Odwiedź strefę zabawy Fisher-Price® w Centrum Handlowym Westfield Arkadia
W sobotę, 30 listopada br. w godz. 10:00-20:00 zapraszamy wszystkie dzieci do specjalnej strefy zabawy Fisher-Price® w Centrum Handlowym Westfield Arkadia! Na najmłodszych czekać będzie mnóstwo atrakcji oraz zabawki prosto z Laboratorium Zabawy Fisher-Price®, czyli miejsca, gdzie najlepszymi ekspertami są dzieci. Rodzice będą mieli okazję poznać korzyści płynące z nauki poprzez zabawę dzięki rozmowie ze specjalistkami: psycholożką dziecięcą oraz ambasadorką marki. Dołącz do nas i przekonaj się, że dzieciństwo zaczyna się tutaj!
W strefie zabawy Fisher-Price® w Westfield Arkadia w Warszawie zaprezentowane zostaną najnowsze zabawki marki Fisher-Price® z linii Wood i Link Squad™. Maluchy będą mogły pobawić się z roztańczonym i muzycznym zespołem kolorowych postaci, układać puzzle, budować konstrukcje czy zagrać na muzycznym stoliku. Każde dziecko otrzyma także opaskę na głowę z motywami związanymi z zabawkami Fisher-Price®, a także będzie miało możliwość zrobić sobie zdjęcie przy kolorowym monidle z ulubionymi postaciami.
W czasie kiedy dzieci zajęte będą radosną zabawą, rodzice będą mieli okazję porozmawiać z ekspertami. W godz. 11:00 – 14:00 w strefie Fisher-Price® pojawią się psycholożka dziecięca, Ewa Sękowska-Molga oraz ambasadorka marki i influencerka parentingowa, Antonina Zych, autorka konta Owies i len. Ekspertki podzielą się z rodzicami wskazówkami dotyczącymi korzyści, jakie płyną z eksplorowania przez maluchy zabawek dopasowanych do ich wieku i zdolności, tak by stymulować rozwój konkretnych umiejętności i funkcji poznawczych oraz zapewnić dzieciom radosną naukę przez zabawę.
Strefa zabawy dla każdego dziecka!
Podczas eventu każdy maluch – od bobasa do przedszkolaka – znajdzie dla siebie coś specjalnego. Strefa została podzielona na dwie części. W pierwszej znajdą się zabawki drewniane z serii Wood, a w drugiej zabawki interaktywne Link Squad™.
Fisher-Price® Wood – zabawa to podstawa!
Zestawy Fisher-Price® Wood zapewniają wesołą i angażującą zabawę w stylu Montessori oraz wspierają rozwój dzieci od 6. miesiąca życia. Wykonane są z drewna pozyskiwanego w zrównoważony sposób z certyfikatem Forest Stewardship Council®(FSC®). Nietoksyczna farba, którą są pomalowane, w najwyższym stopniu spełnia wszystkie obowiązujące światowe standardy bezpieczeństwa. Dodatkowo, w trosce o środowisko naturalne - tam, gdzie było to możliwe - w opakowaniach Fisher-Price® Wood plastik zastąpiony został kartonem lub papierem z certyfikatem FSC®.
Link Squad™ od Fisher Price® - łączą się, by wspólnie śpiewać i uczyć!
Link Squad™ od Fisher-Price® to roztańczone, kolorowe, energetyczne, a do tego wspierające rozwój dziecka zabawki interaktywne. To grupa 5 wyjątkowych postaci, które łączą się ze sobą, grają i śpiewają, dostarczając ogromu radości i emocji. Tworzą prawdziwy zespół – zabawki wchodzą w interakcje, rozmawiają ze sobą, a także reagują na dźwięki i piosenki innych członków tego wspaniałego składu. Razem tworzą jedyną w swoim rodzaju, wyjątkową kolekcję!
Zabierz maluchy do specjalnej strefy zabawy Fisher-Price® w Centrum Handlowym Westfield Arkadia 30 listopada br. w godz. 10:00-20:00 i odkryj wspaniały świat zabawek Fisher-Price®!

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.