – dodaje CEO.
„Miłość, co daje siłę wszystko znieść, za wszystko też może wystarczyć” (J.W. Goethe). To piękne uczucie, które daje siłę do działania i przysłowiowego „przenoszenia gór”, dlatego swobodne wyrażanie miłości powinno być czymś naturalnym. Nie tylko przez słowa, ale także gesty. Przez codzienny uśmiech i radość płynącą z przebywania w gronie najbliższych. Polki i Polacy uwielbiają spędzać czas razem, co tylko pokazuje, jak ważne są chwile, które możemy dzielić z ukochaną osobą. Przeżycia, które możemy podarować w formie Vouchera, pozwalają celebrować uczucia w niezwykły, często wymarzony sposób.
Kolacja, przygotowana przez ukochaną osobę, kawa, którą wypijemy razem na balkonie, powiedzenie czułego „kocham Cię”, wspólne realizowanie pasji czy spełnianie marzeń – miłość objawia się w tak różny sposób, że nie można zmieścić jej w żadnych ramach. Seniorzy w parku z wnuczkami, osoby różnego pochodzenia spacerujące w centrum miasta, para LGBT w kinie, rodzice odbierający dziecko z przedszkola… każda osoba to zupełnie inna, choć równie piękna historia uczucia. Walentynki to idealny moment, by głośno mówić „kocham Cię”, nie zważając na okoliczności – czy może być coś ważniejszego od miłości?
W ramach celebrowania miłości przygotowaliśmy “bezcenny”, czyli bezpłatny do pobrania i wręczenia Voucher na romantyczny walentynkowy wieczór. Możesz go pobrać TUTAJ.
Wręczając go, wyraź swoją miłość!
Kampania walentynkowa Wyjątkowego Prezentu ma dwie linie kreatywne „Odważ się mówić: kocham” oraz „Podaruj prezenty pełne miłości”. Działania obejmujące offline oraz social media realizowane są w ramach Emoti Group, na pięciu różnych rynkach: w Polsce, Estonii, Finlandii oraz na Litwie i Łotwie. Kampania jest kontynuacją kampanii z zeszłego roku „Powiedz: Kocham Cię”.
*****
Wyjątkowy Prezent, współtworzący Emoti Group, to pierwsza w Polsce firma oferująca prezenty w formie niezwykłych przeżyć. W jej ofercie znajduje się ponad 8000 ekscytujących przeżyć, które sprawdzają się jako prezenty na każdą okazję, w tym również na walentynki.
![Niemal tysiąc osób pobiegnie jako pomarańczowi bohaterowie Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1073455834,w_299,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Niemal tysiąc osób pobiegnie jako pomarańczowi bohaterowie
![„Czasami to by się przydała kąpiel w melisie” – kobiety o menopauzalnej złości](/files/_uploaded/glownekonf_766721410,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„Czasami to by się przydała kąpiel w melisie” – kobiety o menopauzalnej złości
![8 sierpnia obchodzimy Wielki Dzień Pszczół. Sprawdź, jak wspierać te pożyteczne](/files/_uploaded/glownekonf_1553850565,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
8 sierpnia obchodzimy Wielki Dzień Pszczół. Sprawdź, jak wspierać te pożyteczne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Dom i ogród
![](/files/1922771799/pawlikowska-indianie-dzungla-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii
Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.
Handel
Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE
![](/files/1922771799/zeranska-branza-beauty-2,w_133,r_png,_small.png)
Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.
Ochrona środowiska
Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami
![](/files/1922771799/swierkosz-gatunki-drzew-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.