Oferta Wiosenna marki Wawel
Subtelny zapach budzących się do życia kwiatów sprawia, że w powietrzu czuć wiosnę! Wraz z nią na półkach sklepowych pojawiła się Oferta Wiosenna marki Wawel, a w niej znane i lubiane produkty w nowej dedykowanej pod tę okazję szacie graficznej, z motywem kwiatów. Nowa Oferta Wiosenna zaskakuje również owocowymi połączeniami smakowymi. Sięgnij po pyszności z Wawelu, które idealnie sprawdzają się na prezent i do dzielenia się z bliskimi.
Szlachetny smak czekolady
Tej wiosny marka Wawel zaskakuje owocowymi połączeniami smakowymi. Do nowych, limitowanych, szlachetnych smaków czekolad 100g dołączyły: Czekolada Mango i Advocat oraz czekolady mleczne Borówkowa i Malinowa, a także nowość wśród dużych tabliczek - Czekolada Beza z malinami 270g. Czekolady Wawel zawdzięczają swoją wysoką jakość wydłużonemu procesowi konszowania, czyli bardzo długiemu i starannemu procesowi mieszania, który uszlachetnia czekoladę. Proces ten pozwala połączyć poszczególne składniki i nadać czekoladzie jedwabistą i gładką konsystencję. Każda z limitowanych tabliczek tegorocznej Oferty Wiosennej znajduje się w subtelnym opakowaniu z motywem malowanych kwiatów i owoców, nawiązujących do danego smaku.
Na młodszych konsumentów czekają dwie chrupiące, sezonowe nowości! Puszysty mleczny smak połączony z dodatkiem chrupiących kuleczek ryżowych, które trafiły do wnętrza czekolady dużej Cripsy Milk 258g oraz Czekolada Caramel Popcorn 260g z karmelizowanymi cząstkami prażonej kukurydzy, w których z pewnością zasmakują nie tylko najmłodsi. Obie czekolady dostępne są w prezentowych, wiosennych kartonikach z motywem bohatera oferty - wesołego zająca. Idealne na prezent dla młodych fanów ciekawych smaków.
Słodkie chwile na luzie
Tegoroczna Oferta Wiosenna marki Wawel to nie tylko nowości smakowe, ale również nowe kształty czekoladek nadziewanych, inspirowane wielkanocnymi jajkami - dostępne w ofercie na wagę. Wśród nich znajdziemy nowe, owocowe smaki: Banan z karmelem, czyli wyjątkowo słodki duet - pyszny banan połączony z intensywnym karmelem, oblany szlachetną czekoladą Wawel. Druga smaczna propozycja to Agrest z czarnym bzem - słodki, delikatnie kwaskowy smak, dopełniony czarnym bzem. Zaś czekoladka nadziewana Mango to słoneczny smak mango, otoczony pyszną czekoladą - już od pierwszego kęsa przenosi w egzotyczny świat ciepła i radości.
W tym roku do oferty na wagę dołączyły dwa sezonowe smaki najlepszych M!chałków: KLASYCZNE z chrupkami i BIAŁE z chrupkami. Tradycyjny aromat orzeszków arachidowych w M!chałkach KLASYCZNYCH został teraz wzbogacony o chrupki pszenne, które dodają przyjemnej kruchości i chrupkości. M!chałki BIAŁE z chrupkami to pyszne połączenie orzeszków arachidowych z chrupkami pszennymi, polane białą polewą - spróbuj nowego smaku i poczuj podwójną chrupkość!
Słodkie upominki
W Ofercie Wiosennej Wawelu nie mogło zabraknąć eleganckich bombonierek, idealnie sprawdzających się jako prezent. Kultowe, uwielbiane od pokoleń czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki to dobry pomysł na różne okazje. Świeży powiew wiosny poczujesz w smaku orzeźwiającej Pastylki Miętowej w bombonierce 210g. Pastelowe kolory limitowanej edycji bombonierek nawiązują do delikatności nadchodzącej pory roku oraz zbliżającej się Wielkanocy. Idealnie sprawdzą się nie tylko jako prezent, ale także jako słodki poczęstunek.
Kolejnym ciekawym pomysłem na miły upominek jest Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. W tegorocznej Ofercie Wiosennej dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: Śmietankowym i Malinowym. Delikatna słodycz każdego ze smaków podkreśla puszystość pianki, a szkatułkowy wygląd opakowań w kolorze różowym oraz limitowana, kwiecista obwoluta i aksamitne wykończenia nadają piankom prawdziwie królewski charakter.
Mamy też dobrą wiadomość dla miłośników kultowej Mieszanki Krakowskiej, teraz dostępnej w bombonierce, w kształcie wielkanocnego jaja o gramaturze 150g z niespodzianką - rysunkiem wewnątrz kartonika, zachęcającą do wykonania samodzielnej ozdoby. Posmakuj naturalnej cytryny, dojrzałej pomarańczy, słodkiej maliny oraz egzotycznego ananasa. Poczuj owocowy zawrót głowy kolekcji galaretek oblanych szlachetną czekoladą Wawel!
Bubble tea i Jelly Frucik – rekord w Gorzowie Wielkopolskim
VI KONFERENCJA SEKSON Z PATRONATEM ROMANCE TV
Światowy Dzień Zwierząt. Sprawdź, jak dbać o planetę i jej mieszkańców
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Enej: Przygotowujemy się do świątecznej trasy koncertowej. Kiedyś tradycja kolędowania była naturalna, a dzisiaj młodzież się tego wstydzi
Za muzykami zespołu Enej niezwykle pracowite miesiące – premiera nowego albumu, imprezy promocyjne, dziesiątki koncertów. Ale i pod koniec roku Piotr Sołoducha i Mirosław Ortyński nie zamierzają próżnować. Już teraz przygotowują się bowiem do świątecznej trasy, podczas której będzie można usłyszeć autorskie aranżacje najpiękniejszych polskich i ukraińskich kolęd okraszone ciekawymi opowieściami.
Moda
Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.
Edukacja
Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.