Komunikaty PR

Odwiedź Atrium Copernicus i weź udział w Miodobraniu!

2022-08-22  |  15:10
Biuro prasowe

Toruńskie centrum handlowe zaprasza na pierwsze Miodobranie! W ostatni weekend sierpnia, Atrium Copernicus zaplanowało atrakcje z pysznym miodem w roli głównej! Klienci, którzy zrobią zakupy w dniach 27-28 sierpnia na kwotę min. 100 zł i zapiszą się do klubu #maszokazje, mogą otrzymać słoiczek słodkiego miodu z pasieki galerii! Dodatkowo zapraszamy do pszczelego stanowiska firmy Pszczele Cuda, na którym poznacie mnóstwo ciekawostek z życia pszczół. Na odwiedzających czekają warsztaty zwijania świec z prawdziwej węzy pszczelej, przymierzalnia kapeluszy i strojów pszczelarskich, quizy i konkursy, a także słodki poczęstunek.

 

Miejska pasieka to ogromny powód do dumy Atrium Copernicus. Od maja na zielonych terenach należących do galerii, zamieszkały w 4 ulach pszczele rodziny. Efektem obecności pasieki i kilkumiesięcznej pracy pszczół, są pierwsze zbiory miodu, którym chce się podzielić z klientami Atrium Copernicus. Z tej okazji, w toruńskim centrum handlowym, w ostatni weekend sierpnia zaplanowano w ramach akcji „Miodobrania” wiele atrakcji.

 

Klienci, którzy w dniach 27 i 28 sierpnia zrobią zakupy w sklepach na terenie galerii na kwotę minimum 100 zł i zapiszą się do klubu #maszokazje poprzez stronę https://atrium-copernicus.pl/maszokazje, po zarejestrowaniu paragonu w Punkcie Obsługi Promocji, mogą otrzymać nagrodę – słoiczek naturalnego miodu z pasieki Atrium Copernicus. Pula nagród wynosi 250 sztuk.

 

W przypadku akcji promocyjnej, obowiązuje dzienny limit przyznawania nagród - jeden uczestnik może odebrać dziennie tylko jedną nagrodę, bez względu na ilość paragonów. Z promocji wyłączone są zakupy z Auchan oraz Media Markt, a także zakupy artykułów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, leków oraz wydatków na gry losowe, zakładów bukmacherskich oraz za zakup i/lub wymianę walut, dokonanie opłat za rachunki za media takie jak gaz, telefon, TV, prąd, zakupów kart do telefonów typu pre-paid.

 

Dodatkowo Atrium Copernicus zachęca dzieci do odwiedzenia specjalnego stoiska firmy Pszczele Cuda, na którym zaplanowano moc pszczelich atrakcji oraz będzie można dowiedzieć się wielu ciekawostek z życia pszczół. Jeśli jesteście ciekawi, jak pszczoła pozyskuje wosk, jak widzi świat swoimi oczami, ile wyprodukuje miodu przez całe swoje życie oraz dlaczego matka pszczela żyje najdłużej – zapraszamy do pszczelego stanowiska po ciekawostki z życia tych fascynujących owadów.

 

W programie przewidziano także warsztaty zwijania świec z prawdziwej węzy pszczelej i słodki poczęstunek. Uczestnicy będą mogli skorzystać z przymierzalni kapeluszy i strojów pszczelarskich, ponadto czekają na nich inne atrakcje - kolorowanki, quizy, zagadki i konkursy z nagrodami.

 

Równocześnie dla najmłodszych na profilu Fb Atrium Copernicus prowadzony jest konkurs plastyczny, w którym nagrodami są słodkie upominki - 10 kuferków ze słodyczami (każdy o wartości 50 zł) i duże superpszczoły! Zadaniem konkursowym jest wykonanie pracy plastycznej w formacie A4 o pszczołach, ulach i miodzie, z wykorzystaniem dowolnych artykułów szkolnych.

 

 

 

Akcja „Miodobranie” odbędzie się w Atrium Copernicus w dniach 27-28 sierpnia. Punkt Obsługi Promocji znajdował się będzie na Placu Rotundy, w rejonie Apteki. Punkt Obsługi Promocji czynny będzie w sobotę i niedzielę, w godzinach 12.00-19.00.

 

Zachęcamy wszystkich mieszkańców w najbliższy weekend do udziału w naszej akcji. Przygotowaliśmy wiele ciekawych, bezpłatnych aktywności o tematyce pszczelej. „Miodobranie” to akcja, która łączy przyjemne z pożytecznym – promuje ekologię i służy poszerzeniu wiedzy na temat życia pszczół, produkcji miodu czy zapoznania się z ekologicznymi wartościami poprzez zabawę. Chcemy propagować ideę ochrony tych pożytecznych owadów już od najmłodszych lat, dlatego wiele aktywności w ramach sierpniowej akcji skierowanych jest do dzieci i młodzieżymówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

 

Akcja „Miodobranie” to jedno z działań toruńskiego centrum handlowego w ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii grupy Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.

 

Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.